Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 10:10 

Hardtraxx Veteran

fflkkr schreef:
Zag net iemand dat de sfeer niks was bij de DWX stage, maar dan is die persoon duidelijk niet bij Da Tweekaz aanwezig geweest. Wat maken die mannen er toch een show van zeg, heerlijk!

Maar als het publiek er niet op reageert dan is er toch alsnog geen sfeer?

Heb verder geen idee hoor, ben niet bij dwx geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 10:32 

Hardtraxx Veteran

fflkkr schreef:
Ben ik dan echt de enige die de Special Act een absolute wanvertoning vond?

Ben het hier echt volledig mee eens, ook al was ik zelf niet eens op Q-Base.

Wanneer je specifiek op je timetable aangeeft dat er een special act komt als afsluiter, mag je daar best wel wat van verwachten. Dan reken je niet op een enorme berg b-artiesten die vorig jaar nog meedeed aan de DYOA-contest (met alle respect), maar minstens op een grote naam in de scène. Als ze dan ook nog eens platen gaan draaien die totaal buiten het concept vallen heb je het gewoon echt niet begrepen (of het nou losging of niet).
Had ze dan lekker een uur langer door laten gaan in de Confederation-area.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 10:50 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
fflkkr schreef:
Zag net iemand dat de sfeer niks was bij de DWX stage, maar dan is die persoon duidelijk niet bij Da Tweekaz aanwezig geweest. Wat maken die mannen er toch een show van zeg, heerlijk!

Het hele publiek zong, schreeuwde en danste volop mee bij letterlijk elk nummer dat ze draaiden. Heb zoiets nog nooit eerder meegemaakt bij een niet-tijdmachine set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 10:53 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
fflkkr schreef:
Ben ik dan echt de enige die de Special Act een absolute wanvertoning vond?

Ben het hier echt volledig mee eens, ook al was ik zelf niet eens op Q-Base.

Wanneer je specifiek op je timetable aangeeft dat er een special act komt als afsluiter, mag je daar best wel wat van verwachten. Dan reken je niet op een enorme berg b-artiesten die vorig jaar nog meedeed aan de DYOA-contest (met alle respect), maar minstens op een grote naam in de scène. Als ze dan ook nog eens platen gaan draaien die totaal buiten het concept vallen heb je het gewoon echt niet begrepen (of het nou losging of niet).
Had ze dan lekker een uur langer door laten gaan in de Confederation-area.

Ja precies. En dan ook nog eens allemaal strandballen en opblaaskrokodillen in het publiek smijten. Allemaal om maar te verbloemen dat het gewoon helemaal geen speciale act was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 11:10 

Hardtraxx Newbie

Ik wilde toch nog even m'n verhaal op HT knallen, terwijl ik op dit moment oververmoeid bij m'n hoorcollege zit.
Dit was gewoon echt één van de beste festival die ik tot nu toe heb meegemaakt!

We kwamen binnen rond 10 uur en vanaf dat moment constant dik naar m'n zin gehad. We begonnen bij Noisecontrollers op de main (deze man blijft gewoon episch, Infinity en Solar zijn heerlijk live) en hebben toen nog Audiofreq gelijk meegepakt vanwege de toffe sfeer in het voorfront. Tussen Audiofreq en Thera LIVE flink wat pizza's en hamburgers zitten bunkeren! :thumbsup:

Thera LIVE meegepakt (Sfeer +), Angerfist (Best tof, jammer van die liters zweet die van het plafond afdropen in je Desperados) en Theracords LIVE. Na Theracords LIVE direct gebleven voor Delete. Wat een absolute baas blijft Delete toch ook :loving: Openen met Just do It en afsluiten met Absolute Terror! Theracords had by far het beste geluid van alle Q-base area's. Kraakhelder en écht snoeihard, waarbij je zelfs buiten de bunker gewoon werd overspoeld door zeer dik geluid! Vanaf Delete zijn we naar Main Concern gegaan, gewoon puur sloopwerk. Tracks die voorbij kwamen zoals Sound of Victory, Survive en jawel, voor de tweede keer in een half uur tijd Absolute Terror met Delete die er speciaal voor naar de Hangar voor kwam! :yay:

Kortom, was zeer tof! (ik ga nu maar eens pitten doei)

+++++ Theracords bunker :drool: (Alsjeblieft volgend jaar weer Pieter)
+++++ Main Concern, Noisecontrollers
+++ Sfeer, drukte, bereikbaarheid, geluid (vooral Theracords area)
+++ Drukte viel mee

-- Muntprijzen (blijft pauper)
- Het plafond van de Warehouse was pittig hard aan het zweten

Volgend jaar ab-so-luut weer een zekerheid! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 11:17 

Hardtraxx Veteran

Mijn eerste keer Q-Base! Was heeeel erg vet :bomb:

Ik ben/wij zijn niet zo raw als de meesten hier, dus ook een iets minder rauwe persoonlijke timetable :P

Binnengekomen tijdens Phrantic, was weer een heerlijk openingssetje, hoogtepunt voor mij was World On Fire en Necromancer :bomb:

Daarna Sound Rush, lekker setje met veel eigen tracks (oa natuurlijk Froz3n, Take Me Back, I Can't Stay ennnn de Disarm You remix) :drool: Daarna even wat rondgelopen, Coone een stukje meegemaakt, ook vet, boven verwachting :)

Da Tweekaz in de DWX area was echt héél erg vet. Iedereen ging maximaal los, en wat een heerlijke tracks. De hoogtepunten van deze set waren voor mij Final Examination of Time, wat een sfeer tijdens die break en climax :worship: , de remix/edit van Be Aware, Little Red Riding Hood. Deze mannen maken er elke keer echt wat van imo. Triple T From Italy was ook vet, maar had het iets specialer verwacht. Audiofreq was ook vet.

DE set van de avond was Atmozfears voor mij. Reawakening, Release, Raise Your Hands, WAT, etc. Het vetste momentje vond ik toen Energyzed erbij kwam. Atmozfears & Energyzed - #Thisishardstyle is een heldencollab! Evenals Hate. Ook Energyzed - TBA, wauw :drool: Voor mij was de hele Atmozfears set gewoon 1 groot hoogtepunt.

Hierna even rondgelopen en toen naar de Back In Time area voor de special act. Man man man. Had hier echt veel meer van verwacht. Trackkeuzes waren goed, maar het was nou niet echt een 'special act'. Vooral die strandballen waren irritant, ik kom niet naar een feest om steeds afgeleid te worden door rondvliegende voorwerpen. Verder had ik ook bekendere DJs verwacht als special act.

Hierna nog Ran-D en Tha Playah, maar was echt te kapot om nog los te gaan helaas.

Al met al een heel dik feest, waarschijnlijk mijn vetste feest tot nu toe :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 11:36 

Hardtraxx Veteran

2e Q-Base, aankleding dit jaar behalve de Hangar erg mager, vond de main gewoon lelijk :sick:
Dirty Workz stage zag er redelijk goed uit, wat simpel, Theracords bunker zag er ook nog wel uit, maar niet echt speciaal.

Begonnen bij artifact, toen rondgedwaald alle stages bekeken en bij BiT & Theracords blijven hangen.
Bass modulators op de main gegaan, eindelijk Robot's Dream gehoord :loving: :worship:
Hierna weer terug naar BiT, vond er op dat moment niet veel aan, weer rondjes gelopen en later Dark Pact in de Hangar meegepakt, opzich leuke set, maar zijn eigen tracks doen me niet heel veel.

B-Front zijn set was zoals altijd weer erg bazig, alleen erg jammer van de drukte, stonden al helemaal achteraan tegen het vip deck, en alsnog 0,0 ruimte. Leuk dat er toch nog best veel naar de meeting zijn gekomen. (Julian, Julian, Tom, Randy, Joey, Melvin, Dennis, Theon, en andere die ik niet meer weet)

Na B-Front naar de main geweest voor NC, beetje standaard setje en na 15 min al genoeg van, terug naar de BiT waar Isaac draaide, lekkere set en ook sutra eindelijk gehoord :loving: , kreeg zelf erg veel last vooraan van het geluid, dus naar achter gegaan. Hierna N-Vitral wat een bazenset, het geluid stond hier zo lekker. Fuck the Drummachine ging zo hard, vooral het stukje met "Bassdrums", Crispy Bassdrum, The Ultimate Diss, Phreak ya speaka :worship: :worship:

Hierna meegegaan naar Degos & Redone in de theracords bunker. Samen met julian, maar was op gegeven moment alleen en kakte helemaal in, totdat Tom er weer was :thumbup:

Thera Live, was leuk, dikke sets, maar Gyze :thumbdown:, the Dome, Strong, Revenge :loving:
Toen weer naar Hangar geweest, leuke set van Titan & High Voltage, zaten erg harde kicks bij, jammer dat titan er niet wat theracords/spoontech opgooide, wat ie regelmatig doet.

Hard Attakk live, begonnen al wat later, maar wat leuk & kut tegelijk, heb eigenlijk niets nieuws gehoord? Bijna dezelfde set en opbouw als defqon, goed voor de lachspieren want het klinkt voor geen meter, ik snap ook niet dat ze zulke boekingen krijgen.. Al was het wel een leuke sfeer, ook chill om een half uurtje hardcore tussen door te hebben, want dat bpm lag verrekte hoog

Warface begon, maar snel weggevlucht weer naar de BiT, voor de special act, openen met The Zero Hour was wel gaaf, maar al die opblaasdingen en met 190312 man op dat podium staan waaronder ik niemand er echt van kende hoeft van mij niet.
Had gehoopt dat er 1 speciale artiest zou staan, zoals een B-Front, Wildstylez, TnT, dbstf of nc, (iets in zoon trend)

Toch maar weer Theracords bunker gegaan, om jason payne mee te pakken, geen hele bijzondere set wat ik gehoord heb. Hierna Theracords Live, leuke set, afsluiten polkatool en hiervoor Stash :loving:

Hierna snel terug gelopen naar de Hangar, wilde graag Radical Redemption zien, erg leuke set, gave nieuwe tracks, zoals die met hard driver, crypsis en zijn solo tracks :drool: :loving:, heb geen seconde spijt gehad dat ik niet naar Delete ben gegaan. wel de "standaard" oude radical tracks: Spell of Sin, Dont Fuck with The Radical, Prostitue

Main Concern sloot erg lekker af, wel voorspelbare tracklist, maar dat maakt het niet minder lekker. Survive, Absolute terror, Sound of Victory, Crispy Bassdrum :loving: :worship: Jammer dat ze moesten stoppen, en niet de hele track lieten horen.

Plus & Min:
++ Theracords Bunker
++ Hangar, de stage, de lichtshow, het geluid, alles :loving: :worship:
+++ Set van N-Vitral
++ Set van Radical Redemption, B-Front, Main Concern, Thera & Theracords Live
+ Geluid stond overal hard, had me Elacin 25 in, maar vond dit te hard filteren, waardoor er een overkill aan bass voor men gevoel was, dit kwam niet ten goede van het geluid, sommige kicks kwamen totaal niet goed door. (Heb normaal 15 filters erin, maar dacht nu met Q-Base..)
+++ Eidenlijk Robot's Dream & Sutra gehoord :loving: :loving:
+ Veel Hardtraxxer's gezien

- Vond de aankleding van de stage's en het festival terrein niet boeiend,
- Drukte in de Hangar
- Muntprijzen
- Geluid op de main
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 12:18 

Hardtraxx Veteran

fflkkr schreef:
Rickzel schreef:
fflkkr schreef:

Het hele publiek zong, schreeuwde en danste volop mee bij letterlijk elk nummer dat ze draaiden. Heb zoiets nog nooit eerder meegemaakt bij een niet-tijdmachine set.

Aah vet! Dat klinkt inderdaad behoorlijk sfeervol :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 12:25 

Hardtraxxer

fflkkr schreef:
Rickzel schreef:
fflkkr schreef:

Dat was ik, ben inderdaad niet bij Da Tweekaz geweest (gelukkig :P ). Weet alleen dat bij Phuture Noize de sfeer matig was, set opzich was goed maar er waren weinig mensen en er werd niet echt op de tracks gereageerd. Misschien hadden ze beter gepast op de Theracords stage, qua liefhebbers en sfeer.

Het viel trouwens ook op dat de persoon die Phuture Noize verlaat veel minder uitbundig achter de draaitafels stond, en er eigenlijk maar een beetje bij stond. Vond het erg tegenvallen voor een laatste set als duo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 12:39 

Hardtraxx Elite

provehito schreef:
Plus & Min:
- Geluid op de main

Dat meen je toch niet? In het begin stond het niet overdreven hard maar de laatste uren vond ik het toch redelijk hard gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 12:51 

Hardtraxx Veteran

Ben ook bij Da Tweekaz geweest en de hele tent was afgeladen vol en de sfeer was inderdaad heel erg vet. Werd volop meegezongen met hun tracks :D
Moet zeggen dat hun gedrag achter de draaitafel ook erg aanstekelijk werkt en een lach op je gezicht tovert want het zijn een stel gekken :P Die trouwens erg goed kunnen draaien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 13:16 

Hardtraxx Veteran

Wat een fucking goed feest. Beter dan vorig jaar en het jaar ervoor. Het weer was goed (kwamen rond 22:00 aan, temperatuurtje (L) ), in de bunkers was het geluid echt ongekend en ook van elke set optimaal genoten.

Om 22:00 gelijk naar Geck-o gelopen. Sfeertje, leuk plekje die area (konden het eerst niet vinden, haha) en gelijk al dikke pompende kicks om de oren. Mooi opwarmertje :D. Erg gezellig.

Toen naar Ophidian wat ik eigenlijk de minste set van de avond vond. Abandon was echt nice maar verder was 't niet echt wat. Geluid was hier ook het slechtst van alle area's waar ik ben geweest. Plus volgens mij begon het ook heel even echt hard te regenen.

Hierna kijkje genomen bij de TC bunker voor P&D die echt een zieke set neer zetten. Heerlijke afwisseling oude en nieuwe tracks en ook nieuwe nummers klonken echt goed. Wat een geluid :love:

Snel naar Tuneboy die mij nog even een paar dikke platen draaide :D I Will Growl :love: . Ook nog een stukje Tatanka gezien. Was allemaal dikke prima.

Toen naar D-Passion in de Paradox. Dat ging echt bizar hard. Om 4:00 nog snel even terug gewandeld naar de Back in Time om te kijken wie de special act was maar dat had ik al gauw gezien. Snel terug naar de Paradox voor Synapse.. Echt wat nice die millenium bunker :D.

Ten slotte achtereenvolgens Delete en Main Concern bekeken. Delete was fantastisch maar Main Concern vond ik maar een beetje tegenvallen.. De muziek was wel tof maar vond het maar een beetje een apart sfeertje. Iedereen was ook wel naar de uien haha. Nog wel even genoten van die Where's Your Head At bootleg en die nieuwe Vazard :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 13:22 

Bierkoning

Iemand enig idee of er nog volledige sets online komen? Zou die van de Back In Time area graag eens terug luisteren.

En wat hebben BM allemaal allemaal gedraaid? Ik heb alleen het laatste kwartiertje gezien, met o.a. The Punishment Edit, Gold, Bounce & Break Remix en I Want Your Love.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 13:27 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Hierna Theracords Live, leuke set, afsluiten met Stash :loving:

*Afsluiten met Polka Tool :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 13:29 

Hardtraxx Veteran

DL22 schreef:
provehito schreef:
Plus & Min:
- Geluid op de main

Dat meen je toch niet? In het begin stond het niet overdreven hard maar de laatste uren vond ik het toch redelijk hard gaan.

Ja, maar:
+ Geluid stond overal hard, had me Elacin 25 in, maar vond dit te hard filteren, waardoor er een overkill aan bass voor men gevoel was, dit kwam niet ten goede van het geluid, sommige kicks kwamen totaal niet goed door. (Heb normaal 15 filters erin, maar dacht nu met Q-Base..)

Chroman schreef:
provehito schreef:
Hierna Theracords Live, leuke set, afsluiten met Stash :loving:

*Afsluiten met Polka Tool :woot:

Klopt ja, stash was hiervoor al :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 13:30 

https://instagram.com/p/7m29VIodQQ/ Ziet er zo toch wel heel vetjes uit :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 13:39 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Ten slotte achtereenvolgens Delete en Main Concern bekeken. Delete was fantastisch maar Main Concern vond ik maar een beetje tegenvallen.. De muziek was wel tof maar vond het maar een beetje een apart sfeertje. Iedereen was ook wel naar de uien haha.

Vond het niet perse een raar sfeertje, het liep gewoon langzaam leeg. Die muziek is ook gewoon niet voor iedereen. Heb zelf ook aan dat Spoontech stijltje moeten wennen.

Waar wij stonden ging het toch nog redelijk los (op de hoogte van de bar aan de linker kant). Dat hele sfeertje en de show in die hangar paste gewoon zo goed bij die muziek. Raak er maar niet over uitgepraat :lol: (vandaar mijn vele reacties in dit topic haha)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 13:43 

Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
https://instagram.com/p/7m29VIodQQ/ Ziet er zo toch wel heel vetjes uit :woot:

Over lasers gesproken, ik zag op Q-base ipv ronde vormen ook vierkante vormen met lasers. Zag er wel heel erg vet uit moet ik zeggen :D
Mss dat t nog ergens op fotos of videos te zien is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 14:04 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Zag daar Tom staan en Koen :P.

En dan niet eens even meeten, :/
Ik zag je nog lopen bij tankstation na q-base,
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 14:09 

Donateur

Rickzel schreef:
Maximumraver schreef:
JRDMK5 schreef:
Veel mensen gingen out vanwege het drinkwater, er zat chloor in. Goede combinatie. :lol:

Ik dacht dat die vage smaak het plastic ofzo was :P

En ik maar denken dat ik onverstandig bezig was door de hele avond bier te drinken. Is dus mijn redding geweest :beer:

En ik maar denken dat ik niet spoorde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 14:16 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Lenny schreef:

Wow, dat moest Koen zijn :lol:
Ik ben je nog wel tegengekomen, haha. :P
Ja dat tankstation was niet mijn beste vriend, zit al die vdk gangers te helpen aan koffie want die snapte geen hol van die machine. Ben ik aan de beurt komt er geen koffie uit. Alle medewerkers waren druk bezig. Wacht nog steeds op mijn koffie :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 14:21 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
provehito schreef:
Lenny schreef:

Wow, dat moest Koen zijn :lol:
Ik ben je nog wel tegengekomen, haha. :P
Ja dat tankstation was niet mijn beste vriend, zit al die vdk gangers te helpen aan koffie want die snapte geen hol van die machine. Ben ik aan de beurt komt er geen koffie uit. Alle medewerkers waren druk bezig. Wacht nog steeds op mijn koffie :cry:

Ik weet er niets van af, dat je op q-base was, of tegen ben gekomen/gezien.
+ Ik zat in de bus, zag je alleen ff snel voorbij komen gelopen, en haha zo help je ook eens anderen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 14:27 

Hardtraxx Veteran

Ik zou toch zweren dat ik jou tussen BIT stage en PRSCT ben tegengekomen, ik ging er net naar toe en jij liep er net van weg. Tijdens die speciale act. :lol:

I'm not on drugs jo
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 14:29 

Hardtraxx Veteran

Haha dat zou zomaar kunnen, ik dacht dat ik daar 2x melvin tegen gekomen ben,
Toen ik vanaf bit naar wc's ging, en toen ik weer terug naar de bit ging
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten