Voor de 4e keer aanwezig, Soundtrack in de trailer klinkt ook erg gaaf 
Edit: Zie dat ze er nu zijn
bron: http://www.q-basefestival.com/trailer-t ... -partners/Each year, Q-BASE represents the roughest side of the harder styles. Explore today’s leading sound at the Hangar, Warehouse and Mainstage, or venture into the hardest part of Q-BASE with ‘PRSPCT’‘Bunker Kom Je Niet’. New additions this year are ’25 Years of The Viper’, ‘Nightbreed: Running With Wolves’, ‘Gearbox Digital’ and ‘Parookaville. To top it all, Q-dance curates this year’s Hardstyle area containing multiple exclusive acts, while the classic area is hosted by none other than Noisecontroller’s ‘Attack Again Tour’.
wrote:the classic area is hosted by none other than Noisecontroller’s ‘Attack Again Tour’
3 jaar achter elkaar een theracords hosting lijkt mij ook niet zo spannend. Overigens is gearbox ook veel populairder nu waardoor dit een veel logischere stap is.wrote:Hopelijk dit jaar m'n eerste keer Q-Base maar het ontbreken van TC-bunker valt wel tegen.
wrote:Hopelijk dit jaar m'n tweede keer Q-Base maar het ontbreken van TC-bunker valt wel tegen.
Ja maar denk dat de aggressive act misschien wel in de hangar staat... hopen op Vazard vs delete... maar denk niet dat het gaat gebeuren.wrote:Ook dit feest gaat naar de klote met die Gearbox rotzooi.![]()
Thera + Delete + een paar Spoontech namen in de hangar mag nu wel hoor. Die NC hosting zal wel prima worden.
Ik hou mijn hart al vast voor de line up.
Nou nou. Overdrijven is ook een vak hoor.wrote:Ook dit feest gaat naar de klote met die Gearbox rotzooi.![]()
Thera + Delete + een paar Spoontech namen in de hangar mag nu wel hoor. Die NC hosting zal wel prima worden.
Ik hou mijn hart al vast voor de line up.
Yesswrote:Q-Base nummertje 8, bizarmaar als er iets een zekerheid is dan is dit het wel
Attack Again bunker
Tuurlijk kan je er wegblijven, maar het is wel weer een hosting minder waar je heen kan. Ik snap natuurlijk wel dat het voor een organisatie veel logischer is, maar komop, moet Gearbox nu OVERAL zijn?wrote:Blijf je toch lekker ver weg van de Gearbox bunkerIs gewoon de meest logische keuze, daarnaast is er ook nog eens een Nightbreed bunker.
Spoontech bunker zou niet realistisch zijn helaas, maar zou er ook nog wel goed bij passen!