Was leuk doei
Tijd om te slapen.
Tijd om te slapen.
Special Act, heb wat gezien op Snapchat dat er redelijk wat man achter de decks stonden. Iemand die weet wie het ook allemaal waren of waren het er teveel om te tellen?wrote:+ Speciale vermeding voor de Special Act op de BIT: met 628373891 man achter de decks en er één groot feest van maken met opblaasshit enzo, leek wel een kleine Powerhour. Die megagrote strandballen werden op een gegeven moment wel vervelend omdat die iedere 10 seconden tegen je kop aan vlogen. Ze hielden zich ook niet helemaal aan het thema (onder andere Mysterias gehoord) maar dat mocht de pret niet drukken. Openen met The Zero Hour sowieso +oneindig
Nee alleen een datum.. ook geen nieuw logo o.i.d.wrote:edit: Niks over Qlimax in het boekje?
Foto?wrote:Nee alleen een datum.. ook geen nieuw logo o.i.d.wrote:edit: Niks over Qlimax in het boekje?
Ik was één van de artiesten die er stond. Zero hour, ja, kon het niet laten om een intro te maken met deze giga bazenplaat. Na mijn mening idd een perfecte opener om er lekker in te komenwrote: + Speciale vermeding voor de Special Act op de BIT: met 628373891 man achter de decks en er één groot feest van maken met opblaasshit enzo, leek wel een kleine Powerhour. Die megagrote strandballen werden op een gegeven moment wel vervelend omdat die iedere 10 seconden tegen je kop aan vlogen. Ze hielden zich ook niet helemaal aan het thema (onder andere Mysterias gehoord) maar dat mocht de pret niet drukken. Openen met The Zero Hour sowieso +oneindig
Wie dit feest gemist heeft mag echt gaan balen als een stekker
Dat moet ik ook nog weten haha ! Totaal aantal DJ's waren er 7, maar later kwamen er steeds meer bij..wrote:Special Act, heb wat gezien op Snapchat dat er redelijk wat man achter de decks stonden. Iemand die weet wie het ook allemaal waren of waren het er teveel om te tellen?
Ook ik heb me zeker binnen het Concept gehouden 05/09wrote:Ik was één van de artiesten die er stond. Zero hour, ja, kon het niet laten om een intro te maken met deze giga bazenplaat. Na mijn mening idd een perfecte opener om er lekker in te komenwrote: + Speciale vermeding voor de Special Act op de BIT: met 628373891 man achter de decks en er één groot feest van maken met opblaasshit enzo, leek wel een kleine Powerhour. Die megagrote strandballen werden op een gegeven moment wel vervelend omdat die iedere 10 seconden tegen je kop aan vlogen. Ze hielden zich ook niet helemaal aan het thema (onder andere Mysterias gehoord) maar dat mocht de pret niet drukken. Openen met The Zero Hour sowieso +oneindig
Ben het met je eens dat niet iedereen die op het podium stond zich aan de '06-'09 thema hield, vond dit ook jammer, maar de sfeer zat er lekker in en dat is het belangrijkst.
Dat moet ik ook nog weten haha ! Totaal aantal DJ's waren er 7, maar later kwamen er steeds meer bij..wrote:Special Act, heb wat gezien op Snapchat dat er redelijk wat man achter de decks stonden. Iemand die weet wie het ook allemaal waren of waren het er teveel om te tellen?
wrote:Ook ik heb me zeker binnen het Concept gehouden 05/09wrote:Ik was één van de artiesten die er stond. Zero hour, ja, kon het niet laten om een intro te maken met deze giga bazenplaat. Na mijn mening idd een perfecte opener om er lekker in te komenwrote: + Speciale vermeding voor de Special Act op de BIT: met 628373891 man achter de decks en er één groot feest van maken met opblaasshit enzo, leek wel een kleine Powerhour. Die megagrote strandballen werden op een gegeven moment wel vervelend omdat die iedere 10 seconden tegen je kop aan vlogen. Ze hielden zich ook niet helemaal aan het thema (onder andere Mysterias gehoord) maar dat mocht de pret niet drukken. Openen met The Zero Hour sowieso +oneindig
Ben het met je eens dat niet iedereen die op het podium stond zich aan de '06-'09 thema hield, vond dit ook jammer, maar de sfeer zat er lekker in en dat is het belangrijkst.
Tracks die ik oa mee had
Zany & The Prophet - 384.000
Hardstyle Masterz & Max Enfocer - The Stage Is Our Home
Donkey Rollers - The Fusion Of Sound
D-Block & S-te-Fan & High Voltage - Shiverz
Deepack - Prophecy 2009 Edit
Zany & Duro Ft MC DV8 - Wilde Gullie Power
Low-E & Alter Egosz - WTF
Activator & Zatox - Still Drunk
The Prophet - Elites
ect..
Helaas maar 1 van deze tracks kunnen draaien, vanwege het grote aantal dj,s
Kippenvel.wrote:Q-BASE... You where so great! So many die hard Theracords fans! Although I stood there with mixed feelings because I had to play together with my mate Project Exile but his girlfriend has passed away... With all the Theracords Family members we made this special moment for her!
This was the rest of my tracklist:
01. Psyched - Q-Base Tool
02. Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)
03. Psyched - Survive
04. Pavo & Zany - Orgasmo
05. Menace II Society - Chronic Disorder
06. Psyched - FBM
07. Zero Sanity & Kevin Kaos - Hit the Floor (E-Force Remix)
*** 1 Minute of silence for Inge Bos ***
08. Project Exile - Rings Of Fire (Raw Edit)
09. Donkey Rollers - The Fusion Of Sound
10. Psyched - The Machine Bootleg
11. Tat & Zat - Proud To Be Loud
12. Psyched - Freak
13. Luna & Hardcraft - Tickin
14. E-Force & Luna - Masterclass
15. Solutio & The I's - 2.17
16. Solutio & The I's - Mistress
17. Psyched & Regain - Piece Of Shit
18. The Beholder & Zany - Annihilating
19. Psyched - Haunted 303
20. Vazard - The Orange Tree (Infirium Remix)
21. Delete & Psyched - Take It, Leave It
22. Psyched & Caine - Dead Men Walking
23. Caine - Live Or Die
24. The Geminizers & Delete - Evolve
Een impressie filmpje van de minuut stilte staat op mn Facebook
Op Facebook heeft hij gezegd dat de cdj's kapot waren, de cdj stopte met werken en 3 van de 4 cd-spelers stopte met werken.wrote:Ook maakte hij de fout door op Play/Pause te drukken op de verkeerde CDJ, waardoor de muziek stopte. Kan gebeuren, maar dit deed hij op Decibel ook al.
Ik heb 45 min Radical en 15 min Delete gedaan. Radical was super. Veel nieuwe tracks die stuk voor stuk vet waren, met als hoogtepunt MM - Ain't Fucking Around. Dus ik ga naar Delete met het idee: ik ga mensen vertellen dat Radical vet was. Kom binnen met Funk. Nou, daar viel Radical wel een beetje bij in 't niets. Dat laatste kwartier van Delete was een van de meest extreme hardstyle-ervaringen die ik ooit heb gehad. Was voor een heel groot deel ook te danken aan het geluid daar: kneiterhard en echt perfect voor Deletes stijl. Sfeer speelde ook zeker mee. Was in de hangar zeker niet slecht, maar zo'n gesloten ruimte als de Theracords stage is echt veel meer geschikt en er staan natuurlijk veel meer liefhebbers.wrote:edit: heb ik wat gemist tijdens Radical? Ben wel benieuwd hoe vet/druk het was.