Wat een ontzettend dik festival was dit dan zeg
Hele nacht gependelt tussen BIT, TC bunker en de Prospect. Had wat meer BIT mee willen maken maar er was een maat van me mee die hier niet zo heel veel mee heeft, op de hitjes na
Pils ging er goed in en er goed naast, sorry naar meerdere mensen die waarschijnlijk nu nog plakken
Niet echt minpunten gehad aan dit festival, maar dat bar personeel af en toe.. Bestel ik desperado's en kan ik het 3x gaan herhalen. Geen idee wat voor nationaliteit het personeel over het algemeen had, maar mijn halve nijmeegse praat is toch niet zo plat dat ze me niet zouden kunnen verstaan
+++TC Bunker
+++BIT, in het bijzonder The Beholder & Jones
++Main Concern, regelmatig het gevoel gehad alsof ik als een van de weinige losging
++N-Vitral, wat een set zeg!