Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 14:29 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
provehito schreef:
Lenny schreef:
Zag daar Tom staan en Koen :P.

En dan niet eens even meeten, :/
Ik zag je nog lopen bij tankstation na q-base,

Wow, dat moest Koen zijn :lol:

Julian bedoel je denk ik xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 14:31 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Haha dat zou zomaar kunnen, ik dacht dat ik daar 2x melvin tegen gekomen ben,
Toen ik vanaf bit naar wc's ging, en toen ik weer terug naar de bit ging

Ja dat was ik :P

@ Tom, ja dat moet koek zijn xd
Vingers zijn wat moe :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 14:32 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
provehito schreef:

Ooh lol, ik dacht in eerste instantie ook dat ik melvin zag bij het tankstation, alleen zag toen aan de airmax dat jij het was
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 14:35 

Hardtraxx Veteran

Wat een set in de theracords bunker! Enige jammere was dat D&R Psycho en Undiscovered erop gooien, dit past niet echt in hun set. Ook jammer dat ze niet wat oudere platen van hun hebben gedraaid. Theracords live! Belachelijk ziek was dat zeg! Delete was wel oke, maar heb wel betere sets van hem gehoord.
B-Front helaas was het te druk in de Hangar en was iedereen aan het lopen, waardoor ik niet echt in de stemming kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 14:36 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Lenny schreef:
provehito schreef:

Ooh lol, ik dacht in eerste instantie ook dat ik melvin zag bij het tankstation, alleen zag toen aan de airmax dat jij het was

Toen Lenny naar me toe kwam in de Hangar was ik in eerste instantie ook in de war met Melvin, lijken godverdomme veel op elkaar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 14:37 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Enige jammere was dat D&R Psycho erop gooien, dit past niet echt in hun set.

Over Psycho gesproken, Delete die Chris One - Psycho draaide :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 14:49 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Pipa schreef:
Enige jammere was dat D&R Psycho erop gooien, dit past niet echt in hun set.

Over Psycho gesproken, Delete die Chris One - Psycho draaide :worship: :worship: :worship:

Die is me een tijd lang behoorlijk uit de strot gekomen omdat het de Pattern2 van een paar jaar geleden was. Maar kolere was wel lekker om hem weer eens langs te horen komen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 15:33 

Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
Rickzel schreef:
Maximumraver schreef:

Ik dacht dat die vage smaak het plastic ofzo was :P

En ik maar denken dat ik onverstandig bezig was door de hele avond bier te drinken. Is dus mijn redding geweest :beer:

En ik maar denken dat ik niet spoorde.

6x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 16:02 

Hardtraxxer

Brennan Heart was slecht zeg. Was niet om aan te horen.. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 16:11 

Hardtraxx Addict

Top feest! Een van de betere feestjes dit jaar, zo niet de beste.

Kwam ongeveer om 21:00 binnen, na munten en kluisje naar Triple T from Italy gegaan. Dit was een beetje opwarmen en de stage eens goed bekijken. Vond het verder niet heel bijzonder. Ongeveer om 22:15 gingen we richting de Hangar waar B-Front toen draaide. Ik vond de Hangar er vanbinnen wel heel gaaf uitzien! Tracks die B-Front draaide waren ook prima. Maar op de een of andere manier kwam het niet zo heel lekker binnen hier. Misschien iets minder sfeer of het geluid wat iets minder was? Weet het niet. Kan ook simpelweg de drukte geweest zijn.

Daarna om 23:00 naar Ophidian gegaan naar de Hardcore. Ik merkte dat het ondertussen wat harder begon te regenen toen we hier naartoe liepen. Hardcore is niet zo mijn ding, maar vond het prima om de hardcore gezien te hebben. Viel me op dat geluid wat minder was, zo leek het iig. Verder ook heel veel druppels die van het plafond afvielen, soms met 3 druppels tegelijk op me. Wat wel heel gaaf was hier was het '3D-mapping' op dat skelettenhoofd.

Omdat ik hardcore niet zo veel aan vind ben ik een rondje gaan lopen en wat wezen eten. Nog heel ff gekeken bij Josh & Wesz die toen bezig waren. Vet om
World at Peace eens live te horen. Nadat ik gegeten had weer naar de main gegaan waar Audiofreq bezig was. Was best prima dit, stonden vrij vooraan en daar hing ook wel een goed sfeertje. Nadat Audiofreq afgelopen was heb ik mijn vrienden omgepraat om mee te gaan kijken bij de Theracords area. Hier nog laatste kwartier van Degos & Re-done gezien (01:45 binnen) en ongeveer 20 minuten van Thera LIVE. Zoals eerdere berichten al zeggen viel het mij ook op hoe hard en zuiver het geluid was, dikke prima! Was wel blij met mijn oordoppen hier. Lekkere sfeer hing hier ook.

Om 2:25 even kort gaan zitten om daarna (2:35) naar de Back in Time te gaan. Heb hier vrij lang gestaan. Hier was Tatanka bezig en toen ik daar binnenkwam hing er gelijk een lekkere sfeer. Ik kwam hier naartoe voor Jones, die best lekkere plaatjes draaide. Het kan aan mij liggen maar ik vond de sfeer beter toen ik op het begin de area kwam binnen wandelen, in vergelijking met tijdens Jones.

Na de set van Jones kwam de Special Act, ik was benieuwd wie dit zouden zijn. Het begon met een flink aantal DJs & MCs en dat werden er steeds meer. Op een gegeven moment had ik het aantal personen om en op de DJ booth geteld en kwam uit op 23 personen! Ik zelf vond het wel een lachen uurtje, idd een soort mini Power-hour wat ik ergens al las. Dit kwam door de vele rondvliegende opblaasballen en -krokodillen. Maar muzikaal was dit natuurlijk wel een stuk beter. Niet iedereen heel zich aan het concept 05-09 maar het waren wel prima plaatjes! De overgangen waren ook niet allemaal even lekker. Ik weet niet welke DJ het was maar zo'n vrouwelijke DJ had een wel heel abrupte overgang. De MC was ook een pannenkoek die iets omroept met 'DEFQON'. En daarna zegt '.. uhh, ik bedoel Q-Base".
Desondanks me eigen wel flink vermaakt bij de Back in Time. Ook aardig wat artiesten hier gespot, oa Cellrock, Niels van Frequencerz, Geck-O en Wietse van Psyko Punkz. Nog een mooi momentje toen ik naast laatstgenoemde stond en een plaat van hem 'Pull Your Strings' werd gedraaid.

Na 05:00 nog op ons dooie gemakje richting de Main gegaan waar we zouden blijven staan tot het einde. Onderweg nog iemand gezien die met zijn met buik over zo'n betonnen blok lag bij de hekken. Voor ons liep een groepje van 5 EHBO'ers. Alleen de laatste man zag het, maar die liep door. Ik riep nog naar hem of hij niet eens ff zou gaan moeten kijken, maar hij haalde zijn schouders op en liep door. Toen ik het nog een keer riep liep hij er toch maar even naartoe. Weet niet of hij gecommuniceerd heeft met de overige 4 EHBO'ers maar die liepen 20 seconden later ook ineens haastig er naartoe.

Rond 05:30 beland bij Ran-D en daarna Tha Playah. Hier veel staan ouwehoeren met wat buitenlanders die naast ons stonden. Erg apart sfeertje geeft het mee om te zien dat het om 06:00 licht begint te worden. Ook die opstijgende vliegtuigen geven een mooi Q-Base gevoel mee :)­
Al met al, top feestje! Als het aan mij ligt wordt dit een zekerheidje ieder jaar!

Overigens 3x B-Front - For the Girls gehoord deze editie
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 16:15 

Artiest

Het was even uitzoekwerk, maar hier is ie

Tracklist Theracords LIVE (Prefix & Density, Psyched, Dj Thera)
01. Prefix & Density - Q-BASE Anthem Remix
02. Exit Mind & Radiance - Diverse
03. Exit Mind - Get Down
04. Psyched - Nightstalker
05. Chris One - Convictions (Original Mix)
06. Phrantic & Blackburn - In Your What
07. Dj Thera - The Coast (Is Clear)
08. Dj Thera - The Test 2.0 (Crypsis Remix)
09. Prefix & Density ft The Vision - Never Come Close
09. Psyched ft Tawar - Audacious
10. Catatonic Overload & Geck-o - Rotten From The Inside
11. The Dizzorder ft R-Tillary - Fluffy
12. Geck-o - Assquake VIP
13. Geck-o - 2-1 (Psyched Heavy Kick Edit)
14. Dj Thera & Delete - Welcome (2015 Live Mix)
15. Catatonic Overload - Goddamn (Original Mix)
16. Matt Restless - And It Goes (Remaster)
17. Wavolizer vs Dj Thera - Done With My Stash (Theracords Live Mix)
18. Prefix & Density - Polka DJ Tool
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 16:19 

Kraak... Piep...

Zo zo, lekker lijstje
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 16:20 

Dacht even dat die bunker in elkaar stortte tijdens Done With My Stash :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 16:48 

Hardtraxx Elite

Zooooo, weer een beetje bijgekomen van dit geweldige feest. Was net zo vet als vorig jaar Q-Base.

Kwamen lekker optijd binnen, half 6 of zo. Goed georganiseerde busreis van Fuzzylogic (tom), vergeet die sukkel zijn kaartje xd . Gelukkig hadden wij er nog een over omdat n maat ziek was geworden opeens.
Toen meteen ff naar de Hangar gewandeld, leuk setje van Artifact en stukje Outbreak. Toen met mn vriendengroep bij de hardcore (nasty tent, zweet etc) gestaan, daar draaide op het moment Nosferatu en daarna stukje Mad Dog gezien. Had opeens last van een pis probleem dus ben tijdens de set van Nosferatu denk wel 7x naar de wc geweest.

Toen kwam ik Tom weer tegen en ben ik daar de hele nacht mee op avontuur geweest omdat ik geen zin had in de Hardcore en Terror waar mijn vrienden toch de hele nacht zouden verblijven. Hele nacht tussen de BiT en Theracords Bunker geswitched met een uitstapje naar de PRSPCT. Had slechts 2 tracks van dat stijltje gehoord dus wist niet wat ik moest verwachten maar dat ging er lekker op. Had achteraf nog wel graag terug gewild maar er waren zoveel leuke dingen.

Alleen tijdens die Special Act ben ik weggegaan nadat ik 8x die strandbal tegen mn bakkes gekregen had. Delete vond ik echt super vet met dat mega geluid. Bij Main Concern had ik meer verwacht, vond het geluid/sfeer toen ook tegenvallen, ook al stonden we redelijk vooraan.

Sfeertje was overal wel lekker, alleen naar mijn idee best veel ruzie zoekende opgeblaasde gasten. Zag ook nog 2 jongens opgepakt worden nadat ze iemand aan gort hadden geslagen (bij de hangar). En heel wat VDK pipo's afgevoerd zien worden. Zodra we even in het gras zaten lag er weer een van pampus.

Was ook leuk om weer wat meer HT'ers ontmoet te hebben en natuurlijk degene die ik al ooit een keer gezien had weer te zien!
Volgend jaar zeker weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 18:11 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
16. Matt Restless - And It Goes (Remaster)

Deze blijft zo goed he :love:

Hele set was bizar, die Lost in Dreams remix/edit al weer bijna vergeten, maar tering die klonk ook vet zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 19:40 

Hardtraxx Veteran

Toch nog even een verslagje van mijn kant. :D

20:30-23:00 Rond kwart over 8 waren we eindelijk op het terrein, en na het regelen van een kluisje en munten konden we nog net het laatste gedeelte van Blackburn & Intractable One meepakken. Hierna zijn we nog even bij Phrantic geweest maar we wilden toch alles even bekijken, dus wat rondgelopen, op de main beland bij Triple T en vervolgens naar de BIT voor The Beholder. Net voor 10 uur gingen we richting de Hangar voor B-Front. Het stond echt stampvol in de hangar en ik had af en toe wel moeite met het maken van een beetje ruimte, maar toch enorm genoten van zijn set, mede door de enorme sfeer die er op dat moment hing. Ik weet er zo gauw niet veel meer van op te noemen, maar o.a kwam een nieuwe B-Front track, nieuwe Pitcher track, We Are One, Endless Path en natuurlijk een paar welbekende B-Front hitjes langs.

23:00-00:00 We zijn hierna nog een halfuur in de hangar gebleven voor Frequencerz die ineens helemaal niet Live bleken te staan volgens de timetable, daar kwamen wij halverwege pas achter toen de eerste track van een andere artiest gedraaid werd (Hooked) :P. Ze draaiden verder o.a Wolfpack, Getting Off, I Need You, Punishment edit, Delusion edit en de Uber Mashup. Natuurlijk mochten ook Rockstar en Psycho niet ontbreken maar die hadden ze wel een keer achterwege mogen laten, bij laatstgenoemde zijn we weer richting TC gegaan. We kwamen tegen het eind van Psyched binnen tijdens The Orange Tree remix, heerlijke onverwachte track, en dat was meteen weer volop genieten. Caine kwam nog samen met Psyched hun nieuwe collab draaien en daarnaast nog zijn nieuwe track Live Or Die. Verder kwamen ook nog TILI en Evolve langs.

00:00-02:00 Prefix & Density draaiden hierna een geweldige set, één van hun beste sets die ik bij heb gewoond. 3 nieuwe P&D tracks kwamen langs waaronder hun collab met Degos & Re-Done, die was erg vet. Ze draaiden ook nog hun andere recent uitgebrachte platen en o.a The Purest, Destroy (Atmozfears) en Just A Memory. Vervolgens gebleven voor Degos & Re-Done. Ik vond ze redelijk standaard draaien, er kwamen nogal wat hitjes langs als Torture, Shiverz en Psycho, maar heb me wel prima vermaakt. O.a verder nog This Mind, Connected, Demon Haunted, Hele Meneer Bootleg, Feedback en Rave gehoord. Ik kan me eigenlijk geen oude D&R platen herinneren, als deze al gedraaid zijn.

02:00-03:30 DJ Thera Live was echt genieten. GyZe vond ik niet de sterkste supporting MC maar ik vond hem persoonlijk niet heel storend tijdens de set. Hoogtepunten voor mij waren Revenge, Strong, Goddamn Therafied en vooral The Dome. Hierna kwam Deetox, die echt een reeks oude vette platen erop legde: Contact, State Of Mind en Black Magic. Dit was heel vet, maar voor de afwisseling wilden ik en een maat toch even in de Hangar kijken bij Titan & High Voltage. Helaas hierdoor wel Android gemist (2e track na Black Magic :() en de Environment remix. Titan & High Voltage draaiden niet ijzersterk, vooral HV deed erg af aan de set terwijl Titan er wel vette platen oplegde. Desalniettemin vond ik het wel genieten op dat moment, mede doordat het wat rustiger was in de hangar en er ook hier een topsfeer heerste. Ook het geouwehoer achter de booth van Titan & HV was mooi om te zien, evenals Titan die de hele hangar meekreeg tijdens Getting Off.

03:30-04:30 Van 3:30-4:30 redelijk rustig aan gedaan. Eerst even bij het laatste halfuur Angerfist wezen kijken. De Warehouse bleek echt een zweethok, de condens viel tegen het eind van zijn set van het plafond alsof het regende. Jammer dat AF zich moest aanpassen aan de DJ's die na hem draaiden, met redelijk wat van zijn eigen uptempo tracks. Er kwam veel albumspul voorbij waaronder Get MF Raw, WUFU, MWTWM en Inframan. Ook de Drokz remix van Yes kwam langs, en hij sloot af met Hardcore to the Bone (wellicht een edit). Na AF zijn we weer teruggelopen naar de Theracords area. Jason Payne was voornamelijk standaard raw tracks aan het draaien waar ik helaas weinig mee kon. De paar tracks die ik me nog kan herinneren zijn Brutal 3.0, One by One en Push It To The Limit.

04:30-07:00 De laatste 2,5 uur waren aangebroken en dit waren eigenlijk ook meteen de uren waar ik het meest naar uit had gekeken. Theracords Live was zoals altijd weer fenomenaal, zeker nu met wat oude tracks ertussen. Geweldig moment met Psyched en Thera op de booth tijdens 2-1, die Psyched kick edit daarvan is trouwens ook heerlijk (was er vandaag nog naar aan het zoeken). Dat, en Done With My Stash waren toch wel de hoogtepunten. Vervolgens Delete, dat ging echt bizar hard, tevens de set van het feest voor mij. Onder andere Still Here rmx, Who I Really Am, Syndrome, Just Do It, Psycho (C1), DKOT, Funk, Fother Mucker rmx, Level en Punishment kwamen langs, en hij sloot af met Absolute Terror (waar ik al op gehoopt had). :worship:

Eigenlijk was ik na deze set helemaal gesloopt, maar na snel even wat drinken te hebben gehaald was het meteen door naar Main Concern. We waren nog net op tijd binnen voor Beheaded, een goede binnenkomer. Stiekem hoopte ik dat Fall nog voorbij zou komen later in de set, maar die hebben ze helaas niet gedraaid. Ik had de indruk dat Main Concern zich wel een beetje aanpaste (wat ik niet had verwacht) door aan het begin o.a Funk, Wipeout en Beastmode te draaien. Gelukkig 'herpakten' ze zich na ongeveer 20 minuten. Delete kwam ook nog even samen met hen Absolute Terror draaien (voor de 2e keer in een halfuur) :love:, geweldig moment. Main Concern draaide verder nog: Thug Cookies, Ultimate Reality, WYHA Bootleg, Gravity rmx, Feel Immortal, Psychological Warfare, Resurrection, en ze sloten af met Crispy Bassdrum. Wat mij betreft prima afgesloten!

-----
Al met al dus een geniaal festival gehad. Om mezelf nog even te quoten eerder dit topic:
Wat een geweldig feest was dit, onbeschrijfelijk gewoon :worship: Me in tijden niet zo goed vermaakt op een festival als hier. Wat een sfeer hing er in de Theracords bunker, en eigenlijk overal trouwens. Geluid was natuurlijk ook fenomenaal bij de TC area.

Plus- & Minpunten
++++ Theracords area, dit heeft toch echt het feest gemaakt voor mij
+++ Ongekende sfeer overal
+++ Geweldig geluid op de Theracords area
+++ Prefix & Density, DJ Thera Live, Theracords Live, Delete, Main Concern
++ Alle andere sets & gedeeltes van sets die ik heb bijgewoond. Eigenlijk alleen maar prima tot geweldige sets gehoord. Alleen Jason Payne vond ik niet zoveel aan, maar daar ga ik geen minpunt van maken. :cool:
+ Faciliteiten en service waren allemaal prima
Geen minpunten! Zonder twijfel het veste festival waar ik dit jaar ben geweest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 23:17 

Hardtraxxer

Voor mij was hamunaptra het setje van de avond. Ik kwam binnen bij butterfly vip. :thumbsup: Ook klapte hij project omeaga - prednison attack erop, wat blijft dat een hard nummer. En alles naar de klote remix wat was dat ziek nog nooit live meegemaakt, meteen de benen opgewarmd. :cool:

Verder meest vermaakt bij Theracords bunker. In die bunkers had je toch een kneiterhard geluid. :love: Vond de hangar dit jaar daarentegen maar meevallen leek veel harder andere jaren.

Al met al een supervet feest gehad misschien wel 1 van de leukste in de 5 jaar dat ik nu feesten bezoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 23:28 

Hardtraxx Veteran

Ik zat te twijfelen om dit te plaatsen in het WTF momenten topic of deze, maar toch maar hier neer gezet:

https://www.youtube.com/watch?v=4uS8LcBhroU

Gewoon 8 minuten met stomheid geslagen. Waar de fak heb ik naar gekeken :lol: met die laatste ander halve minuut als dieptepunt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 23:50 

Bierkoning

Paultheone schreef:
Ik zat te twijfelen om dit te plaatsen in het WTF momenten topic of deze, maar toch maar hier neer gezet:

Gewoon 8 minuten met stomheid geslagen. Waar de fak heb ik naar gekeken :lol: met die laatste ander halve minuut als dieptepunt :lol:

Hoe makkelijk wil je scoren hey, jezus. Zet het dan op Pussy Lounge neer ofzo, denk dat het daar nog het minst kut voor is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 00:01 

Hardtraxxer

2 dingen:
- Dat geluid + set van Delete :drool:
- Main Concern :drool: :drool: :drool:
Alleen dat al maakte het feest. Mooi ook om tijdens Main Concern te sommige hoofden te zien. Monden vielen open van verbazing. Zelden kicks zo hard en agressief door horen komen als daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 00:23 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:

verklaar me niet voor gek maar ik heb er op defqon serieus van genoten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 00:28 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:

Beetje met wat vlaggen staan zwaaien, co2 kanon misbruiken en dan in zo'n clownspak van die kermismuziek draaien. Hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 01:04 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:

Jezus blij dat ik daar niet was, wat een herrie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 01:10 

Donateur

Dark Pact; hoezo mix jij Place of Terror na de eerste climax weg?

Wat mij betreft heeft Q flink lopen klootviolen met de hangar. Om te beginnen door iedereen een uur te geven, en daarnaast door artiesten als Warface/Freqz erin te knallen met het risico op regen. Tijdens beide acts + bij B-Front vond ik het veel te druk. Om die acts heen ruim 20 minuten aan constant gewandel. Uiteindelijk alles bij elkaar maar ruim een uur geweest. Twee jaar geleden precies hetzelfde verhaal, met Gunz / Freqz. Nu tijdens Warface 5 min op elkaar gepropt gestaan en maar snel de uitgang opgezocht. Voor mij werkt dit voor geen meter. Iedereen draait tegenwoordig ook op >155, hoe kun je dan zoveel volk op zon kleine ruimte proppen. Je staat bij iedere climax in alle 4 de windrichtingen tegen iemand aan te hossen. Geldt trouwens ook voor bijvoorbeeld Loudness in de Maassilo. Wat moet je op deze muziek zonder ruimte?

Main was op bepaalde momenten echt uitgestorven, en niet per se alleen maar met de regen. Je kon op sommige momenten van achterin de hekken voor de booth (op ooghoogte) zien. Aan de zijkanten stond de gehele nacht vrijwel niemand.

Artiesten in de hangar dus allemaal een half uur minder gegeven om meer artiesten te programmeren. Vervolgens sta je hutjemutje in de Hangar, en staat er op de mainstage 40%-70% van wat er had kunnen staan. Niet best.

Geluid op de main was af en toe vreselijk. Intro's waren vrijwel constante brom van bas. Van het anthem nauwelijks een melo gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 01:17 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Main was op bepaalde momenten echt uitgestorven, en niet per se alleen maar met de regen. Je kon op sommige momenten van achterin de hekken voor de booth (op ooghoogte) zien. Aan de zijkanten stond de gehele nacht vrijwel niemand.

Geluid op de main was af en toe vreselijk. Intro's waren vrijwel constante brom van bas. Van het anthem nauwelijks een melo gehoord.

Hebben we op het zelfde feest gestaan?? In mijn beleving stond de main afgeladen vol en het geluid was niets mis mee?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten