Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de 4e keer aanwezig, Soundtrack in de trailer klinkt ook erg gaaf :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker nietszeggende trailer dit, alleen die soundtrack. Hopelijk dat de hostingpartners snel bekend gemaakt worden.

Edit: Zie dat ze er nu zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Each year, Q-BASE represents the roughest side of the harder styles. Explore today’s leading sound at the Hangar, Warehouse and Mainstage, or venture into the hardest part of Q-BASE with ‘PRSPCT’‘Bunker Kom Je Niet’. New additions this year are ’25 Years of The Viper’, ‘Nightbreed: Running With Wolves’, ‘Gearbox Digital’ and ‘Parookaville. To top it all, Q-dance curates this year’s Hardstyle area containing multiple exclusive acts, while the classic area is hosted by none other than Noisecontroller’s ‘Attack Again Tour’.


bron: http://www.q-basefestival.com/trailer-t ... -partners/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Noisecontrollers hosting is wel erg gaaf :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 16:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hopelijk dit jaar m'n eerste keer Q-Base maar het ontbreken van TC-bunker valt wel tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 16:38 
 
Hardtraxxer

Koen schreef:
the classic area is hosted by none other than Noisecontroller’s ‘Attack Again Tour’
:loving: :yay: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Hopelijk dit jaar m'n eerste keer Q-Base maar het ontbreken van TC-bunker valt wel tegen.


3 jaar achter elkaar een theracords hosting lijkt mij ook niet zo spannend. Overigens is gearbox ook veel populairder nu waardoor dit een veel logischere stap is.

Verder... noisecontrollers hosting heel gaaf. Wordt mijn eerste q-base (Ja, ik ben een schande voor de parochie) dus heel benieuwd of alle verhalen kloppen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Base nummertje 8, bizar :P maar als er iets een zekerheid is dan is dit het wel :thumbsup:

Attack Again bunker :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 16:43 
 
Hardtraxxer

Redman schreef:
Hopelijk dit jaar m'n tweede keer Q-Base maar het ontbreken van TC-bunker valt wel tegen.


De hosting van NC verwacht ik overigens wel wat leuks van. Hoop ff op Donkey Donkey Rollers aangezien ik die dit jaar nog niet heb gezien of ga zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NC hosting is heel gaaf! Nightbreed zou ik me ook wel kunnen vermaken en hopen op wat leuke namen in de Hangar en op de main. PRSPCT icm de Q-Base setting lijkt me ook erg vet. Zekerheidje dit! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verwacht niet een hele spannende line-up eigenlijk. Noisecontrollers Attack Again hosting zal ook wel voornamelijk de gebruikelijke namen worden. Wel benieuwd naar de andere hardstyle stage die Q-Dance nu zelf host met 'exclusieve acts'. PRSPCT area natuurlijk altijd top. Al met al blijft Q-Base altijd wel een zekerheidje, geniaal feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 16:46 
 
Hardtraxx Veteran

Na 2 jaar afwezigheid wil ik weer terug keren op heilige grond.
:love: Q-base

Leuk dat parookaville een area krijgt. Dat is niet eerder geweest toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook dit feest gaat naar de klote met die Gearbox rotzooi. :/
Thera + Delete + een paar Spoontech namen in de hangar mag nu wel hoor. Die NC hosting zal wel prima worden.

Ik hou mijn hart al vast voor de line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is het wishful thinking of hoor ik in die sounds een Phuture Noize anthem? :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ook dit feest gaat naar de klote met die Gearbox rotzooi. :/
Thera + Delete + een paar Spoontech namen in de hangar mag nu wel hoor. Die NC hosting zal wel prima worden.

Ik hou mijn hart al vast voor de line up.


Ja maar denk dat de aggressive act misschien wel in de hangar staat... hopen op Vazard vs delete... maar denk niet dat het gaat gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Ook dit feest gaat naar de klote met die Gearbox rotzooi. :/
Thera + Delete + een paar Spoontech namen in de hangar mag nu wel hoor. Die NC hosting zal wel prima worden.

Ik hou mijn hart al vast voor de line up.

Nou nou. Overdrijven is ook een vak hoor.
Genoeg andere mooie dingen. 4 hardstyle stages ofzo elk jaar?
Komt vast goed. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PRSPCT bunker zullen toch ook weer wat leuke namen staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Binnen de raw kant is gearbox op dit moment het meest geschikt om een bunker te vullen, dus niet meer dan logisch dat zij nu aan de beurt zijn. Al acht ik de kans klein dat je mij daar zult vinden.

Ook erg benieuwd wat the viper gaat doen. Wat de verhoudingen tussen de early, millennium en zn freestyle periodes gaat zijn.

Hoe dan ook, op naar nummertje 11 :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijf je toch lekker ver weg van de Gearbox bunker :P Is gewoon de meest logische keuze, daarnaast is er ook nog eens een Nightbreed bunker.

Spoontech bunker zou niet realistisch zijn helaas, maar zou er ook nog wel goed bij passen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 16:57 
 
Hardtraxx Addict

Vorig jaar was mijn eerste keer Q-Base en wat was dat onwijs dik zeg. Dit jaar zeker weer aanwezig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien een domme vraag, maar wat houdt Parookaville in? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JB12394 schreef:
Misschien een domme vraag, maar wat houdt Parookaville in? :innocent:


EDM
https://parookaville.com/de/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Classics gehost door NC kan wel vet worden. Nightbreed area kan ook nog wel vet zijn.

Inderdaad jammer dat er geen Theracords hosting meer is dit jaar maar met de gearbox hype is het een logische zet van Q-Dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Q-Base nummertje 8, bizar :P maar als er iets een zekerheid is dan is dit het wel :thumbsup:

Attack Again bunker :worship:

Yess :D :D Hier ook nummer acht alweer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2017 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Blijf je toch lekker ver weg van de Gearbox bunker :P Is gewoon de meest logische keuze, daarnaast is er ook nog eens een Nightbreed bunker.
Spoontech bunker zou niet realistisch zijn helaas, maar zou er ook nog wel goed bij passen!

Tuurlijk kan je er wegblijven, maar het is wel weer een hosting minder waar je heen kan. Ik snap natuurlijk wel dat het voor een organisatie veel logischer is, maar komop, moet Gearbox nu OVERAL zijn?
Nog een vraagje. Wat heeft iedereen met Nightbreed? Ik vind eigenlijk alleen MYST maar boeiend. :P
1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten