Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 18:51 

Hardtraxx Veteran

Geen zin in een lang verhaal, dus maar ff een korte recap

In het begin bij Sound Rush gestaan, ff rondjes gelopen, Hamunaptra was erg dik, Phrantic vet op de laatste 2 tracks na (waar zou je daar nou Red Alert draaien terwijl je Contact nog niet hebt gehad...), Eye-D & Hidden geweldig als altijd, Ophidian leuk maar geluid in de Warehouse was niet super, Tuneboy de leuke SAIFAM hitjes al ben ik benieuwd of hij de 20 tracks in anderhalf uur heeft gehaald, OMI draaide een mainstream set in de Paradox dus terug gegaan naar Tatanka wat leuk was, D-Passion vs The Empire was vet al kon laatstgenoemde zich niet aan het thema houden, Synapse tegen verwachting in set van de nacht, wat een geweld...eerste half uur Stormtrooper was wel leuk, vanaf de early terror naar Delete gegaan waar ik minder weg van blijf dan de meeste hier en Main Concern begonnen wat zwakjes maar was later nog wel leuk.

DIkke avond gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 18:53 

Hardtraxxer

Een ZEEEEER dikke avond/nacht gehad.... :bomb: (L) :bomb: (L) :bomb: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 19:23 

Artiest

SAIN7 schreef:
Psyched schreef:
Q-BASE... You where so great! So many die hard Theracords fans! Although I stood there with mixed feelings because I had to play together with my mate Project Exile but his girlfriend has passed away... With all the Theracords Family members we made this special moment for her!

This was the rest of my tracklist:
01. Psyched - Q-Base Tool
02. Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)
03. Psyched - Survive
04. Pavo & Zany - Orgasmo
05. Menace II Society - Chronic Disorder
06. Psyched - FBM
07. Zero Sanity & Kevin Kaos - Hit the Floor (E-Force Remix)
*** 1 Minute of silence for Inge Bos ***
08. Project Exile - Rings Of Fire (Raw Edit)
09. Donkey Rollers - The Fusion Of Sound
10. Psyched - The Machine Bootleg
11. Tat & Zat - Proud To Be Loud
12. Psyched - Freak
13. Luna & Hardcraft - Tickin
14. E-Force & Luna - Masterclass
15. Solutio & The I's - 2.17
16. Solutio & The I's - Mistress
17. Psyched & Regain - Piece Of Shit
18. The Beholder & Zany - Annihilating
19. Psyched - Haunted 303
20. Vazard - The Orange Tree (Infirium Remix)
21. Delete & Psyched - Take It, Leave It
22. Psyched & Caine - Dead Men Walking
23. Caine - Live Or Die
24. The Geminizers & Delete - Evolve

Een impressie filmpje van de minuut stilte staat op mn Facebook

Kippenvel.
Mooi moment om die minuut stilte te zien en dan opnieuw op te starten met Project Exile - Rings Of Fire (Raw Edit).
Wat me wel opvalt is dat je helaas maar een Project Exile track heb gedraaid, niet dat het erg is als je plotseling solo stond ipv b2b, maar ik zou als ik dj was dan wel meer tracks van hem draaien.

Voor de rest een mooie TL en benieuwd naar de nieuwe collab met Caine.

Dat snap ik. Ik baal daar zelf ook van, maar k moest overdag gewoon werken en dat nieuws kwam toen. Ik moest na mijn werk zowat direct door dus helaas kon ik niet meer van zijn tracks meenemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 19:28 

Hardtraxxer

Man man man, wat een ongelofelijke ervaring zeg, eerst een set gedraaid in een overvolle Confederation area en daarna nog de Back In Time area afgesloten met een geweldig team! Heerlijk. Voor de gene die mee draaiden en nog wat video's willen, voeg me even toe op Facebook (Ricardo Paz Belvis) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 20:11 

Hardtraxx Veteran

Supervet feest gehad! Qbase blijft elk jaar een geval apart. Staat wat mij betreft ver boven andere festivals, lijkt alsof de DJ's ook meer moeite steken in hun set dan op andere feesten. Veel DJ's platen horen draaien die je niet verwacht.
Geluid was ook weer vrijwel overal ontzettend goed. Alleen achterin de Hangar was t kut met peren.

Eigenlijk maar 1 setje waar ik me niet op kon vermaken en dat was gek genoeg het setje van B-Front. Geluid was achteraan in de Hangar ècht karig. Vooraan was t helaas te druk en stonden wij in het welbekende looppad van mensen.

Gruwelijk vette sets:

- Phrantic in de Theracords bunker.
Wat. Een. Geweld. Die oudere platen van hem gaan zo belachelijk hard.
- Geck-O.
Na een 20 minuten bij B-Front te hebben gestaan, besloten om in mijn eentje naar Geck-O te gaan. Gelukkig stonden hier ook nog veel vrienden. Vooral heel gezellig hier. Lekker ouwehoeren en bier drinken.
- Prefix & Density.
Uur lang gruwelijk genieten. Mooie melodieën, vette sounds en belachelijk harde kicks.
- Tatanka.
Het oude stijltje van hem gaat nooit vervelen. Perfecte voorbeeld van simpel doch effectief.
- D-Passion vs The Empire.
- Kende welgeteld 2 platen (So Many Sacrifices & Alles naar de Klote remix) maar heb hier gruwelijk genoten.
- Delete.
Allejezus wat was dit hard. Zelfs de nieuwe platen van hem, die thuis niet hard klinken, gaan live echt bizar. Toppunt blijft toch wel zijn oudere platen, wat een genot om die zuivere gated kicks door de bunker te horen roeien :loving: Geluid was hier ook met geen pen te beschrijven, loepzuiver en bi-zar hard.
- Main Concern.
Begonnen wat raar met 'normale' raw hardstyle, maar na een kwartier ging t helemaal los met tracks als Ultimate Reality, Absolute Terror, Feel Immortal, Survive en Psychological Warfare.

Er wederom achtergekomen dat de 'aparte' rauwe hardstyle voor mij perfecte feestmuziek is. Zo vaak verbaasd over hoe hard kicks kunnen gaan. Tempo is voor mij ook ideaal.

Bedankt voor de gezelligheid iedereen die ik gezien en gesproken heb ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 20:19 

Artiest

Wat was t idioot vet (L) Serieus mooiste feest in mn leven! Hele dag nog aan t nagenieten, wat was onze bunker geweldig :love:

Verder supervet genoten van 2 live acts te doen!

Tracklist van Thera LIVE (ft GyZe):
01. Ode To The Throne
02. Revenge (with The Breaking Point)
03. The Battle
04. Strong
05. Can't Remember The Gate Ammunition (Mash-Up)
06. Under My Wing
07. Goddamn Therafied
08. Craziest
09. The Kicks (Thera Live Mix)
10. The Dome
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 20:22 

Hardtraxx Elite

1ste x Q-Base, altijd wat laten afschrikken door de lange reistijd maar wat een feest was dit :thumbsup:

Geluid in de hangar had ik toch iets meer van verwacht,
zeker ten opzichte van die Theracords bunker :love: Loeihard, maar o zo zuiver. Echt geweldig.
Prima sfeer hong daar ook.

Voor de rest weet ik nog dat ik Warface zeer matig vond en dat Prefix & Density baas waren :yay:
Zeker voor herhaling vatbaar.

Leukste moment was dat ik op het einde een stuk loempia heb gekregen van Niels van Frequencerz. :lol:
Ik kom zeker terug :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 20:22 

Hardtraxx Veteran

The Dome was wel even mooie flashback naar vorig jaar in de Hangar. Was gaaf om die weer eens live te horen. :love:

Ben het trouwens helemaal eens met Davey, die 'aparte raw' heb ik zo van genoten. Had ook niet gedacht dat we letterlijk de hele avond in de TC bunker zouden hangen (op 1 uitstapje naar N-vitral na) maar puur het feit dat het allemaal onvoorspelbare setjes waren maakte voor mij al dat ik het weer enorm ben gaan waarderen. Veel oude tracks, veel tracks die ik niet kende. Daarom sprong de set van Psyched er voor mij zo uit, ging echt alle kanten op, en waren stuk voor stuk dikke tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 20:25 

Hardtraxx Veteran

Wat een geweldig feest was dit, onbeschrijfelijk gewoon :worship: Me in tijden niet zo goed vermaakt op een festival als hier. Wat een sfeer hing er in de Theracords bunker, en eigenlijk overal trouwens. Geluid was natuurlijk ook fenomenaal bij de TC area. Uiteindelijk dit allemaal gezien:
Blackburn & Interactable One
Phrantic / The Beholder / Triple T
B-Front
Frequencerz / Psyched
Prefix & Density
Degos & Re-Done
DJ Thera Live
Deetox / High Voltage & Titan
Angerfist / Jason Payne
Theracords Live
Delete
Main Concern

Als ik morgen zin heb schrijf ik nog even een verslagje, maar voor nu alleen plus/minpunten:

++++ Theracords area, dit heeft toch echt het feest gemaakt voor mij
+++ Ongekende sfeer overal
+++ Geweldig geluid op de Theracords area
+++ Prefix & Density, DJ Thera Live, Theracords Live, Delete, Main Concern
++ Alle andere sets & gedeeltes van sets die ik heb bijgewoond. Eigenlijk alleen maar prima tot geweldige sets gehoord. Alleen Jason Payne vond ik niet zoveel aan, maar daar ga ik geen minpunt van maken. :cool:
+ Faciliteiten en service waren allemaal prima
Geen minpunten! Zonder twijfel het veste festival waar ik dit jaar ben geweest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 21:53 

Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:
Chroman schreef:
Ook maakte hij de fout door op Play/Pause te drukken op de verkeerde CDJ, waardoor de muziek stopte. Kan gebeuren, maar dit deed hij op Decibel ook al.

Op Facebook heeft hij gezegd dat de cdj's kapot waren, de cdj stopte met werken en 3 van de 4 cd-spelers stopte met werken.
Zegt op facebook dat ze ter plaatsen zijn vervangen.

Hmm, als hij het zegt. Op Decibel gebeurde dit namelijk ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 22:03 

Hardtraxxer

Q-Base, ieder jaar weer gruwelijk :worship:

Main beetje karig en geluid in de Hangar viel ook mee qua hardheid, alhoewel dat geen minpunt hoeft te zijn overigens. Verder mijn portemonnee verloren bij de Back in Time stage, dan schrik je toch ff maar Godszijdank lag ie bij de gevonden voorwerpen. Ongeveer 30,- was er wel uitgehaald, maar ID kaart en rijbewijs gelukkig weer terug.

Op muzikaal gebied erg veel pluspunten, met name Tuneboy en Tatanka. Man wat genieten. Leuk om Tuneboy eens solo te zijn, i.p.v. altijd maar als TNT. B-Front ook een strakke zet. Verder waren die sandwiches met brie en honing echt goed, weer eens wat anders dan een zak patat. Al met al een topfeest weer! Dikke plus ook voor het geluid op alle stages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 22:07 

Hardtraxx Veteran

Wat vet :loving:

Helaas enorm veel last van mijn rug gehad, dus kon niet echt mijn moves uit de kast halen.

Begonnen bij Nosferatu, geluid bij de hardcore was toen nog erg matig. Daarna naar de hangar, geluid achterin was niet best. Zag daar Tom staan en Koen :P. Na de hangar naar Theracords stage geweest, wat een geluid. Cellrock klapte er lekkere schijven op. Toen even een uurtje moeten bijkomen op een bankie.... Toen weer terug naar de hangar voor Titan en High Voltage die de anti's er lekker op hadden liggen... Bij Warface zal je mij nooit zien, dus maar naar Partyraisert gegaan, daar deels mijn kracht weer teruggevonden, niet mijn soort muziek maar wel lachen. Toen Dr. Peacock, haha dat was vet. Vooral omdat ik er stond met een vriend van mij die een echte frenchcore liefhebber is, daar mijn laatste krachten gegeven. Toen maar gebleven bij de Hardcore, DT is niet mijn ding maar voor een keertje is wel leuk.

Nog ff bij special act geweest, maar dat was 10 sec om te kijken wie dat waren. :p

Volgend jaar :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 22:15 

Hardtraxx Veteran

Zwaar wat gemist lees ik al weer :( .

Iemand nog een kijkje genomen bij dat Hard Attakk ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 22:21 

Hardtraxx Veteran

Ja, daar ben ik heel ff geweest. Kinderachtige bende. Housekicks gaan harder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 22:36 

Hardtraxx Addict

Psyched schreef:
Dat snap ik. Ik baal daar zelf ook van, maar k moest overdag gewoon werken en dat nieuws kwam toen. Ik moest na mijn werk zowat direct door dus helaas kon ik niet meer van zijn tracks meenemen.

Helaas, maar wel goed dat je na de minuut stilte een van zijn tracks draaide. Kende de track nog niet maar die bellen die erin voorkomen deden wel gelijk goed na de stilte.

Lenny schreef:
Nog ff bij special act geweest, maar dat was 10 sec om te kijken wie dat waren. :p

En wie waren het?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 23:14 

Hardtraxx Veteran

Schijnt dat alle DJ's die op de Industrial Raw hadden gedraaid, met zijn allen daar achter de decks stonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 23:30 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Schijnt dat alle DJ's die op de Industrial Raw hadden gedraaid, met zijn allen daar achter de decks stonden

Plus nog een blik andere djs die er alleen voor de sier stonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 01:07 

Hardtraxx Veteran

Eerste Q-base voor mij en wat was het een feest!

Vanaf 19u waren we binnen. De eerste 2 uur hadden we wat rondgelopen om de boel te verkennen en wat te eten enzo. Vanaf Dark Pact bleven we in de Hangar staan. Zeer degelijke set van de beste man. Toen was het de beurt al aan B-Front. Wat een held is hij toch :worship:
Frequencerz draaiden ook wel weer behoorlijk. Getting Off is echt een bazenplaat.

Om middernacht besloten we naar de Theracords bunker te verhuizen. Hier was meer ruimte en meer sfeer. Vanaf dan ook gewoon daar gebleven. Erg fijne sets heb ik gehoord ^^
Na Delete gingen we terug naar de Hangar voor af te sluiten met Main Concern. Hier heb ik het laatste hoopje energie er nog uitgebeukt, wat een geweld :drool:

Volgend jaar zeker opnieuw aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 01:32 

Hardtraxx Veteran

Bij Partyflock kun je altijd mooi zien hoe mensen het feest vonden en nog niemand heeft het een onvoldoende gegeven.
Volgens mij is dat aantal altijd het laagst bij Q-Base en dat zegt toch wel wat denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 04:26 

Hardtraxx Addict

JRDMK5 schreef:
Veel mensen gingen out vanwege het drinkwater, er zat chloor in. Goede combinatie. :lol:

Ik dacht dat die vage smaak het plastic ofzo was :P

Edit: zwaar bazig feest btw, beste Q-Base tot nu toe :thumbsup: Theracords bunker :loving: :worship: Paradox bunker :thumbup: Noisekick cement kubus :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 08:51 

Hardtraxx Veteran

+++ PRSPCT & Theracords bunker!
++ Bijna overal geweldig geluid en top sfeer!
+ Heerlijke Turkse pizza's (zoals op Defqon) & Desperados (like always)
+ Alle gezellige mensen
+ Een Duitser die me 6 muntjes voor 5 euro verkocht xd
+ Speciale vermelding voor N-Vitral, Innominate LIVE & Thera(cords) LIVE
+ BiT Special act, was leuk hé Tom :lol:
+ Al die oude en vergeten plaatjes

- Weer die onlogische en belachelijke muntprijzen
- Drukte in de hangar
- Condens in Warehouse
- Tripple T from Italy

Volgend jaar opnieuw een zekerheid! :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 09:07 

1 van de beste feesten van het jaar! sfeer in Theracords bunker was geniaal! Eigenlijk geen slechte setjes gehoord. Kwam binnen tijdens Roadwarrior :worship: Geluid was overal top, behalve hangar achterin. N-Vitral had wel de set van de avond voor me :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 09:21 

Hardtraxxer

Topfeest, echt briljant. Misschien straks een uitgebreider verslag geven, maar wilde eigenlijk over 1 ding m'n ei kwijt.

Waarom heb ik mensen zien bunnydancen op hardstyle? Is dat nieuw ofzo? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 09:25 

Hardtraxx Veteran

Maximumraver schreef:
JRDMK5 schreef:
Veel mensen gingen out vanwege het drinkwater, er zat chloor in. Goede combinatie. :lol:

Ik dacht dat die vage smaak het plastic ofzo was :P

En ik maar denken dat ik onverstandig bezig was door de hele avond bier te drinken. Is dus mijn redding geweest :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 09:58 

Hardtraxxer

Ben ik dan echt de enige die de Special Act een absolute wanvertoning vond? Ja oke, de muziek was prima (buiten het feit dat de helft van de platen uit 2010/2011 kwamen), maar man man man, het sloeg helemaal nergens op verder. Het mixwerk was om te janken. Dieptepunt was wel dat een of andere "mc" net 2 seconden de mic had en riep "ARE YOU READY DEFQON?" En voor de rest kwam er alleen maar stront uit zijn mond wat ontzettend hinderlijk was. Maar oke, genoeg gezeikt.

Op dit na heb ik echt een topfeest gehad! Uitspringers waren voor mij toch wel Phrantic, Sound Rush en Da Tweekaz. Zag net iemand dat de sfeer niks was bij de DWX stage, maar dan is die persoon duidelijk niet bij Da Tweekaz aanwezig geweest. Wat maken die mannen er toch een show van zeg, heerlijk!
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten