2e Q-Base, aankleding dit jaar behalve de Hangar erg mager, vond de main gewoon lelijk
Dirty Workz stage zag er redelijk goed uit, wat simpel, Theracords bunker zag er ook nog wel uit, maar niet echt speciaal.
Begonnen bij artifact, toen rondgedwaald alle stages bekeken en bij BiT & Theracords blijven hangen.
Bass modulators op de main gegaan, eindelijk Robot's Dream gehoord
Hierna weer terug naar BiT, vond er op dat moment niet veel aan, weer rondjes gelopen en later Dark Pact in de Hangar meegepakt, opzich leuke set, maar zijn eigen tracks doen me niet heel veel.
B-Front zijn set was zoals altijd weer erg bazig, alleen erg jammer van de drukte, stonden al helemaal achteraan tegen het vip deck, en alsnog 0,0 ruimte. Leuk dat er toch nog best veel naar de meeting zijn gekomen. (Julian, Julian, Tom, Randy, Joey, Melvin, Dennis, Theon, en andere die ik niet meer weet)
Na B-Front naar de main geweest voor NC, beetje standaard setje en na 15 min al genoeg van, terug naar de BiT waar Isaac draaide, lekkere set en ook sutra eindelijk gehoord

, kreeg zelf erg veel last vooraan van het geluid, dus naar achter gegaan. Hierna N-Vitral wat een bazenset, het geluid stond hier zo lekker. Fuck the Drummachine ging zo hard, vooral het stukje met "Bassdrums", Crispy Bassdrum, The Ultimate Diss, Phreak ya speaka
Hierna meegegaan naar Degos & Redone in de theracords bunker. Samen met julian, maar was op gegeven moment alleen en kakte helemaal in, totdat Tom er weer was
Thera Live, was leuk, dikke sets, maar Gyze

, the Dome, Strong, Revenge
Toen weer naar Hangar geweest, leuke set van Titan & High Voltage, zaten erg harde kicks bij, jammer dat titan er niet wat theracords/spoontech opgooide, wat ie regelmatig doet.
Hard Attakk live, begonnen al wat later, maar wat leuk & kut tegelijk, heb eigenlijk niets nieuws gehoord? Bijna dezelfde set en opbouw als defqon, goed voor de lachspieren want het klinkt voor geen meter, ik snap ook niet dat ze zulke boekingen krijgen.. Al was het wel een leuke sfeer, ook chill om een half uurtje hardcore tussen door te hebben, want dat bpm lag verrekte hoog
Warface begon, maar snel weggevlucht weer naar de BiT, voor de special act, openen met The Zero Hour was wel gaaf, maar al die opblaasdingen en met 190312 man op dat podium staan waaronder ik niemand er echt van kende hoeft van mij niet.
Had gehoopt dat er 1 speciale artiest zou staan, zoals een B-Front, Wildstylez, TnT, dbstf of nc, (iets in zoon trend)
Toch maar weer Theracords bunker gegaan, om jason payne mee te pakken, geen hele bijzondere set wat ik gehoord heb. Hierna Theracords Live, leuke set, afsluiten polkatool en hiervoor Stash
Hierna snel terug gelopen naar de Hangar, wilde graag Radical Redemption zien, erg leuke set, gave nieuwe tracks, zoals die met hard driver, crypsis en zijn solo tracks

, heb geen seconde spijt gehad dat ik niet naar Delete ben gegaan. wel de "standaard" oude radical tracks: Spell of Sin, Dont Fuck with The Radical, Prostitue
Main Concern sloot erg lekker af, wel voorspelbare tracklist, maar dat maakt het niet minder lekker. Survive, Absolute terror, Sound of Victory, Crispy Bassdrum

Jammer dat ze moesten stoppen, en niet de hele track lieten horen.
Plus & Min:
++ Theracords Bunker
++ Hangar, de stage, de lichtshow, het geluid, alles
+++ Set van N-Vitral
++ Set van Radical Redemption, B-Front, Main Concern, Thera & Theracords Live
+ Geluid stond overal hard, had me Elacin 25 in, maar vond dit te hard filteren, waardoor er een overkill aan bass voor men gevoel was, dit kwam niet ten goede van het geluid, sommige kicks kwamen totaal niet goed door. (Heb normaal 15 filters erin, maar dacht nu met Q-Base..)
+++ Eidenlijk Robot's Dream & Sutra gehoord
+ Veel Hardtraxxer's gezien
- Vond de aankleding van de stage's en het festival terrein niet boeiend,
- Drukte in de Hangar
- Muntprijzen
- Geluid op de main