hardtraxx meeting klein vink? 
Zit Rob Min niet op dat park? Krijg nog bier!!
Trouwens als t de hele dag van bovenstaand geintjes niveau wordt boek ik de maandag ook bij
Bij ons zitten er ook een paar die dat niveau prima bijbenen.wrote:Trouwens als t de hele dag van bovenstaand geintjes niveau wordt boek ik de maandag ook bij

wrote:Godnondeju, ze hebben de Hangar verplaatst.![]()
Heel makkelijk hoor, gewoon een te lange werkdag gehad hebbenwrote:Hoe krijg je het voor elkaar om daar serieus op te reageren.
Hahahah refereer je naar mij met 'daar' tegenwoordig?wrote:Hoe krijg je het voor elkaar om daar serieus op te reageren.
Dat is meestal als iets stampvol iswrote:Als het daar stampvol was kon je er echt niet meer bij.
En genoeg die het alsnog proberen zich erdoor heen te drukken.wrote:Dat is meestal als iets stampvol iswrote:Als het daar stampvol was kon je er echt niet meer bij.
RIP Qultwrote:Back In Time waar vorig jaar Qult was, beter
Ook al had het wel wat, die drukte was idd echt niet chill. Nu een stuk meer ruimte gelukkig, en dichtbij Theracords mocht je wat willen switchen.wrote:Ben blij dat Back In Time niet meer in die kleine bunker is. Als het daar stampvol was kon je er echt niet meer bij.
Gewoon gaan, Qbase staat altijd garant voor een topfeestwrote:Ik twijfel nog.