Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 01:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik was sowieso pas na middernacht voor het eerst aldaar. Bij bepaalde setjes stond het echt niet 'vol' en anders was het niet voldoende gespreid. Ik ben een keer drank gaan halen vanuit precies het midden van dat terrein, stond binnen 2 minuten binnen een bar. Das wel heel snel voor een main. Aan de zij- en achterkanten (rechts) waren vrij veel lege gaten.

Geluid tijdens NC was wel degelijk ja. Tijdens sommige intro's was t echt niet best. Anthem ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 02:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een ontzettend dik festival was dit dan zeg :worship:
Hele nacht gependelt tussen BIT, TC bunker en de Prospect. Had wat meer BIT mee willen maken maar er was een maat van me mee die hier niet zo heel veel mee heeft, op de hitjes na :P

Pils ging er goed in en er goed naast, sorry naar meerdere mensen die waarschijnlijk nu nog plakken :lol:

Niet echt minpunten gehad aan dit festival, maar dat bar personeel af en toe.. Bestel ik desperado's en kan ik het 3x gaan herhalen. Geen idee wat voor nationaliteit het personeel over het algemeen had, maar mijn halve nijmeegse praat is toch niet zo plat dat ze me niet zouden kunnen verstaan :/

+++TC Bunker
+++BIT, in het bijzonder The Beholder & Jones
++Main Concern, regelmatig het gevoel gehad alsof ik als een van de weinige losging
++N-Vitral, wat een set zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 07:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat draaide Beholder allemaal dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
verhaal


Hadden ze niet gewoon een gigantische parachute op dat plein aan de achterkant van de Hangar kunnen hangen, net als bij de TC bunker. er zijn altijd mensen die even willen afkoelen en toch nog muziek mee willen pakken (overdekt). Dan was een deel al uit die toko geweest lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 10:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hij had ook gewoon de hele avond bij de TC area kunnen staan :lol: geen problemen whatsoever gehad hoor :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Korte recap: fantastische Q-Base gehad, ik denk wel de vetste tot nu toe. Niet per se qua muziek (hoewel het muzikaal wel heel erg tof was :) ) maar vooral door gezelligheid en sfeer. Dikke vette pluspunten voor de set van Tuneboy (EINDELIJK Straight On 2007 live gehoord :loving: ), de liveset van Thera (ik zou er eigenlijk niet eens heen gaan, maar wat ben ik blij dat ik toch ben gegaan... met als uitschieters The Battle, Goddamn Therafied en The Dome), The DJ Producer (Hallucinations, Positive Outlook Dolphin rmx en True Creators pt. 3 Hellfish rmx) en Main Concern, die ik sowieso nooit live had gezien.

Ohja en natuurlijk Davey die bijna werd aangevallen door mijn vriendin omdat hij 'per ongeluk' tegen mij aanliep :lol:

Alleen de sfeer in de Hangar tijdens B-Front vond ik echt he-le-maal kut. Mede daardoor viel zijn set me best wel tegen (en het geluid was ook niet wat ik van de Hangar gewend ben...)

Al met al, dikke vette prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Het was even uitzoekwerk, maar hier is ie

Tracklist Theracords LIVE (Prefix & Density, Psyched, Dj Thera)
01. Prefix & Density - Q-BASE Anthem Remix
02. Exit Mind & Radiance - Diverse
03. Exit Mind - Get Down
04. Psyched - Nightstalker
05. Chris One - Convictions (Original Mix)
06. Phrantic & Blackburn - In Your What
07. Dj Thera - The Coast (Is Clear)
08. Dj Thera - The Test 2.0 (Crypsis Remix)
09. Prefix & Density ft The Vision - Never Come Close
09. Psyched ft Tawar - Audacious
10. Catatonic Overload & Geck-o - Rotten From The Inside
11. The Dizzorder ft R-Tillary - Fluffy
12. Geck-o - Assquake VIP
13. Geck-o - 2-1 (Psyched Heavy Kick Edit)
14. Dj Thera & Delete - Welcome (2015 Live Mix)
15. Catatonic Overload - Goddamn (Original Mix)
16. Matt Restless - And It Goes (Remaster)
17. Wavolizer vs Dj Thera - Done With My Stash (Theracords Live Mix)
18. Prefix & Density - Polka DJ Tool


Hier was ik niet bij. Inschattingsfoutje gemaakt zie ik :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
filmpje


Mijn god, blij dat ik hier niet bij was >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
DjThera schreef:
Het was even uitzoekwerk, maar hier is ie

Tracklist Theracords LIVE (Prefix & Density, Psyched, Dj Thera)


Hier was ik niet bij. Inschattingsfoutje gemaakt zie ik :(

Zelfde, balen :( Erg gave tracklist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 13:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
TiMOTHYb schreef:
verhaal
Hadden ze niet gewoon een gigantische parachute op dat plein aan de achterkant van de Hangar kunnen hangen, net als bij de TC bunker. er zijn altijd mensen die even willen afkoelen en toch nog muziek mee willen pakken (overdekt). Dan was een deel al uit die toko geweest lijkt me.

Bijvoorbeeld. Of chill area aan de voorkant, zit ook aardig groot gebied. Ik geloof gewoon niet zo dat 't op deze manier echt los kan gaan met dat hutjemutje gedoe. Sta je op een afstand naar B-Front te kijken die zich zwaar staat uit te leven en t enige dat je kunt doen is een beetje screeches aaien..

DjThera schreef:
Hij had ook gewoon de hele avond bij de TC area kunnen staan :lol: geen problemen whatsoever gehad hoor :love: :love:

Had gekund ja, of op Klein Vink in de sauna de livestream aan met een koptelefoon op. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat moet je dan ook in die Hangar. Is toch vergane glorie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 15:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Blijkbaar ja, ik wist dat serieus niet. Twee jaar geleden weinig in geweest, vorig jaar niet geweest. B-Front, Radical en wellicht was ik ook blijven staan voor MC.

Had Davey te Leau dus toch gelijk. Gooi volgend jaar alle interessante artiesten maar op de main. Mag er industrial megaraw in de hangar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je de VIP niet aan de achterkant in de Hanger zet maar aan de zijkant kun je buiten prima de boel vergroten zoals bij TC area zodat mensen ook zicht hebben op het podium.
Anders zit je tegen de achterkant van de VIP aan te gluren, wat niet bijster bijzonder is.
Maar goed, een andere optie is om de raw een zelfde tent te geven als de Hardcore.
En als mensen zo graag de de raw op de main willen hebben prima, maar dan graag een 100% euforische line-up in de Hangar :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
En als mensen zo graag de de raw op de main willen hebben prima, maar dan graag een 100% euforische line-up in de Hangar :$

Euforische Hardstyle in de Hangar werkt naar mijn mening niet. Is de sfeer daar veel te 'underground' voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 16:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Noisekick 7h set
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Maar goed, een andere optie is om de raw een zelfde tent te geven als de Hardcore.


Alsjeblieft niet, ben bij angerfist weg gegaan omdat het te warm was om in de tent te staan en er de hele avond zweet van het plafond af kwam zeilen.

Verder was het echt een perfect feestje, maar die hardcore tent moeten ze echt wat aan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 17:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo Angerfist had het op z'n heupen. Wat een set :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
hurricane schreef:
En als mensen zo graag de de raw op de main willen hebben prima, maar dan graag een 100% euforische line-up in de Hangar :$

Euforische Hardstyle in de Hangar werkt naar mijn mening niet. Is de sfeer daar veel te 'underground' voor.

Das waar maar dan moet de raw stroming niet groter worden dan de euforische want dan wordt t vanzelf underground >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 20:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Wat draaide Beholder allemaal dan


Hey , Beholder draaide plaatjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh dacht in de rondte
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Ooh lol, ik dacht in eerste instantie ook dat ik melvin zag bij het tankstation, alleen zag toen aan de airmax dat jij het was


Dacht dat jij nuchter was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
DjThera schreef:
Het was even uitzoekwerk, maar hier is ie

Tracklist Theracords LIVE (Prefix & Density, Psyched, Dj Thera)
01. Prefix & Density - Q-BASE Anthem Remix
02. Exit Mind & Radiance - Diverse
03. Exit Mind - Get Down
04. Psyched - Nightstalker
05. Chris One - Convictions (Original Mix)
06. Phrantic & Blackburn - In Your What
07. Dj Thera - The Coast (Is Clear)
08. Dj Thera - The Test 2.0 (Crypsis Remix)
09. Prefix & Density ft The Vision - Never Come Close
09. Psyched ft Tawar - Audacious
10. Catatonic Overload & Geck-o - Rotten From The Inside
11. The Dizzorder ft R-Tillary - Fluffy
12. Geck-o - Assquake VIP
13. Geck-o - 2-1 (Psyched Heavy Kick Edit)
14. Dj Thera & Delete - Welcome (2015 Live Mix)
15. Catatonic Overload - Goddamn (Original Mix)
16. Matt Restless - And It Goes (Remaster)
17. Wavolizer vs Dj Thera - Done With My Stash (Theracords Live Mix)
18. Prefix & Density - Polka DJ Tool


Hier was ik niet bij. Inschattingsfoutje gemaakt zie ik :(


Echt genieten was dit! 1 van de betere sets van het feest! Ook die In Your What kick edit, super dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
provehito schreef:
Ooh lol, ik dacht in eerste instantie ook dat ik melvin zag bij het tankstation, alleen zag toen aan de airmax dat jij het was


Dacht dat jij nuchter was :lol:


Ja dat dacht ik ook :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 07:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat is dat Party-vervoer extreem kut zeg trouwens.
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten