Dit was mijn 1e Q-Base, ga al jaren naar feesten maar Q-Base zat er elke keer niet in. Schandalig..... Dit jaar moest&zou ik dus gaan, maakte niet uit wat er op mijn pad zou komen. Q-Base zou niet wijken dit jaar
Gelukkig moest ik eerst op de zaterdag zelf al om 1200 voetballen. Daarna rustig aan spulletjes gepakt en naar het sporthotel vlakbij het vliegveld in de buurt gereden. Dat is echt een aanrader trouwens, 20 euro voor een overnachting per persoon. Daar relaxed een biertje gedronken en gegeten om vervolgens de taxi te pakken naar Q-Base.
We waren zo binnen, fouilleren en munten halen was een makkie. Kunnen ze hier in Nederland nog wat van leren
Daarna richting mainstage gelopen om Noisecontrollers mee te pakken. Wilde eigenlijk naar Frequenzers maar de groep waarmee ik was is meer een mainstage type. Redelijk links vooraan gestaan, dichtbij de bar en wc. Prima vermaakt, Audiofreq vond ik maar mwah. Daarna zelf maar een rondje gelopen om toch even in de Hangar en bij Theracords te kijken! Vooral bij laatst genoemde hing een sfeer, niet normaal
Daarna weer terug gelopen naar de rest om de rest van de avond door te brengen op main. Achteraf toch weer een beetje spijt dat ik daar ben blijven plakken, moet ook gewoon zelf op stap gaan. Nieuwe vrienden maak je toch zo

Al was het muzikaal op mainstage nog zo slecht niet uiteindelijk.
Rond een uurtje of 5 begonnen de beentjes moe te worden en begon ik last van m'n rug te krijgen. Heb het nog een half uur vol gehouden en toen zijn we maar terug gegaan naar het hotel. Gelukkig waar meer mensen het zat dus hoefde niet alleen terug. Paar uurtjes op bed gelegen, slapen zat er niet echt in. Daarna lekker gedoucht en in de auto gestapt naar huis.
Volgend jaar wil ik zeker weer gaan! Is toch een hele bijzonder beleving, al helemaal door de locatie!
