Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Ohja nog wel even shout out naar Main Concern want die set was zo apart vaag maar toch ook vet.

Heer-lij-ke sfeer juist. Lekker rustig qua hoeveelheid publiek, mooi donker daar en vette, duistere en bizar harde muziek. Optimaal genoten.

Had iemand trouwens in de gaten dat Roy zijn haren geverfd had?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
_theon_ schreef:
Ohja nog wel even shout out naar Main Concern want die set was zo apart vaag maar toch ook vet.

Heer-lij-ke sfeer juist.

Wij stonden achteraan maar voorin ging het goed los idd. :P Zal wel aan mn beleving hebben gelegen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vooraan ging het heel goed los ja. Stond met een aantal Hardtraxxers daar helemaal te genieten, rammen, maaien, snoeien, trommelen, schreeuwen etc. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 grote bende hardtraxxers vooraan ja, was wel mooi :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:

Had iemand trouwens in de gaten dat Roy zijn haren geverfd had?

Echt? Had niks in de gaten.
Heb wel een iPhone gevonden. Toevallig iemand hier die m kwijt is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 23:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Daveytl schreef:

Had iemand trouwens in de gaten dat Roy zijn haren geverfd had?

Echt? Had niks in de gaten.
Heb wel een iPhone gevonden. Toevallig iemand hier die m kwijt is?

Ja ik! Gevonden bij de Back in Time toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 09:10 
 

Joey schreef:
Vooraan ging het heel goed los ja. Stond met een aantal Hardtraxxers daar helemaal te genieten, rammen, maaien, snoeien, trommelen, schreeuwen etc. :yay:

Mooiste was hoe die kale een hele tijd naar ons zat te kijken en te genieten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 09:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hardtraxx meet op de main was ook chill. Niet te lang en lekker zakelijk. Top :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 12:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hardtraxx meet op de main was ook chill. Niet te lang en lekker zakelijk. Top :thumbup:

En lekker nat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 13:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zelfs de nattigheid duurde niet lang. Kunnen we er geen wekelijkse rubriek van maken onderhand? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2015 12:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Henk-Jan schreef:
Daveytl schreef:

Had iemand trouwens in de gaten dat Roy zijn haren geverfd had?

Echt? Had niks in de gaten.
Heb wel een iPhone gevonden. Toevallig iemand hier die m kwijt is?

Ja ik! Gevonden bij de Back in Time toevallig?

Heb wel een zakje droeks gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 16:12 
 
Hardtraxxer

Dit was mijn 1e Q-Base, ga al jaren naar feesten maar Q-Base zat er elke keer niet in. Schandalig..... Dit jaar moest&zou ik dus gaan, maakte niet uit wat er op mijn pad zou komen. Q-Base zou niet wijken dit jaar :P

Gelukkig moest ik eerst op de zaterdag zelf al om 1200 voetballen. Daarna rustig aan spulletjes gepakt en naar het sporthotel vlakbij het vliegveld in de buurt gereden. Dat is echt een aanrader trouwens, 20 euro voor een overnachting per persoon. Daar relaxed een biertje gedronken en gegeten om vervolgens de taxi te pakken naar Q-Base.

We waren zo binnen, fouilleren en munten halen was een makkie. Kunnen ze hier in Nederland nog wat van leren xd

Daarna richting mainstage gelopen om Noisecontrollers mee te pakken. Wilde eigenlijk naar Frequenzers maar de groep waarmee ik was is meer een mainstage type. Redelijk links vooraan gestaan, dichtbij de bar en wc. Prima vermaakt, Audiofreq vond ik maar mwah. Daarna zelf maar een rondje gelopen om toch even in de Hangar en bij Theracords te kijken! Vooral bij laatst genoemde hing een sfeer, niet normaal :clap:

Daarna weer terug gelopen naar de rest om de rest van de avond door te brengen op main. Achteraf toch weer een beetje spijt dat ik daar ben blijven plakken, moet ook gewoon zelf op stap gaan. Nieuwe vrienden maak je toch zo :D Al was het muzikaal op mainstage nog zo slecht niet uiteindelijk.

Rond een uurtje of 5 begonnen de beentjes moe te worden en begon ik last van m'n rug te krijgen. Heb het nog een half uur vol gehouden en toen zijn we maar terug gegaan naar het hotel. Gelukkig waar meer mensen het zat dus hoefde niet alleen terug. Paar uurtjes op bed gelegen, slapen zat er niet echt in. Daarna lekker gedoucht en in de auto gestapt naar huis.

Volgend jaar wil ik zeker weer gaan! Is toch een hele bijzonder beleving, al helemaal door de locatie! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 04:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Attakk @ Q-BASE:

01 Hard Attakk - Q-Base Intro
02 Hard Attakk - Kountdown
03 Hard Attakk - Total Kontrol
04 Hard Attakk - Beast of the Chain
05 Hard Attakk - Go! Go!! Go!!! Go!!!!
06 Hard Attakk - Nasty Bass
07 Hard Attakk - Ashes
08 Hard Attakk - Kaos is Law
09 Hard Attakk - My Hard (Titanic)
10 Hard Attakk - Go to Hell
11 Hard Attakk - Q-Base Tool
12 Hard Attakk - Psycho Killer
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 08:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Hard Attakk @ Q-BASE:

01 Hard Attakk - Q-Base Intro
02 Hard Attakk - Kountdown
03 Hard Attakk - Total Kontrol
04 Hard Attakk - Beast of the Chain
05 Hard Attakk - Go! Go!! Go!!! Go!!!!
06 Hard Attakk - Nasty Bass
07 Hard Attakk - Ashes
08 Hard Attakk - Kaos is Law
09 Hard Attakk - My Hard (Titanic)
10 Hard Attakk - Go to Hell
11 Hard Attakk - Q-Base Tool
12 Hard Attakk - Psycho Killer


Er is in ieder geval niet stil gezeten in de studio. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Gave aftermovie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 18:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

provehito schreef:


Gave aftermovie :worship:


Wel veel minder dan de 2014 aftermovie.
Gewoon normale aftermovie, niet speciaal niet bijzonder..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem juist erg vet gedaan! Toch alweer een hele tijd geleden dat ik een aftermovie zo geslaagd vond. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een slechte trackkeuze bij BIT en Paradox... om maar te zwijgen bij Panic Room :lol:

Leuk om zelf even te shinen maar verder niet heel bijzonder nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En hier doe je 2 maanden over?

In die van vorig jaar is duidelijk meer werk gegaan. Met die geanimeerde stages en zombie gezichten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Dirty Works komt helemaal niet terug in de aftermovie?
En doe op zijn minst een Theracords nummer bij de Theracords-stage :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel dirtyworkz is bij 2:00

En de muziek keuze is sowieso minder, maar q-dance en nightbreed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 20:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
De Dirty Works komt helemaal niet terug in de aftermovie?
En doe op zijn minst een Theracords nummer bij de Theracords-stage :lol:


DirtyWorkz komt wel tussendoor langs, 15 seconden max.
2:02 tot 2:12.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het verbaast me wel een beetje dat de trackkeuze zo storend gevonden wordt. :P De 4 Q-Base anthems kon je in ieder geval wel verwachten. Sommige stages zijn maar zo kort in beeld dat het een vreemd geheel was geworden met veel verschillende nummers (lijkt mij), wat vorig jaar overigens ook niet het geval was. Sowieso is het maar goed ook dat het PRSPCT anthem is gekozen voor de Panic Room en Terrordrang area :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 11:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Sowieso is het maar goed ook dat het PRSPCT anthem is gekozen voor de Terrordrang area :P

:cry:

Zat juist helemaal te wachten welk nummer ze gekozen hadden voor deze area :P Had het zelf wel leuker gevonden als ze voor elke stage een eigen representatief nummer hadden gekozen. Snap dat het dan een beetje druk wordt met alle nummers, maar dat vind ik juist wel wat hebben: een aftermovie met alles met Q-Base te bieden had dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten