Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 12:44 
 
Hardtraxxer

Wat een vette sfeer tijdens de set van Clockartz in de hangar. Vanaf eerste moment iedereen los :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 12:46 
 
Hardtraxxer

Ik verbaas me elke keer weer dat er zoveel mensen stil staan. Sfeer op de main was wel erg tam. Geluid was wel heel erg goed op de main.

Hangar was het geluid stuk minder en het was soms fucking druk, niet normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Wat was die mainstage lelijk om te zien overdag zeg
Bijna geen kleur erin en weinig massief
Dan heb ik liever nog een gerecyclede stage van ML op Qbase

Hoe gek het ook klinkt, dit vind ik juist prachtig aan Q-Base. Geen poespas met lichten en stages, maar wel overal snoeihard geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 13:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Why not both.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
hurricane schreef:
Wat was die mainstage lelijk om te zien overdag zeg
Bijna geen kleur erin en weinig massief
Dan heb ik liever nog een gerecyclede stage van ML op Qbase

Hoe gek het ook klinkt, dit vind ik juist prachtig aan Q-Base. Geen poespas met lichten en stages, maar wel overal snoeihard geluid.

Voor die 66 euro verwacht ik ook wel iets moois om tegen aan te gluren :P
Om mijn part hadden ze de UV stage van Defqon er neer gezet
Of de Q dance stage @ EDC
Deze stage van dit jaar past meer bij Qontinent xd

Maar verder vond ik het wel dik hoor :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nightbreed had echt bagger geluid. Hangar was mega druk. Bij Attack Again is het geluid langer uit geweest dan aan toen ik er was. Open air was wel alles top eigenlijk.
Phuture Noize was baas en set van de dag Noisecontrollers, ook al stond die van tevoren niet op de planning, verrassend goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kijk je vooral uit naar de set van Noisecontrollers op de remember kom je tijdens het einde van z'n set aan. Echt belachelijk van Q-Dance om op het laatste moment de tt om te gooien en slecht communiceren. Ja het heb gestaan op FB, nou niemand in mijn groep van 6 man wist het... daarnaast hoe moet ik op internet komen daar met dat kut bereik. De MC had wel wat mogen omroepen toen Wildstylez begon, dat die tt anders was. Had Noisecontrollers wel die 100 Attack Again T-shirts uitgedeeld??

Voor de rest prima vermaakt echt een top avond gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Relentless Bass schreef:
Kijk je vooral uit naar de set van Noisecontrollers op de remember kom je tijdens het einde van z'n set aan. Echt belachelijk van Q-Dance om op het laatste moment de tt om te gooien en slecht communiceren. Ja het heb gestaan op FB, nou niemand in mijn groep van 6 man wist het... daarnaast hoe moet ik op internet komen daar met dat kut bereik. De MC had wel wat mogen omroepen toen Wildstylez begon, dat die tt anders was. Had Noisecontrollers wel die 100 Attack Again T-shirts uitgedeeld??

Voor de rest prima vermaakt echt een top avond gehad.


Ja tis idd kut en was ook blij dat ik van te voren er achter kwam.
Die T-shirts waren idd uitgedeeld. Binnen enkele seconden waren ze weg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik sprak Paul tijdens het einde van wiildstylez, terwijl ik niet door had dat het wildstylez was, dat de timetable veranderd was en hij een foto ervan liet zien. Ik kon deze echter niet eens op de qdance of qbase Facebook terug vinden..

Tijdens wildstylez dus nog voor de dj booth langslopen en mezelf afgevraagd waarom er zoveel wildstylez platen gedraaid werd, maar totaal niet in de gaten dat hij dus aan het draaien was :x

Noisecontrollers deelde indd t-shirts uit, maar het leken er echt geen 100 ze waren echt binnen de kortste keren allemaal weg.. (al heb ik er wel een gevangen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 17:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk feest gehad!
Enige minpunt was DV8 in de Hangar! Het enige wat hij kan is de naam van het feest roepen en wat grollen door de mic... Bij Adaro lag er een cdj uit en was hij maar wat aan het lullen, ok dat was nodig. Daarna begon Adaro weer maar DV8 vond het nodig om alsnog de muziek stil te leggen voor verder te lullen ! Zei hij nu ook dat iedereen in de VIP "for free" daar was?? Ik heb zoals iedere andere bezoeker mooi mijn ticket betaald hoor.

*rant mode off :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 17:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijk feest gehad. Om half 6 binnen gekomen en direct naar Prefix & Density gegaan! Was echt heerlijk inkomen. Eigen tracks afgewisseld met gave tracks van nu. Prefix & Density - Hellfire is echt genieten! Verder sloten ze af met Stresstest, en die kicks kwamen in de Hangar echt heel goed over!

Vervolgens een rondje op het terrein gelopen om net voor Clockartz weer terug te zijn in de Hangar. Die liveset was heerlijk, leuke invloeden van buitenaf in al hun tracks. Sfeer zat er toen ook al goed in. Vervolgens Sub Zero Project. Begon hun tracks thuis al te waarderen, maar damn wat is dat live ook gaaf zeg. De kicks van Isaac - Burn (Sub Zero Project) :D Ook probs voor het draaien van Brennan Heart & Zatox - God Complex (al was het enkel de eerste climax).

B-Front was ook weer genieten. Het was wel weer z'n standaard tracklist. Z'n nieuwe solo is genieten! Tot aan Phuture Noize eigenlijk overal en nergens geweest, wat is dat terrein toch heerlijk om overheen te dwalen. Ook leuk dat Phuture Noize in het midden van z'n set even de originele Psycho Stylez draaide!

Ondanks dat de line-up dit jaar stukken minder was heb ik me er weer uitermate vermaakt. Door de hoeveelheid stages kun je altijd wel ergens terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Draaide Noisecontrollers nog onverwachte plaatjes op de classic stage?

Interview, Marlboro Man, Confucius, Paranoid, Crump (2008 Edit) en nog wat uit het tijdperk van Interview, erg dik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks de mindere line-up dit jaar toch prima vermaakt. Voor het grootste gedeelte besloten met mijn eigen groep mee te lopen ipv mijn eigen plan te trekken. Was ook eens een keertje leuk en kom dan ook eens bij dj's die ik normaal zou skippen.

Helaas 3 minuten te laat bij de hangar aangekomen, hoorde nog net de laatste klanken van What We Are. :cry: Hierna vooral een beetje rondgelopen en links en rechts even een kijkje genomen. De volgende set was pas weer B-Front, inderdaad wel het standaard lijstje maar toch blijft dat zeer fijn.

Hier een kwartier voor het einde gegaan om naar Noisecontrollers op de main te gaan. Eindelijk Spirit of Hardstyle live gehoord dus die kan ik ook weer afvinken. Hierna N-Vitral maar wat viel dit tegen. Vorig jaar was zijn set nog wel als Industrial te omschrijven maar dit jaar alleen maar Uptempo. Peacock was het weer stampensvol, ik zou die man volgend jaar gewoon op de Hardcore stage laten draaien, daar krijg je die mensen tenminste wel kwijt.

Geck-O was wel echt genieten. Alleen nog een halfuur naar een vriendin gezocht die zou komen maar door het kut bereik was het niet echt makkelijk om te communiceren. xd Uiteindelijk toch gevonden na 2 rondjes van mainstage naar Parookaville gelopen te zijn. Wilde eigenlijk ook nog blijven voor ACTI maar begon een beetje sloom en ik merkte dat ik wat in aan het kakken was. Dus toen weer een half uur gezocht om mijn eigen groep te vinden door het gebrek aan bereik.

Afgesloten bij Miss K8 maar de huidige mainstream hardcore sound bevalt me totaal niet. Weinig melodie, de kicks bevallen me niet echt, alleen een verdwaald frenchcore nummer of millennium nummer doen het wel goed. Pissin Razorbladez :loving:

Enige echt grote minpunt was het niet hebben van bereik de hele avond en nacht. SMS'en ging dan wel nog alhoewel ook niet altijd van harte. Volgend jaar wel weer aanwezig, maar dan ga ik toch weer meer mijn eigen ding doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldig feest gehad :thumbsup:

Eerste keer Q-base wat een toffe locatie zeg! Weinig minpunten te noemen drukte was ook precies goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
TSFH schreef:
Draaide Noisecontrollers nog onverwachte plaatjes op de classic stage?

Interview, Marlboro Man, Confucius, Paranoid, Crump (2008 Edit) en nog wat uit het tijdperk van Interview, erg dik :D


Heel nice inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Why not both.

Het heeft wel wat vind ik. Lekker 'underground'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben voor m'n gevoel nog steeds opzoek naar de wc's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
TSFH schreef:
Draaide Noisecontrollers nog onverwachte plaatjes op de classic stage?

Interview, Marlboro Man, Confucius, Paranoid, Crump (2008 Edit) en nog wat uit het tijdperk van Interview, erg dik :D


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft phuture noize nog iets nieuws gedraaid? Op z'n FB zei die dat ie nieuwe aftershock shit dropt dit weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Heeft phuture noize nog iets nieuws gedraaid? Op z'n FB zei die dat ie nieuwe aftershock shit dropt dit weekend.

Alleen Chaos & Order (MYST Remix), verder alleen platen die al bekend zijn (Strike You Down, Aftershock etc)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan zal het de remix wel zijn waar die op hintte
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poah dit feest wordt elk jaar vetter :love: .
Wat een ziek geluid in de prspct :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 19:39 
 
Hardtraxxer

Heerlijk feestje, mobiel bereik is wel echt bagger zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers draaide ook nog het Qlimax anthem, dat was even genieten. Ik neig nu steeds meer naar Bass Modulators. Verder waren Crump (Ran-D Remix), Yellow Minute (Sound Rush Remix), Spirit of Hardstyle, This Is Eternity en Solar heel fijn. En allerlei vage reversed bass en dubstep stukken, heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Poah dit feest wordt elk jaar vetter :love: .
Wat een ziek geluid in de prspct :drool:

(L)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten