Toch nog even een verslagje van mijn kant.
20:30-23:00 Rond kwart over 8 waren we eindelijk op het terrein, en na het regelen van een kluisje en munten konden we nog net het laatste gedeelte van Blackburn & Intractable One meepakken. Hierna zijn we nog even bij Phrantic geweest maar we wilden toch alles even bekijken, dus wat rondgelopen, op de main beland bij Triple T en vervolgens naar de BIT voor The Beholder. Net voor 10 uur gingen we richting de Hangar voor B-Front. Het stond echt stampvol in de hangar en ik had af en toe wel moeite met het maken van een beetje ruimte, maar toch enorm genoten van zijn set, mede door de enorme sfeer die er op dat moment hing. Ik weet er zo gauw niet veel meer van op te noemen, maar o.a kwam een nieuwe B-Front track, nieuwe Pitcher track, We Are One, Endless Path en natuurlijk een paar welbekende B-Front hitjes langs.
23:00-00:00 We zijn hierna nog een halfuur in de hangar gebleven voor Frequencerz die ineens helemaal niet Live bleken te staan volgens de timetable, daar kwamen wij halverwege pas achter toen de eerste track van een andere artiest gedraaid werd (Hooked)

. Ze draaiden verder o.a Wolfpack, Getting Off, I Need You, Punishment edit, Delusion edit en de Uber Mashup. Natuurlijk mochten ook Rockstar en Psycho niet ontbreken maar die hadden ze wel een keer achterwege mogen laten, bij laatstgenoemde zijn we weer richting TC gegaan. We kwamen tegen het eind van Psyched binnen tijdens The Orange Tree remix, heerlijke onverwachte track, en dat was meteen weer volop genieten. Caine kwam nog samen met Psyched hun nieuwe collab draaien en daarnaast nog zijn nieuwe track Live Or Die. Verder kwamen ook nog TILI en Evolve langs.
00:00-02:00 Prefix & Density draaiden hierna een geweldige set, één van hun beste sets die ik bij heb gewoond. 3 nieuwe P&D tracks kwamen langs waaronder hun collab met Degos & Re-Done, die was erg vet. Ze draaiden ook nog hun andere recent uitgebrachte platen en o.a The Purest, Destroy (Atmozfears) en Just A Memory. Vervolgens gebleven voor Degos & Re-Done. Ik vond ze redelijk standaard draaien, er kwamen nogal wat hitjes langs als Torture, Shiverz en Psycho, maar heb me wel prima vermaakt. O.a verder nog This Mind, Connected, Demon Haunted, Hele Meneer Bootleg, Feedback en Rave gehoord. Ik kan me eigenlijk geen oude D&R platen herinneren, als deze al gedraaid zijn.
02:00-03:30 DJ Thera Live was echt genieten. GyZe vond ik niet de sterkste supporting MC maar ik vond hem persoonlijk niet heel storend tijdens de set. Hoogtepunten voor mij waren Revenge, Strong, Goddamn Therafied en vooral The Dome. Hierna kwam Deetox, die echt een reeks oude vette platen erop legde: Contact, State Of Mind en Black Magic. Dit was heel vet, maar voor de afwisseling wilden ik en een maat toch even in de Hangar kijken bij Titan & High Voltage. Helaas hierdoor wel Android gemist (2e track na Black Magic

) en de Environment remix. Titan & High Voltage draaiden niet ijzersterk, vooral HV deed erg af aan de set terwijl Titan er wel vette platen oplegde. Desalniettemin vond ik het wel genieten op dat moment, mede doordat het wat rustiger was in de hangar en er ook hier een topsfeer heerste. Ook het geouwehoer achter de booth van Titan & HV was mooi om te zien, evenals Titan die de hele hangar meekreeg tijdens Getting Off.
03:30-04:30 Van 3:30-4:30 redelijk rustig aan gedaan. Eerst even bij het laatste halfuur Angerfist wezen kijken. De Warehouse bleek echt een zweethok, de condens viel tegen het eind van zijn set van het plafond alsof het regende. Jammer dat AF zich moest aanpassen aan de DJ's die na hem draaiden, met redelijk wat van zijn eigen uptempo tracks. Er kwam veel albumspul voorbij waaronder Get MF Raw, WUFU, MWTWM en Inframan. Ook de Drokz remix van Yes kwam langs, en hij sloot af met Hardcore to the Bone (wellicht een edit). Na AF zijn we weer teruggelopen naar de Theracords area. Jason Payne was voornamelijk standaard raw tracks aan het draaien waar ik helaas weinig mee kon. De paar tracks die ik me nog kan herinneren zijn Brutal 3.0, One by One en Push It To The Limit.
04:30-07:00 De laatste 2,5 uur waren aangebroken en dit waren eigenlijk ook meteen de uren waar ik het meest naar uit had gekeken. Theracords Live was zoals altijd weer fenomenaal, zeker nu met wat oude tracks ertussen. Geweldig moment met Psyched en Thera op de booth tijdens 2-1, die Psyched kick edit daarvan is trouwens ook heerlijk (was er vandaag nog naar aan het zoeken). Dat, en Done With My Stash waren toch wel de hoogtepunten. Vervolgens Delete, dat ging echt bizar hard, tevens de set van het feest voor mij. Onder andere Still Here rmx, Who I Really Am, Syndrome, Just Do It, Psycho (C1), DKOT, Funk, Fother Mucker rmx, Level en Punishment kwamen langs, en hij sloot af met Absolute Terror (waar ik al op gehoopt had).
Eigenlijk was ik na deze set helemaal gesloopt, maar na snel even wat drinken te hebben gehaald was het meteen door naar Main Concern. We waren nog net op tijd binnen voor Beheaded, een goede binnenkomer. Stiekem hoopte ik dat Fall nog voorbij zou komen later in de set, maar die hebben ze helaas niet gedraaid. Ik had de indruk dat Main Concern zich wel een beetje aanpaste (wat ik niet had verwacht) door aan het begin o.a Funk, Wipeout en Beastmode te draaien. Gelukkig 'herpakten' ze zich na ongeveer 20 minuten. Delete kwam ook nog even samen met hen Absolute Terror draaien (voor de 2e keer in een halfuur)

, geweldig moment. Main Concern draaide verder nog: Thug Cookies, Ultimate Reality, WYHA Bootleg, Gravity rmx, Feel Immortal, Psychological Warfare, Resurrection, en ze sloten af met Crispy Bassdrum. Wat mij betreft prima afgesloten!
-----
Al met al dus een geniaal festival gehad. Om mezelf nog even te quoten eerder dit topic:
Wat een geweldig feest was dit, onbeschrijfelijk gewoon

Me in tijden niet zo goed vermaakt op een festival als hier. Wat een sfeer hing er in de Theracords bunker, en eigenlijk overal trouwens. Geluid was natuurlijk ook fenomenaal bij de TC area.
Plus- & Minpunten++++ Theracords area, dit heeft toch echt het feest gemaakt voor mij
+++ Ongekende sfeer overal
+++ Geweldig geluid op de Theracords area
+++ Prefix & Density, DJ Thera Live, Theracords Live, Delete, Main Concern
++ Alle andere sets & gedeeltes van sets die ik heb bijgewoond. Eigenlijk alleen maar prima tot geweldige sets gehoord. Alleen Jason Payne vond ik niet zoveel aan, maar daar ga ik geen minpunt van maken.

+ Faciliteiten en service waren allemaal prima
Geen minpunten! Zonder twijfel het veste festival waar ik dit jaar ben geweest