Eerste keer Q-Base, even wezen kijken of die goede verhalen klopte.
We waren vrij laat en kwamen precies binnen in de Hangar toen Dark Pact het anthem draaide. Meteen een goede binnenkomer en de rest van de set was meer dan prima. Na Decibel had ik nog commentaar, maar deze keer vond ik de platenkeuze goed en mixte hij ook sneller door.
Daarna B-Front die opende met Lost in Dreams (A2 remix). Dat was echt een bazenset. Nieuw nummer klonk weer heerlijk en ik kreeg letterlijk kippenvel en bijna tranen van We Are One. Daarnaast nog o.a. nieuwe B-Freqz platen gehoord, nieuwe The Pitcher, Just A Memory

, Pay Day, World Outside, Inner Creativity, Mysterias etc. Ik stond redelijk achteraan en heb wel even rondgekeken voor de meeting, maar geen herkenningspunten gespot.
Tijdens Frequencerz werd het erg druk, de set was ook niet erg bijzonder (wat ik heb gehoord in het eerste half uur).
De tweede helft ging ik namelijk naar Psyched (die zonder Project Exile draaide, begrijpelijk). Zeer positief verrast! De eerste platen die ik hoorde waren vgm Mistress, 2.17 en Annihilating. De grootste verrassing was The Orange Tree (Infirium Remix). Wat een kicks! (Wat een geluid trouwens in de Theracords bunker). Verder kwam Caine nog on stage om hun collab te draaien (signing?

) en sloot hij af met Evolve, een van mijn favoriete platen van het moment)
Prefix & Density draaide ook prima. De eigen platen blijven gewoon genieten, ook de nieuwe. Daarnaast goede platenkeuze met Survivors (E-Force Remix), Getting Off, Chemical, POW!, Destroy en Crank it Up.
Toen weer naar de hangar gelopen omdat wat vrienden daar stonden. Leek best druk, maar in het midden hadden we een goede plek gevonden met ruimte. Adaro draaide best een paar verrassende platen, zoals Under Attack, Resonant Part 2, Damned en P.U.Z.Z. Ook aantal nummers die ik niet kende.
Toen weer naar de bunker voor Thera Live. Wat een tempo en geluid! Gevarieerde set met oud en nieuw, zoals Strong, Revenge, Goddamn mashup?, Craziest, The Kicks en The Dome.
Weer terug naar de Hangar, waar Titan en High Voltage draaide. Ik vond dit een van de minste sets, maar nog steeds goed te pruimen. Van de eerste 10 minuten die ik meemaakte kende ik alleen Pattern 2. Er werd veel talent gesuppord met Trippin, Extreme Aggression, Tickin en Collateral Damage. Requiem mocht ook nog even op het podium staan tijdens Wrong Impression.
Ik was erg benieuwd naar Hard Attakk, omdat men best positief was op Defqon. Ik vond het maar een poppenkast, beetje met vlaggen zwaaien en CO2-guns schieten, terwijl 10x dezelfde kicks worden afgespeeld op hardcore-tempo.
Daarna wilde ik naar Jason Payne, maar tijdens het eerste nummer van Warface voelde ik mijn ogen in mijn oogkassen trillen door de krachtige bass, dus besloot ik om het een kans te geven. Uiteindelijk werd het toch een beetje repetitief. Ook maakte hij de fout door op Play/Pause te drukken op de verkeerde CDJ, waardoor de muziek stopte. Kan gebeuren, maar dit deed hij op Decibel ook al. Wel pluspunten voor Just Do It en Inhuman.
Uiteindelijk dus naar Theracords Live geweest. Mijn benen waren wel moe, dus ik heb even op het heuveltje buiten gezeten. Buiten de bunker stond ook nog een dikke geluidsinstallatie dus ik heb zittend van de set kunnen genieten. Diverse en Nightstalker kwamen voorbij. Toen het nog een tandje harder ging met Welcome (Live Mix), Stash en Rotten From The Inside, kon ik niet meer blijven zitten en ben ik de bunker maar in gegaan. Ik was op dat moment wel blij met mijn oordoppen. Afsluiten met Polka Tool
Radical Redemption was precies wat ik ervan verwachtte. 90% nieuw album spul, wat ik wel kan waarderen. Daarnaast Prostitute en uiteraard Don't Fuck With The Radical en Spell of Sin.

Act of Rage en E-Force kwamen nog even joinen tijdens de nieuwe collabs. De drukte viel reuze mee, had erger verwacht eigenlijk.
Na RR liep de Hangar leeg, dus meer ruimte om te snoeien met Main Concern. Ik kreeg opeens weer energie van Beheaded, Beastmode, Tornado, Thug Cookies, Funk, Ultimate Reality, Sound of Victory, Survive en Absolute Terror

. Rond 6:45 zat ik er wel doorheen en ik moest nog terugrijden. De avond was toch al geslaagd, dus we konden er wel een eind aan breien. Van de parkeerplaats afrijden was wel een drama, maar met een beetje dringen waren we er na 25 minuten af. Eerste keer Q-Base, maar zeker niet de laatste.
+++ Hangar, lichtshow, ruimte, temperatuur, geluid, alles klopte eigenlijk
++ Theracords Bunker vooral ruimte en geluid
++ Sets van B-Front, Psyched, Prefix & Density, Theracords Live rn Main Concern
+++ Sfeer algemeen, nachtelijk ronddraven
- Parkeren