Hier ook eerste keer. Vorig jaar nog getwijfeld, nu uit impuls vast een ticket gekocht.wrote:Toch maar een ticket gekocht, wordt de eerste keer
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Held! Zo benieuwd naar de restwrote:https://www.facebook.com/audiofreqdj/videos/vb.271871432844087/1005682329462990/?type=2&theater
Ik hoor de qbase tune
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Dus toch een nieuwe lost in dreamswrote:https://www.facebook.com/audiofreqdj/videos/vb.271871432844087/1005682329462990/?type=2&theater
Ik hoor de qbase tune
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Klonk geniaal zondag bij Matrixx at the park!wrote:Held! Zo benieuwd naar de restwrote:https://www.facebook.com/audiofreqdj/videos/vb.271871432844087/1005682329462990/?type=2&theater
Ik hoor de qbase tune
Weet iemand hoe het zit met de tickets? Wanneer zijn deze meestal uitverkocht?
Qbase is naar mijn weten alleen in 2013 uitverkocht geweest. Vorig jaar was het in ieder geval niet uitverkochtwrote:Weet iemand hoe het zit met de tickets? Wanneer zijn deze meestal uitverkocht?
-
THardtraxxer
- 127 posts member since 2009
- last seen Oct 2017
Iemand die kan vinden of er weer een pendelbus vanaf Venlo rijdt?
Ik vind Audiofreq vaak heel tof produceren, maar de mid intro van het anthem vind ik echt super random
Vreemde kickswitch, rare hoovers, allemaal random geluiden... beetje gemiste kans imo.
Vind het toch wel vreemd dat hier E-Force ook niet aanwezig ook, op Decibel was hij ook al niet.
Toeval of heeft dat een reden?
Ground Zero he!wrote:Vind het toch wel vreemd dat hier E-Force ook niet aanwezig ook, op Decibel was hij ook al niet.
-
GHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Sep 2023
Wordt mijn 4e Q-Base alweer 
-
NHardtraxxer
- 60 posts member since 2014
- last seen Apr 2016
Vandaag vrij gekregen van werk dus kaartje kan gekocht worden
Dit word weer een hele mooie editie. zin in !!!!!!!!!!!
Dit word weer een hele mooie editie. zin in !!!!!!!!!!!
-
NHardtraxxer
- 60 posts member since 2014
- last seen Apr 2016
Biertje doen bij mad dog?wrote:Pff he hewrote:Vandaag vrij gekregen
Kaarten binnen. Wordt mn eerste Q-Base. 
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
Same here, ben benieuwdwrote:Kaarten binnen. Wordt mn eerste Q-Base.
Kan de beginpost misschien ff aangepast worden? 
Dit dus. De OP hoeft echt niet elke dag up-to-date gehouden te worden maar dit is wel erg magertjes.wrote:Ik snap die drang dus echt niet om 10 maanden van te voren een topic hierover te moeten openen. Tegen de tijd dat het evenement er aan zit te komen ga je de OP waarschijnlijk toch niet updaten, net zoals bij XXlerator Raw. Laat dat het topic openen gewoon aan iemand over die het niet alleen maar doet om 'de eerste te zijn', en gooi dit topic lekker dicht.
-
H
Volgende keer moeten we hier met zijn allen even op letten en gewoon even reporten wanneer het weer voorkomt. Want je hebt gelijk, de OP is niet meer ge-update, uiteraard. Ik ga even kijken dat ik hem kan updatenwrote:Dit dus. De OP hoeft echt niet elke dag up-to-date gehouden te worden maar dit is wel erg magertjes.wrote:Ik snap die drang dus echt niet om 10 maanden van te voren een topic hierover te moeten openen. Tegen de tijd dat het evenement er aan zit te komen ga je de OP waarschijnlijk toch niet updaten, net zoals bij XXlerator Raw. Laat dat het topic openen gewoon aan iemand over die het niet alleen maar doet om 'de eerste te zijn', en gooi dit topic lekker dicht.