Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 09:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wat is dat Party-vervoer extreem kut zeg trouwens.


Hoezo? Ben daar ook wel eens mee geweest, vond het toen best prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 11:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heen te laat zonder melding, we zouden eigen drank mogen nuttigen in de bus, en er zou muziek zijn. Terug was het meer begrafenisvervoer.. Tevens 20 euro pp betaald voor een rit van 25 minuten. Daar rij ik met 3 vrienden in de 205 voor naar Parijs en terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 12:03 
 
Artiest

TiMOTHYb schreef:
Dark Pact; hoezo mix jij Place of Terror na de eerste climax weg?


Omdat ik nog andere puike schijfjes wilde draaien :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 12:08 
 
Hardtraxx Veteran

Heeft iemand toevallig de track met iets van 'Stars shining' (in ieder geval iets met Stars), die B-Front draaide (ook op Dream Village al gehoord) gefilmd of kan mij daar meer over vertellen? Ik kan hem nergens vinden bij nieuwe tracks.

Edit:



Hebbes, eerste track :worship: (Als iemand er eentje heeft met betere kwaliteit graag, dit geluid is wel heel erg bagger xd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 12:49 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Heeft iemand toevallig de track met iets van 'Stars shining' (in ieder geval iets met Stars), die B-Front draaide (ook op Dream Village al gehoord) gefilmd of kan mij daar meer over vertellen? Ik kan hem nergens vinden bij nieuwe tracks.

Edit:



Hebbes, eerste track :worship: (Als iemand er eentje heeft met betere kwaliteit graag, dit geluid is wel heel erg bagger xd)


Prefix & Density - Just a Memory
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 13:35 
 
Hardtraxx Veteran

TBA schreef:
Basshunterzz schreef:
Heeft iemand toevallig de track met iets van 'Stars shining' (in ieder geval iets met Stars), die B-Front draaide (ook op Dream Village al gehoord) gefilmd of kan mij daar meer over vertellen? Ik kan hem nergens vinden bij nieuwe tracks.

Edit:



Hebbes, eerste track :worship: (Als iemand er eentje heeft met betere kwaliteit graag, dit geluid is wel heel erg bagger xd)


Prefix & Density - Just a Memory


Thanks! Dikke plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

draaide hij ook op decibel volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
draaide hij ook op decibel volgens mij


Yup, machtig mooi moment .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 20:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vond de kwaliteit van het geluid op de main (rechts voor) en hangar (praktisch overal) beetje tegenvallen. Dikke bass overkill, heb bij NC & RR serieus niets anders gehoord dan laag. Ook het parkeren was weer een drama. Dik een uur over de reis gedaan terwijl het park 20 minuten rijden was.

Verder was alles weer top en ben d'r sowieso volgend jaar weer bij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 20:51 
 
Hardtraxx Veteran

Nog steeds aan het nagenieten! Prefix & Density, Thera & Theracords live :worship: Dat was niet normaal geweldig goed. Volgend jaar gewoon weer Theracords bunker
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook in de enquête ingevuld dat ik Theracords volgend jaar terug wil zien! En lagere prijzen, standaard invullen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Theracords terugzien heb ik ook ingevuld. En een minder debiele muntprijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 22:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is dat een online enquête? Anders vul ik hem ook wel in
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hebt als het goed is een mail gekregen van Q-Dance met daarin een persoonlijke link om de enquête in te vullen (als je zelf je kaartje gekocht hebt dan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 23:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Je hebt als het goed is een mail gekregen van Q-Dance met daarin een persoonlijke link om de enquête in te vullen (als je zelf je kaartje gekocht hebt dan).


Ow ja we zijn met een hele bus gegaan en 1 iemand heeft tickets gekocht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 09:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Vond de kwaliteit van het geluid op de main (rechts voor) en hangar (praktisch overal) beetje tegenvallen. Dikke bass overkill, heb bij NC & RR serieus niets anders gehoord dan laag. Ook het parkeren was weer een drama. Dik een uur over de reis gedaan terwijl het park 20 minuten rijden was.

Niet de enige dus. Tijdens Audiofreq was alles wat geen rev was ook drama (anthem) en de intro's waren echt vreselijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook vraag ik me af waarom ze de andere lange zijde van de warehouse niet openzetten of ergens wat ventilatie gaten maken o.i.d..
Met Defqon in de blue begrijp ik het nog i.v.m. het dragen van het geluid richting Biddinghuizen maar dat probleem hebben ze hier niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 13:41 
 
Hardtraxx Veteran

Is wel een goeie idd. Het regende gewoon zweet daarbinnen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 13:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Denk niet dat het met die constructie veel uitmaakt. Warmte stijgt direct omhoog en als er niet ontzettend veel wind staat wordt het er toch niet uitgeblazen. Bovendien denk ik dat je toch wel redelijk wat van het dikke geluid aldaar kwijtraakt. Achterin waar jij stond was het echt nog ziek zuiver. Misschien wel het beste geluid dat ik ergens op het terrein heb gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoewel ik Q-Base een briljant festival vind, is het wellicht toch een idee om een andere oplossing voor de raw te vinden dan de Hangar. Ik ben nu al 2 edities bezig geweest om me te vermaken in de hanger, maar dat is echt niet te doen. Om erin te komen kost het je al 5/10 min trek-en duwwerk en vervolgens sta je hutjemutje waardoor je niet eens los kan gaan.

Daardoor dit jaar ook weer alle interessante hanger namen gemist, omdat ik het gewoon écht te druk vind. Gelukkig hebben we de BiT area nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het eerlijk gezegd best meevallen. Tijdens B-Front en Frequencerz was het inderdaad druk, maar later zijn we wat meer naar voren gestaan en was het goed te doen. Zelfs tijdens RR, had ik niet verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 14:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Denk niet dat het met die constructie veel uitmaakt. Warmte stijgt direct omhoog en als er niet ontzettend veel wind staat wordt het er toch niet uitgeblazen. Bovendien denk ik dat je toch wel redelijk wat van het dikke geluid aldaar kwijtraakt. Achterin waar jij stond was het echt nog ziek zuiver. Misschien wel het beste geluid dat ik ergens op het terrein heb gehoord.

Ook al staat er veel wind dan heeft met deze constructie geen zin want de wind kan nergens heen dus er is wel toevoer van lucht maar geen afvoer. Zelfs al zou het het windkracht 2 zijn dan zou het al een wereld van verschil zijn als je het aan twee kanten open zet. Wat betreft het geluid zouden ze dus 3 'deuren' open kunnen zitten zodat de kwaliteit hetzelfde blijft en er toch een beetje tocht ontstaat. Het belangrijkste is dat de achterkant in stand blijft voor de weerkaatsing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 17:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik sluit me volledig aan bij PNXRMX over de meest extreme hardstyle-ervaring. Delete was echt ongelofelijk hard in die bunker, dat ik gewoon na al die feestjes nog steeds enorm verbaasd stond te kijken. Echt heel vet.
Verder gewoon een enorm goed feest weer gehad! :D Het was ook weer heerlijk gezellig en we hebben het getroffen met het weer (vanaf 22:00u ^^)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Ik sluit me volledig aan bij PNXRMX over de meest extreme hardstyle-ervaring. Delete was echt ongelofelijk hard in die bunker, dat ik gewoon na al die feestjes nog steeds enorm verbaasd stond te kijken. Echt heel vet.
Verder gewoon een enorm goed feest weer gehad! :D Het was ook weer heerlijk gezellig en we hebben het getroffen met het weer (vanaf 22:00u ^^)


Inderdaad, ik heb Delete vaak gezien maar ik denk niet dat ik ooit zoveel heb staan genieten van zijn set als afgelopen zaterdag. Elke track kwam zo lekker binnen in het laatste half uur :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje dubbel gevoel gehad bij dit feest.

Het was wel vet maar ik kon niet helemaal in de stemming komen en qua energie ging het bij mij ook mis op een of andere manier. Ook had ik zo fucking veel verwacht van het geluid in de hangar door alle verhalen maar dat was dus echt dramatisch op sommige momenten. xd Bijna alleen maar met mn groep gestaan waardoor ik sommige acts heb moeten missen die ik wel had willen zien, zoals Delete. Desondanks toch geen slechte muziek gehoord. Voor de rest erg genoten van het geluid in de TC bunker icm het mixwerk en platenkeuze van Degos & Re-Done en Prefix & Density. :drool:


Ohja nog wel even shout out naar Main Concern want die set was zo apart vaag maar toch ook vet. Hele sfeer in de hangar (het geluid was nu wel goed) was een beetje dood en dan die kei harde kicks in hun set. :surrender:

Tweede ohja: Hardtraxx meeting bij B-Front was skon. :thumbsup:
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten