Ooh, het had daar weer mee te maken.
Nee helemaal niet :p maar dat maakt hij ervanwrote:Ooh, het had daar weer mee te maken.
Nee helemaal niet :p maar dat maakt hij ervanwrote:Ooh, het had daar weer mee te maken.
Pfff, kansloos.wrote:wrote:Ga janken manwrote:Moet het daar nou weer over gaan?![]()
niet huilen schatje
wrote:Dat er om heen lezen is haast niet meer mogelijk, er wordt in genoeg topics gepraat over drugs dus hoeft er niet nog een bij. Ga me er heus niet druk om maken als het er af en toe staat, zag alleen al weer een heel chat gesprek op gang komen.
Klopt, echt een van de beste feesten waar ik geweest benwrote:Wordt m'n eerste Q-Base, maar moet helemaal goedkomen! Heb enkel en alleen bazen verhalen hierover gehoord
En dat geluid jo, snoeihard!wrote:Klopt, echt een van de beste feesten waar ik geweest benwrote:Wordt m'n eerste Q-Base, maar moet helemaal goedkomen! Heb enkel en alleen bazen verhalen hierover gehoordWat een superlocatie is dat!!
Klopt, dat ging zooo hard in die Raw-Hardstyle Hangarwrote:En dat geluid jo, snoeihard!wrote:Klopt, echt een van de beste feesten waar ik geweest benwrote:Wordt m'n eerste Q-Base, maar moet helemaal goedkomen! Heb enkel en alleen bazen verhalen hierover gehoordWat een superlocatie is dat!!
Nee, 50 euro.wrote:Is q-base snel uitverkocht, en hoe veel gaat het ongeveer koste?
ik hoor het wel
jojo
Drugs drugs drugs drugs drugs!!!!!wrote:Dat er om heen lezen is haast niet meer mogelijk, er wordt in genoeg topics gepraat over drugs dus hoeft er niet nog een bij. Ga me er heus niet druk om maken als het er af en toe staat, zag alleen al weer een heel chat gesprek op gang komen.
q-base is gewoon de ideale space locatie hoe dan ook XDwrote:Drugs drugs drugs drugs drugs!!!!!wrote:Dat er om heen lezen is haast niet meer mogelijk, er wordt in genoeg topics gepraat over drugs dus hoeft er niet nog een bij. Ga me er heus niet druk om maken als het er af en toe staat, zag alleen al weer een heel chat gesprek op gang komen.
Who cares man -_-
OT:
Ben ook aanwezig. Word mijn 1e keer q-base, dus ben erg benieuwd
maar dan ergerwrote:een soort InQontrol waar je ook verdwaalt
Dit is zooooooooooooooo waarwrote:q-base is gewoon de ideale space locatie hoe dan ook XDwrote:Drugs drugs drugs drugs drugs!!!!!wrote:Dat er om heen lezen is haast niet meer mogelijk, er wordt in genoeg topics gepraat over drugs dus hoeft er niet nog een bij. Ga me er heus niet druk om maken als het er af en toe staat, zag alleen al weer een heel chat gesprek op gang komen.
Who cares man -_-
OT:
Junks!wrote:q-base is gewoon de ideale space locatie hoe dan ook XDwrote:Drugs drugs drugs drugs drugs!!!!!wrote:Dat er om heen lezen is haast niet meer mogelijk, er wordt in genoeg topics gepraat over drugs dus hoeft er niet nog een bij. Ga me er heus niet druk om maken als het er af en toe staat, zag alleen al weer een heel chat gesprek op gang komen.
Who cares man -_-
OT: