Hahawrote:Jongens, wel allemaal braaf aanwezig zijn bij B-front he. *kuch.![]()
Misschien horen jullie dan nog wel wat moois.
Ik ben daar sowieso, dus laat dat Spoontech geweld maar komen
Hahawrote:Jongens, wel allemaal braaf aanwezig zijn bij B-front he. *kuch.![]()
Misschien horen jullie dan nog wel wat moois.
Dat mooie vrouwtje draait hetzelfde hoorwrote:ik mss Korsakoff, hangt er vanaf hoe die draait...wrote:Jongens, wel allemaal braaf aanwezig zijn bij B-front he. *kuch.![]()
ik ben al lang blij dat EA of Endy niet afsluitscheelt weer een paar godsirritante tracks
Ik kon vorig jaar die zondag écht niet meer op m'n benen staan in elk geval. Had in 't stadion gewoon in slaap gevallen denk ik.wrote: Ik hoef deze wedstrijd niet te spelen he. Lekker mej un bakske koffie kut roepen
Hahaha, ik hoefde niet te spelen. Was ook gelukkig alleen maar kijken met een biertje erbij.wrote:Ik hoef deze wedstrijd niet te spelen hewrote:Vorig jaar had ik ook een voetbalwedstrijd na qbase, het was zwaar, maar tis te doenwrote:Zijn er meer mensen met zo'n druk zondagsprogramma? Ik moet smiddags door naar nac-feyenoord om vervolgens savonds aan tafel te gaan voor een familiediner.![]()
Dit jaar lekker niks op t programma. Lekker mej un bakske koffie kut roepen
Zelf vervoer regelen, kunt met het openbaar vervoer. Maar waren er te weinig aanmeldingen ofzo?wrote:en dan krijg je te horen dat de bus naar q-base niet door gaat. hoe gaan we dat doen?
Waar moet je vandaan komen?wrote:en dan krijg je te horen dat de bus naar q-base niet door gaat. hoe gaan we dat doen?
Kijk, daar kan ik dus wel om janken! Daarom doe ik vanavond kalm aan bij de training en zaterdag ook bij de wedstrijd ..wrote:Dit is het slechtste nieuwe ooit. Heb woensdag gevoetbalt. Kwam ik verkeert terecht blijk je een scheurtje in je Meniscus te hebben. Daar gaat Q-Base![]()
Is tog beter? Hoef je geen seconden te missenwrote:Half 5 al aanwazig
Hoezo? vroeg het is nooit te vroeg ?!wrote:Ja, maar je zegt aanwAzigDas wel heel vroeg
Spreken we meteen ff af voor de ingang en anders in de TiLLT bunker.wrote:Ik ben er ook al om 16:45