Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 27  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 13:01 

Hardtraxx Veteran

Hoe ik het nu heb gedaan, en wat misschien in het vervolg ook wel handig is om de mods op de hoogte te stellen: ik heb de O.P. gereport met de toelichting dat de post niet geüpdate wordt.

Gisteren kaartje gekocht trouwens ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 15:56 

Hardtraxx Addict

We maken er weer een weekendje weg van. 2 huisjes gehuurd op Klein Vink, Arcen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 19:00 

Hardtraxx Newbie

De kluisjes die worden aangeboden op dit festival, zitten die op het terrein zelf of voor de ingang? Kom namelijk vrij ver weg en wou even wat spullen eventueel in een kluis doen maar logischerswijs begrijp ik dat je geen eten/drinken mee het terrein op mag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 19:02 

Hardtraxx Veteran

Vorig jaar waren ze op het terrein zelf, waarbij je de hele nacht er gewoon bij kon, net zoals de meeste festivals
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 19:04 

Bierkoning

jager123 schreef:
De kluisjes die worden aangeboden op dit festival, zitten die op het terrein zelf of voor de ingang? Kom namelijk vrij ver weg en wou even wat spullen eventueel in een kluis doen maar logischerswijs begrijp ik dat je geen eten/drinken mee het terrein op mag.

Op het terrein zelf (zoals overal toch? :P ).

Richardd schreef:

Misschien meet ik jullie daar weer. Het jaarlijkse gekloot met vervoer is weer in volle gang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 19:28 

Hardtraxx Newbie

Pommer schreef:
Misschien meet ik jullie daar weer. Het jaarlijkse gekloot met vervoer is weer in volle gang.

Na afgelopen jaren ook het gekut met taxi's gehad te hebben nu maar voor de makkelijke optie gekozen. Vertrekken rond 5 en 8 uur bussen van party-vervoer.nl. Hiervoor wordt ook op het park gepromoot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 22:15 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:

Niks misschien, komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 22:32 

Hardtraxxer

Richardd schreef:

wij hebben ook een huisje gehuurd bij klein vink :D samen met the skribbler en jordi, ff zondag ochtend met zn allen naar de thermale baden? haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 12:47 

Hardtraxx Addict

Frijolrojo schreef:
Richardd schreef:

wij hebben ook een huisje gehuurd bij klein vink :D samen met the skribbler en jordi, ff zondag ochtend met zn allen naar de thermale baden? haha

Haha, Tim staat er ook dus dat wordt nog gezellig. We kunnen ook met z'n alle in zo'n infrarood sauna zitten en lekker uitdrogen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 13:49 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
jager123 schreef:

Op het terrein zelf (zoals overal toch? :P ).

Op Hardbass niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 13:52 

Donateur

Frijolrojo schreef:

Echt? :lol: kicke!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb ik wel is gedaan in een sauna na een nacht feesten. Geen pretje
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 14:35 

Hardtraxx Veteran

Iets gebruiken en dan de sauna in lijkt me vrij gevaarlijk ook. Niet dat jullie dat per se gaan doen, maar wilde het voor de zekerheid ff melden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 14:40 

Donateur

Vanwege oververhitting? Heel verstandig idee is 't niet nee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 15:19 

Hardtraxx Veteran

Huisje geregeld ja? Ideaal :P

Voor ons is het eindelijk eens fijn om in de Achterhoek te wonen, minder dan een uur voordat je in Weeze bent.

(op 1 editie na, toen we met een Duitse busmaatschappij ging die het nodig vond om de tom tom thuis te laten en lekker op kaart te gaan rijden, half 11 pas thuis :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 15:26 

Donateur

Zijn het eerste jaar met eventtravel geweest (1700 aanwezig, 0800 terug ri Den Haag). Dat nooit meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 18:34 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Zijn het eerste jaar met eventtravel geweest (1700 aanwezig, 0800 terug ri Den Haag). Dat nooit meer :P

Oef :lol: Slapen zit er natuurlijk ook niet vaak in met zo'n bus vol idioten. Dan is een huisje wel perfect inderdaad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 23:14 

Hardtraxx Veteran

Wij deden vorig jaar Event Travel, vond dat dikke prima eigenlijk :P Dit jaar weer, natuurlijk niet ideaal maar ook zeker geen ramp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 23:28 

Donateur

Ik was dus juist om 0600 bij de main ergens in slaap gevallen en nog geen 5 min in de bus of ik was weer vertrokken. Vond het persoonlijk echt veel te lang. Op een gegeven moment wel vol prikkers
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 23:31 

Hardtraxx Veteran

jager123 schreef:
festival

Frenchkicks schreef:
Hardbass

-.- ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 23:57 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ik was dus juist om 0600 bij de main ergens in slaap gevallen en nog geen 5 min in de bus of ik was weer vertrokken. Vond het persoonlijk echt veel te lang. Op een gegeven moment wel vol prikkers

GEWOON BIJPAKKEN JONGGUUHHHH!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 06:46 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Iets gebruiken en dan de sauna in lijkt me vrij gevaarlijk ook. Niet dat jullie dat per se gaan doen, maar wilde het voor de zekerheid ff melden :P

Je bezorgdheid word op prijs gesteld James, zijn we ook niet van plan :P gingen we gewoon een beetje brak dobberen in dat mega zoute water. Lekker heet. Extreem fijn voor de beentjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 09:11 

Hardtraxx Veteran

Ik woon op fietsafstand, helemaal mooi bekeken :$
Dat was echter wel een ramp bij mijn eerste Q-Base in 2012, moest alleen terugfietsen en was nog vrij padje af waardoor ik 100x verdwaald ben xd

Dit jaar, net als vorig jaar, met een eigen geregelde bus. Lekker gratis als VIP op de gastenlijst :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 12:15 

Hardtraxx Veteran

YES TIMMY WE GAAN JOU OPZOEKEN OP ZONDAG :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 12:27 

Donateur

Netjes :lol: gaan we overlopen? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 13:46 

Hardtraxx Veteran

Schipper mag ik overvaren ja-of-nee, moet ik dan wat ket betalen ja-of-nee?!
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 27  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten