Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 11:52 

Hardtraxx Veteran

Was leuk doei
Tijd om te slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 11:58 

Hardtraxx Veteran

Zoals elk jaar weer een mooi feest!

Maar nu snel mn nest in
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 12:01 

Hardtraxx Veteran

Wauw, gewoon wauw. Dit was mijn derde Q-Base en zonder twijfel de beste van de drie, jezus christus wat was dit ontzettend gaaf. Het weer zat ook geweldig mee, de hele tijd zonder jas/vest kunnen lopen en de regen was maar een spatje.

+ Héél veel bekenden, denk dat ik niet overdrijf als ik zeg dat ik 100 man ben tegen gekomen
+ Bij elke stage die ik bezocht heb (alles behalve Ruthless, Terrordrang, Panic Room, Dirty Workz en mainstage) hing gewoon een geweldige sfeer
+ Bij vrijwel elke stage zeer dik geluid, minpuntje is wel dat geluid achter in de Hangar aardig slecht was, wat verder naar voren was het zeer goed
+ Delete, Degos & Re-Done, Deetox, N-Vitral, Jones, Isaac, Main Concern, Dark Pact
+ Speciale vermeding voor de Special Act op de BIT: met 628373891 man achter de decks en er één groot feest van maken met opblaasshit enzo, leek wel een kleine Powerhour. Die megagrote strandballen werden op een gegeven moment wel vervelend omdat die iedere 10 seconden tegen je kop aan vlogen. Ze hielden zich ook niet helemaal aan het thema (onder andere Mysterias gehoord) maar dat mocht de pret niet drukken. Openen met The Zero Hour sowieso +oneindig :love:

- Gruwelijk veel mensen out zien gaan en afgevoerd zien worden, zelf ook nog twee keer bij iemand moeten helpen omdat 'ie out ging
- 5x Shiverz gehoord. Een keer is leuk, twee ook nog wel, maar please xd
- Veel en veel te druk/warm in de Hangar, ging echt nergens over

Wie dit feest gemist heeft mag echt gaan balen als een stekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 13:28 

Hardtraxx Veteran

Bij droog weer is dit echt 1 van de beste festivals die je mee kunt maken :D
Heb echt genoten vooraan bij de main van het ziekelijke geluid en de setjes van een aantal helden :yay:
Vooral Noisecontrollers blijft echt een eindbaas, wat kan die draaien en wat een heerlijke platen heeft die man :loving:
Ook op de Back in time ging het er heelijk aan toe, die nieuwe plek is echt ideaal! Er stonden best veel mensen!
De set van Tuneboy was heerlijk (L)

Verder is Qbase wel het feest met een hoop vage mensen, heb zelf ouderen met rollators rond zien lopen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 13:30 

Hardtraxxer

Veel mensen gingen out vanwege het drinkwater, er zat chloor in. Goede combinatie. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 13:34 

Hardtraxx Veteran

Twee keer in een half uur Absolute Terror was ook niet verkeerd trouwens :love: Wat een plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 13:53 

Hardtraxx Veteran

Eerste keer Q-Base was flink genieten, over het algemeen veel leuke setjes gehoord maar die van Deetox in de Theracords bunker sprong er voor mij dubbel en dik uit. Openen met Contact om er vervolgens Black Magic, State of Mind & Android op te gooien :loving: Wat ging de Delete remix van Environment belachelijk hard zeg op dat geluid :surrender: Ook Delete zelf een fijn setje met veel oude platen zoals Syndrome & Still Here remix :thumbsup:

Special Act op de BIT was ook erg vet met heel dat podium vol met dj's die er een flink feest van maakten, eindelijk de originele Answers eens live gehoord :worship:

Al bij al een zeer vermakelijke eerste Q-Base gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 14:05 

Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
+ Speciale vermeding voor de Special Act op de BIT: met 628373891 man achter de decks en er één groot feest van maken met opblaasshit enzo, leek wel een kleine Powerhour. Die megagrote strandballen werden op een gegeven moment wel vervelend omdat die iedere 10 seconden tegen je kop aan vlogen. Ze hielden zich ook niet helemaal aan het thema (onder andere Mysterias gehoord) maar dat mocht de pret niet drukken. Openen met The Zero Hour sowieso +oneindig :love:

Special Act, heb wat gezien op Snapchat dat er redelijk wat man achter de decks stonden. Iemand die weet wie het ook allemaal waren of waren het er teveel om te tellen?

edit: Niks over Qlimax in het boekje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 14:20 

Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:

Nee alleen een datum.. ook geen nieuw logo o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 14:30 

Hardtraxx Addict

hurricane schreef:
SAIN7 schreef:

Nee alleen een datum.. ook geen nieuw logo o.i.d.

Foto? :$
Met logo bedoel je denk ik artwork, want het logo is al sinds het begin hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 14:43 

Bierkoning

Gruwelijk feestje gehad weer, Q-Base blijft echt op eenzame hoogte wat betreft hardstyle festivals. Heb bijna alle setjes bij Back In Time gezien, heerlijk sfeertje en geweldige tracks gehoord (eindelijk A Feeling Tuneboy Remix :love: ). Verder Noisecontrollers op de main gezien, die ook wat verrassende tracks draaide zoals Revolution Is Here en The Space We Created. Tussendoor en op het einde ook nog in de Hangar geweest, maar daar kon ik niet zo veel mee.

Al met al weer een fantastisch feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 14:53 

Hardtraxxer

Heerlijke eerste Q-Base gehad! De nacht geeft een bijzondere sfeer mee, maar maakt het gelijk ook wel heel wat zwaarder dan een festival overdag.

Hoogtepunten waren Prefix & Density (L) en Tatanka. Phuture Noize viel vooral door de matige sfeer in de te grote Dirty Workz erg tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 15:51 

Hardtraxx Veteran

Oja Jones die Become The Sky draaide :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 16:26 

Hardtraxxer

B-front :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 16:35 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:

Ik was één van de artiesten die er stond. Zero hour, ja, kon het niet laten om een intro te maken met deze giga bazenplaat. Na mijn mening idd een perfecte opener om er lekker in te komen :)
Ben het met je eens dat niet iedereen die op het podium stond zich aan de '06-'09 thema hield, vond dit ook jammer, maar de sfeer zat er lekker in en dat is het belangrijkst :thumbup: .

SAIN7 schreef:
Special Act, heb wat gezien op Snapchat dat er redelijk wat man achter de decks stonden. Iemand die weet wie het ook allemaal waren of waren het er teveel om te tellen?

Dat moet ik ook nog weten haha ! Totaal aantal DJ's waren er 7, maar later kwamen er steeds meer bij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 17:24 

Hardtraxx Veteran

Mijn eerste Q-Base en wauw wat heb ik genoten. Vanaf het eerste rondje na binnenkomst tot aan 7 uur heb ik me ontzettend vermaakt. Het eerste wat me opviel was dat het terrein echt een perfecte locatie is voor een festival als dit. Weertje was voor mijn gevoel ook meer dan prima. Grootste gedeelte gewoon droog geweest volgens mij, kon lekker in m'n t-shirt over het terrein lopen zonder dat ik het koud had. Ben vooral in de Theracords bunker geweest die de hele nacht eigenlijk goed gevuld was! Zou mooi wezen als ze volgend jaar weer een hosting kunnen doen, want de sfeer, de muziek en het geluid was echt helemaal top daar. Ik heb het meest genoten van Thera LIVE, Deetox en Delete. Wat een sets! Vooral The Dome was echt een kippenvel moment, zo mooi. :loving:
Veel meer kan ik er eigenlijk niet over kwijt omdat ik nog steeds bezig ben met het proberen te bevatten van deze gruwelijk vette nacht. :$ In ieder geval voor mij feest van het jaar en volgend jaar dus ook sowieso weer aanwezig!

Ik ben trouwens nog door meerdere HT'ers aangesproken vannacht en had echt de grootste moeite met het verstaan van de namen, excuses daarvoor. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 17:36 

Hardtraxx Crew

Geen zin om een heel verhaal uit te werken, maar het was weer geniaal. Wel even een speciale vermelding voor Delete. Man man man wat was hij weer bizar goed. Zijn kicks in combinatie met dat geluid daar :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 17:37 

Hardtraxx Addict

Defector schreef:
Fuzzylogic schreef:

Ik was één van de artiesten die er stond. Zero hour, ja, kon het niet laten om een intro te maken met deze giga bazenplaat. Na mijn mening idd een perfecte opener om er lekker in te komen :)
Ben het met je eens dat niet iedereen die op het podium stond zich aan de '06-'09 thema hield, vond dit ook jammer, maar de sfeer zat er lekker in en dat is het belangrijkst :thumbup: .

SAIN7 schreef:

Dat moet ik ook nog weten haha ! Totaal aantal DJ's waren er 7, maar later kwamen er steeds meer bij..

Ook ik heb me zeker binnen het Concept gehouden 05/09
Tracks die ik oa mee had
Zany & The Prophet - 384.000
Hardstyle Masterz & Max Enfocer - The Stage Is Our Home
Donkey Rollers - The Fusion Of Sound
D-Block & S-te-Fan & High Voltage - Shiverz
Deepack - Prophecy 2009 Edit
Zany & Duro Ft MC DV8 - Wilde Gullie Power
Low-E & Alter Egosz - WTF

Helaas maar 1 van deze tracks kunnen draaien, vanwege het grote aantal dj,s
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 17:42 

Hardtraxx Addict

Asylum schreef:
Defector schreef:
Fuzzylogic schreef:

SAIN7 schreef:

Ook ik heb me zeker binnen het Concept gehouden 05/09
Tracks die ik oa mee had
Zany & The Prophet - 384.000
Hardstyle Masterz & Max Enfocer - The Stage Is Our Home
Donkey Rollers - The Fusion Of Sound
D-Block & S-te-Fan & High Voltage - Shiverz
Deepack - Prophecy 2009 Edit
Zany & Duro Ft MC DV8 - Wilde Gullie Power
Low-E & Alter Egosz - WTF
Activator & Zatox - Still Drunk
The Prophet - Elites
ect..
Helaas maar 1 van deze tracks kunnen draaien, vanwege het grote aantal dj,s
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 17:44 

Artiest

Q-BASE... You where so great! So many die hard Theracords fans! Although I stood there with mixed feelings because I had to play together with my mate Project Exile but his girlfriend has passed away... With all the Theracords Family members we made this special moment for her!

This was the rest of my tracklist:
01. Psyched - Q-Base Tool
02. Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)
03. Psyched - Survive
04. Pavo & Zany - Orgasmo
05. Menace II Society - Chronic Disorder
06. Psyched - FBM
07. Zero Sanity & Kevin Kaos - Hit the Floor (E-Force Remix)
*** 1 Minute of silence for Inge Bos ***
08. Project Exile - Rings Of Fire (Raw Edit)
09. Donkey Rollers - The Fusion Of Sound
10. Psyched - The Machine Bootleg
11. Tat & Zat - Proud To Be Loud
12. Psyched - Freak
13. Luna & Hardcraft - Tickin
14. E-Force & Luna - Masterclass
15. Solutio & The I's - 2.17
16. Solutio & The I's - Mistress
17. Psyched & Regain - Piece Of Shit
18. The Beholder & Zany - Annihilating
19. Psyched - Haunted 303
20. Vazard - The Orange Tree (Infirium Remix)
21. Delete & Psyched - Take It, Leave It
22. Psyched & Caine - Dead Men Walking
23. Caine - Live Or Die
24. The Geminizers & Delete - Evolve

Een impressie filmpje van de minuut stilte staat op mn Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 18:02 

Hardtraxx Addict

Psyched schreef:
Q-BASE... You where so great! So many die hard Theracords fans! Although I stood there with mixed feelings because I had to play together with my mate Project Exile but his girlfriend has passed away... With all the Theracords Family members we made this special moment for her!

This was the rest of my tracklist:
01. Psyched - Q-Base Tool
02. Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)
03. Psyched - Survive
04. Pavo & Zany - Orgasmo
05. Menace II Society - Chronic Disorder
06. Psyched - FBM
07. Zero Sanity & Kevin Kaos - Hit the Floor (E-Force Remix)
*** 1 Minute of silence for Inge Bos ***
08. Project Exile - Rings Of Fire (Raw Edit)
09. Donkey Rollers - The Fusion Of Sound
10. Psyched - The Machine Bootleg
11. Tat & Zat - Proud To Be Loud
12. Psyched - Freak
13. Luna & Hardcraft - Tickin
14. E-Force & Luna - Masterclass
15. Solutio & The I's - 2.17
16. Solutio & The I's - Mistress
17. Psyched & Regain - Piece Of Shit
18. The Beholder & Zany - Annihilating
19. Psyched - Haunted 303
20. Vazard - The Orange Tree (Infirium Remix)
21. Delete & Psyched - Take It, Leave It
22. Psyched & Caine - Dead Men Walking
23. Caine - Live Or Die
24. The Geminizers & Delete - Evolve

Een impressie filmpje van de minuut stilte staat op mn Facebook

Kippenvel.
Mooi moment om die minuut stilte te zien en dan opnieuw op te starten met Project Exile - Rings Of Fire (Raw Edit).
Wat me wel opvalt is dat je helaas maar een Project Exile track heb gedraaid, niet dat het erg is als je plotseling solo stond ipv b2b, maar ik zou als ik dj was dan wel meer tracks van hem draaien.

Voor de rest een mooie TL en benieuwd naar de nieuwe collab met Caine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 18:13 

Hardtraxx Veteran

Eerste keer Q-Base, even wezen kijken of die goede verhalen klopte.

We waren vrij laat en kwamen precies binnen in de Hangar toen Dark Pact het anthem draaide. Meteen een goede binnenkomer en de rest van de set was meer dan prima. Na Decibel had ik nog commentaar, maar deze keer vond ik de platenkeuze goed en mixte hij ook sneller door. :thumbup:

Daarna B-Front die opende met Lost in Dreams (A2 remix). Dat was echt een bazenset. Nieuw nummer klonk weer heerlijk en ik kreeg letterlijk kippenvel en bijna tranen van We Are One. Daarnaast nog o.a. nieuwe B-Freqz platen gehoord, nieuwe The Pitcher, Just A Memory :worship: , Pay Day, World Outside, Inner Creativity, Mysterias etc. Ik stond redelijk achteraan en heb wel even rondgekeken voor de meeting, maar geen herkenningspunten gespot.

Tijdens Frequencerz werd het erg druk, de set was ook niet erg bijzonder (wat ik heb gehoord in het eerste half uur).

De tweede helft ging ik namelijk naar Psyched (die zonder Project Exile draaide, begrijpelijk). Zeer positief verrast! De eerste platen die ik hoorde waren vgm Mistress, 2.17 en Annihilating. De grootste verrassing was The Orange Tree (Infirium Remix). Wat een kicks! (Wat een geluid trouwens in de Theracords bunker). Verder kwam Caine nog on stage om hun collab te draaien (signing? :x) en sloot hij af met Evolve, een van mijn favoriete platen van het moment)

Prefix & Density draaide ook prima. De eigen platen blijven gewoon genieten, ook de nieuwe. Daarnaast goede platenkeuze met Survivors (E-Force Remix), Getting Off, Chemical, POW!, Destroy en Crank it Up.

Toen weer naar de hangar gelopen omdat wat vrienden daar stonden. Leek best druk, maar in het midden hadden we een goede plek gevonden met ruimte. Adaro draaide best een paar verrassende platen, zoals Under Attack, Resonant Part 2, Damned en P.U.Z.Z. Ook aantal nummers die ik niet kende.

Toen weer naar de bunker voor Thera Live. Wat een tempo en geluid! Gevarieerde set met oud en nieuw, zoals Strong, Revenge, Goddamn mashup?, Craziest, The Kicks en The Dome.

Weer terug naar de Hangar, waar Titan en High Voltage draaide. Ik vond dit een van de minste sets, maar nog steeds goed te pruimen. Van de eerste 10 minuten die ik meemaakte kende ik alleen Pattern 2. Er werd veel talent gesuppord met Trippin, Extreme Aggression, Tickin en Collateral Damage. Requiem mocht ook nog even op het podium staan tijdens Wrong Impression.

Ik was erg benieuwd naar Hard Attakk, omdat men best positief was op Defqon. Ik vond het maar een poppenkast, beetje met vlaggen zwaaien en CO2-guns schieten, terwijl 10x dezelfde kicks worden afgespeeld op hardcore-tempo.

Daarna wilde ik naar Jason Payne, maar tijdens het eerste nummer van Warface voelde ik mijn ogen in mijn oogkassen trillen door de krachtige bass, dus besloot ik om het een kans te geven. Uiteindelijk werd het toch een beetje repetitief. Ook maakte hij de fout door op Play/Pause te drukken op de verkeerde CDJ, waardoor de muziek stopte. Kan gebeuren, maar dit deed hij op Decibel ook al. Wel pluspunten voor Just Do It en Inhuman.

Uiteindelijk dus naar Theracords Live geweest. Mijn benen waren wel moe, dus ik heb even op het heuveltje buiten gezeten. Buiten de bunker stond ook nog een dikke geluidsinstallatie dus ik heb zittend van de set kunnen genieten. Diverse en Nightstalker kwamen voorbij. Toen het nog een tandje harder ging met Welcome (Live Mix), Stash en Rotten From The Inside, kon ik niet meer blijven zitten en ben ik de bunker maar in gegaan. Ik was op dat moment wel blij met mijn oordoppen. Afsluiten met Polka Tool :woot:

Radical Redemption was precies wat ik ervan verwachtte. 90% nieuw album spul, wat ik wel kan waarderen. Daarnaast Prostitute en uiteraard Don't Fuck With The Radical en Spell of Sin. :/ Act of Rage en E-Force kwamen nog even joinen tijdens de nieuwe collabs. De drukte viel reuze mee, had erger verwacht eigenlijk.

Na RR liep de Hangar leeg, dus meer ruimte om te snoeien met Main Concern. Ik kreeg opeens weer energie van Beheaded, Beastmode, Tornado, Thug Cookies, Funk, Ultimate Reality, Sound of Victory, Survive en Absolute Terror :clap:. Rond 6:45 zat ik er wel doorheen en ik moest nog terugrijden. De avond was toch al geslaagd, dus we konden er wel een eind aan breien. Van de parkeerplaats afrijden was wel een drama, maar met een beetje dringen waren we er na 25 minuten af. Eerste keer Q-Base, maar zeker niet de laatste.

+++ Hangar, lichtshow, ruimte, temperatuur, geluid, alles klopte eigenlijk
++ Theracords Bunker vooral ruimte en geluid
++ Sets van B-Front, Psyched, Prefix & Density, Theracords Live rn Main Concern
+++ Sfeer algemeen, nachtelijk ronddraven :loving:
- Parkeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 18:20 

Hardtraxx Addict

Chroman schreef:
Ook maakte hij de fout door op Play/Pause te drukken op de verkeerde CDJ, waardoor de muziek stopte. Kan gebeuren, maar dit deed hij op Decibel ook al.

Op Facebook heeft hij gezegd dat de cdj's kapot waren, de cdj stopte met werken en 3 van de 4 cd-spelers stopte met werken.
Zegt op facebook dat ze ter plaatsen zijn vervangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 18:36 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
edit: heb ik wat gemist tijdens Radical? Ben wel benieuwd hoe vet/druk het was.

Ik heb 45 min Radical en 15 min Delete gedaan. Radical was super. Veel nieuwe tracks die stuk voor stuk vet waren, met als hoogtepunt MM - Ain't Fucking Around. Dus ik ga naar Delete met het idee: ik ga mensen vertellen dat Radical vet was. Kom binnen met Funk. Nou, daar viel Radical wel een beetje bij in 't niets. Dat laatste kwartier van Delete was een van de meest extreme hardstyle-ervaringen die ik ooit heb gehad. Was voor een heel groot deel ook te danken aan het geluid daar: kneiterhard en echt perfect voor Deletes stijl. Sfeer speelde ook zeker mee. Was in de hangar zeker niet slecht, maar zo'n gesloten ruimte als de Theracords stage is echt veel meer geschikt en er staan natuurlijk veel meer liefhebbers.

Al met al fijne Q-Base gehad, met als hoogtepunten dat uurtje Radical en Delete, Geck-o op de Ruthless Invites (pakte echt super goed uit), Phrantic in de TC (oude plaatjes!) en Phuture Noize.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 18:40 

Hardtraxx Veteran

Aah duidelijk! Ja mijn gedachtegang was ook wel dat die set van Delete wat unieker is, Radical staat toch op heel wat meer feesten, helemaal met z'n album binnenkort. De drukte in de TC-bunker was perfect en het geluid was echt ongelofelijk haha. Dus ook zeker geen spijt van de keuze gehad. Maar had me vast en zeker ook wel vermaakt bij Radical, vind veel van z'n nieuwe nummers echt enorm goed klinken.

Maar inderdaad, die set van Delete met meteen daar achteraan Main Concern... gekkenwerk :drool:
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten