Supervet feest gehad! Qbase blijft elk jaar een geval apart. Staat wat mij betreft ver boven andere festivals, lijkt alsof de DJ's ook meer moeite steken in hun set dan op andere feesten. Veel DJ's platen horen draaien die je niet verwacht.
Geluid was ook weer vrijwel overal ontzettend goed. Alleen achterin de Hangar was t kut met peren.
Eigenlijk maar 1 setje waar ik me niet op kon vermaken en dat was gek genoeg het setje van B-Front. Geluid was achteraan in de Hangar ècht karig. Vooraan was t helaas te druk en stonden wij in het welbekende looppad van mensen.
Gruwelijk vette sets:
- Phrantic in de Theracords bunker.
Wat. Een. Geweld. Die oudere platen van hem gaan zo belachelijk hard.
- Geck-O.
Na een 20 minuten bij B-Front te hebben gestaan, besloten om in mijn eentje naar Geck-O te gaan. Gelukkig stonden hier ook nog veel vrienden. Vooral heel gezellig hier. Lekker ouwehoeren en bier drinken.
- Prefix & Density.
Uur lang gruwelijk genieten. Mooie melodieën, vette sounds en belachelijk harde kicks.
- Tatanka.
Het oude stijltje van hem gaat nooit vervelen. Perfecte voorbeeld van simpel doch effectief.
- D-Passion vs The Empire.
- Kende welgeteld 2 platen (So Many Sacrifices & Alles naar de Klote remix) maar heb hier gruwelijk genoten.
- Delete.
Allejezus wat was dit hard. Zelfs de nieuwe platen van hem, die thuis niet hard klinken, gaan live echt bizar. Toppunt blijft toch wel zijn oudere platen, wat een genot om die zuivere gated kicks door de bunker te horen roeien

Geluid was hier ook met geen pen te beschrijven, loepzuiver en bi-zar hard.
- Main Concern.
Begonnen wat raar met 'normale' raw hardstyle, maar na een kwartier ging t helemaal los met tracks als Ultimate Reality, Absolute Terror, Feel Immortal, Survive en Psychological Warfare.
Er wederom achtergekomen dat de 'aparte' rauwe hardstyle voor mij perfecte feestmuziek is. Zo vaak verbaasd over hoe hard kicks kunnen gaan. Tempo is voor mij ook ideaal.
Bedankt voor de gezelligheid iedereen die ik gezien en gesproken heb