Meeting:
Wanneer: 23.00
Waar: Chris One [TiLLT vs A2]
Waar precies: midden voor
Wanneer: 23.00
Waar: Chris One [TiLLT vs A2]
Waar precies: midden voor
Nou daar wordt je ook niet vrolijk van he.wrote: @djrandofficial Randy! kans op (een van) deze zaterdag? Until we meet again/Fanatics/Better on the other side/My name is hardstyle/Innerchil[/code]Code: Select all
@TiMOTHYYb Ik zeg, we doen Untill we meet again :-)
Facepalmwrote:wrote:Iemand die ook aan Ran-D wil vragen of hij Inner Child wil draaien?
Facebook, Twitter, whatever.Code: Select all
@djrandofficial Randy! kans op (een van) deze zaterdag? Until we meet again/Fanatics/Better on the other side/My name is hardstyle/InnerchilCode: Select all
@TiMOTHYYb Ik zeg, we doen Untill we meet again :-)
Ik wil niks beloven maar ik ga daar wel mn uiterste best voor doen!wrote:Ja ben benieuwd, ga maar met 1 vriend eigenlijk die niet echt verstand van hardstyle heeft. Ben bang dat ik alleen bij Solutio & The I's sta... komen verder nog wel wat mensen die ik ken. Dus ben benieuwdwrote:Rustig aan maatwrote:Eerst mijn oom begravenen dan om 14.15 in de bus naar Weeze. Wordt een dag van uitersten.
Maar het gaat goed komen, lekker je verstand op 0, je vrienden opzoeken en feesten. Het is anders dan normaal, maar geloof me dat je er toch van gaat genieten zaterdag.
@ Pommer, je moet zelf voor muziek zorgenZie ik je bij S&I dan Daan?

Nee ik ben er niet bijwrote:bram gaan jullie eigenlijk ook?
En anders heb ik wel wat medicatie voor je meewrote:Voel me ondertussen een stuk beter. Qbaas zit er wel in denk ik
Daar twijfel ik dus nog over, Skype je straks wel ffwrote:En anders heb ik wel wat medicatie voor je meewrote:Voel me ondertussen een stuk beter. Qbaas zit er wel in denk ik
Want?wrote: Facepalm
Voel me ondertussen een stuk beter. Qbaas zit er wel in denk ik
Omdat het de bedoeling was om Inner Child aan te vragen en hem niet een keuze te geven uit meerdere opties die hij liever/vaker draaitwrote:Want?wrote: Facepalm
Voel me ondertussen een stuk beter. Qbaas zit er wel in denk ik
Mooi dat je weer opgekikkerd bent trouwens. Zoiets laat je toch sowieso niet schieten voor een hoestje.
Same.wrote:Bij mij wordt het toch duidelijk Crypsis hoor, al die opgelopen schade van Decibel bij hem inhalen.
Haha ah zo, nouja wil m´n eigen favoriet ook nog wel een keer terug horen.wrote: Omdat het de bedoeling was om Inner Child aan te vragen en hem niet een keuze te geven uit meerdere opties die hij liever/vaker draait![]()
Waarom ga je dan ook naar Ran-D als opperheld Zany tegelijkertijd draaitwrote:Ik hoop écht dat Ran-D Crossroads, Inner Child, Sorrow, The Cycle, KOTU, Under Attack, Haunter of the Dark e.d. gaat draaien.
Maar ik verwacht Future Shock, Rebirth, Gangsters Don't Dance, Feel my Fire, The Rise & wat Psyko Punkz platen.
wrote: Waarom ga je dan ook naar Ran-D als opperheld Zany tegelijkertijd draait
Weet niet of dit je 1e Qbase is Pommer, maar het geluid in de Hangar is ongeevenaardwrote:omdat, hangar
Inderdaad, hangar owned, vorig jaar ook alleen maar geweest, mits ik niet op terrein dwaaldewrote:wrote: Waarom ga je dan ook naar Ran-D als opperheld Zany tegelijkertijd draaitWeet niet of dit je 1e Qbase is Pommer, maar het geluid in de Hangar is ongeevenaardwrote:omdat, hangar
Jah dit is me 1e keer iddwrote:wrote: Waarom ga je dan ook naar Ran-D als opperheld Zany tegelijkertijd draaitWeet niet of dit je 1e Qbase is Pommer, maar het geluid in de Hangar is ongeevenaardwrote:omdat, hangar