Topavond/nacht gehad!
Noisecontrollers
, Phuture Noize
, B-Front
.
Noisecontrollers
Dit, + nog wat dingen. Misschien nog even een verslag typen vananvondwrote:Topavond/nacht gehad!
Noisecontrollers, Phuture Noize
, B-Front
.
RTwrote:Dit, + nog wat dingen. Misschien nog even een verslag typen vananvondwrote:Topavond/nacht gehad!
Noisecontrollers, Phuture Noize
, B-Front
.
Stroboscopen.wrote:Ik had ook veel last van de lichten in de hangar, ondanks ik nuchter was, was het toch te veel voor me. Die witte knipperlichten (weet de naam niet) vond ik enorm storend.
Had exact hetzelfde, sloeg nergens op.wrote:Grootste tegenvaller was zeker rebelution. Had grote verwachtingen omdat voor mij een set rebelion altijd garant staat voor flink rammen. Kwam echter totaal geen energie en drive in de set. Remixen waren ook niet al te best. In de toekomst gewoon niet meer doen en gewoon half uur of liefst uur rebelion set. Dan weet je tenminste wat je krijgt.
Ik hou wel van strobo's mits juist ingezet. Voert de intensiteit net een stukkie op. Maar ik kan er ook wel heel goed tegen. Voel me niet onplezierig gedesoriënteerd ofzo.wrote:Stroboscopen mag ieder feest voor mij wel thuislaten. Bent toch niet op een boerenhooischuurfeest. Ik hoor er ook altijd alleen maar mensen over klagen en heb er nog nooit een positief woord over gehoord van iemand.
wrote:Wat was ik helemaal naar de klote zeg.
Ja nee dat lag aan die bananenwrote:Die bananen waren helemaal nog niet rijp. Na flink gepeld te hebben nam ik een hap en het was gewoon droog en smaakte helemaal nergens naar.
Haha hier had ik ook last van. Kreeg ze wel gratis omdat ze niet rijp waren.wrote:Oja op een gegeven moment gingen we bananen kopen waar je ook van die fruitsapjes kon halen bij de Hangar. Die bananen waren helemaal nog niet rijp. Ipv dat je de hele schil eraf trok, trok je alleen het buitenste schilletje eraf. Na flink gepeld te hebben nam ik een hap en het was gewoon droog en smaakte helemaal nergens naar. Na 2 happen maar weggegooid.
Jullie hebben vast een goede relatie.wrote:Over die banaan was mijn vriendin ook al aan het klagen dat die niet rijp was.
Dat kun je wel zeggen.wrote:Jullie hebben vast een goede relatie.wrote:Over die banaan was mijn vriendin ook al aan het klagen dat die niet rijp was.
wrote:Dat kun je wel zeggen.wrote:Jullie hebben vast een goede relatie.wrote:Over die banaan was mijn vriendin ook al aan het klagen dat die niet rijp was.