Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 18:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

sennid schreef:
Oja op een gegeven moment gingen we bananen kopen waar je ook van die fruitsapjes kon halen bij de Hangar. Die bananen waren helemaal nog niet rijp. Ipv dat je de hele schil eraf trok, trok je alleen het buitenste schilletje eraf. Na flink gepeld te hebben nam ik een hap en het was gewoon droog en smaakte helemaal nergens naar. Na 2 happen maar weggegooid.

Werd bij mij er bij gezegd, ging toch naar huis en moest van munten af. Wss te veel klachten gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 18:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
En was dat Bram van Idols die daar stond te ''zingen'' op het podium? xd


Haha ja nu je het zegt. Blijkbaar een track met Clockartz gemaakt, ff zijn insta gecheckt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JB12394 schreef:
SL8492 schreef:
En was dat Bram van Idols die daar stond te ''zingen'' op het podium? xd


Haha ja nu je het zegt. Blijkbaar een track met Clockartz gemaakt, ff zijn insta gecheckt.


Zag hem dit jaar toevallig op Hard bass, moest wel ff 2 keer kijken of hij het nou was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Edit
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 19:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waren alle soundsystems trouwens maar zoals die van de main, gvd wat een heerlijk geluid zeg! Kreeg bij Yeehaa en Release me tijdens Ran-D een dosis kippenvel over me heen gegooid waar je u tegen zegt :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 19:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Waren alle soundsystems trouwens maar zoals die van de main, gvd wat een heerlijk geluid zeg! Kreeg bij Yeehaa en Release me tijdens Ran-D een dosis kippenvel over me heen gegooid waar je u tegen zegt :drool:

Piekmomentje? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 20:00 
 
Hardtraxxer

Hoor net dat stuk van Adaro z'n set waarin het geluid uitviel, werkt het eindelijk weer gaat DV8 zo verschrikkelijk ongemakkelijk z'n verhaal proberen af te maken :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oja, de originele Dj Panda - It's a Dream gehoord :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wederom enorm genoten van Q-Base. Wat een heerlijke locatie blijft het toch.
Bij de Hangar, NC, PRSPCT, Viper gestaan.

Uitschieten van de avond: MIcromakine :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Oja, de originele Dj Panda - It's a Dream gehoord :love: :love:


Dat die plaat gewoon uit 1999 komt... Toen bestond hardstyle nog niet eens haha. Althans niet in die trend van benaming etc. Dat Attack again ook gewoon van die plaat afkomt. Waarom kom ik hier nu pas achter :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Oja, de originele Dj Panda - It's a Dream gehoord :love: :love:


Ja dit was echt goud! :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 20:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Waren alle soundsystems trouwens maar zoals die van de main, gvd wat een heerlijk geluid zeg! Kreeg bij Yeehaa en Release me tijdens Ran-D een dosis kippenvel over me heen gegooid waar je u tegen zegt :drool:

Inderdaad ieder jaar dat ik er ben geweest steeds dik in orde aldaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 21:20 
 
Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Henk-Jan schreef:
Oja, de originele Dj Panda - It's a Dream gehoord :love: :love:


Dat die plaat gewoon uit 1999 komt... Toen bestond hardstyle nog niet eens haha. Althans niet in die trend van benaming etc. Dat Attack again ook gewoon van die plaat afkomt. Waarom kom ik hier nu pas achter :lol:

#MyWay van Ran-d heeft hier ook invloeden van ofniet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 21:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
STVK schreef:
Waren alle soundsystems trouwens maar zoals die van de main, gvd wat een heerlijk geluid zeg! Kreeg bij Yeehaa en Release me tijdens Ran-D een dosis kippenvel over me heen gegooid waar je u tegen zegt :drool:

Piekmomentje? :P


Haha dat zonder meer, maar dat kwam in dit geval door de combinatie bass/geluid :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 22:03 
 
Hardtraxxer

Klein verslagje nog,

Kwamen binnen rond half 7 en na de gewoonlijke kluisjes/munten routine even een rondje wezen lopen over het terrein. Wat me gelijk al opviel is dat de main imo een stuk minder indrukwekkend was dan vorig jaar. Zoals hier al eerder is gezegd. Geluid was wel al gelijk een dikke prima! Na de rest van de stages (voor zover ze open waren) gezien te hebben, besloten om bij de hangar te blijven. Jason Payne draaide lekker door met als persoonlijke hoogtepunt Roll Up eindelijk live horen :love:

Daarna Clockartz LIVE wat voor mij gelijk 1 van de betere sets van de avond was. Hoop variatie en dikke kicks :thumbsup:

Na Clockartz weer even verder gelopen en even wezen kijken bij de PRSPCT bunker. Limewax was bezig met draaien en het geluid was top! Helaas niet lang gebleven hier ivm het feit dat vrienden de muziek op z'n zachtst gezegd teringherrie vinden. Even langs Jones gelopen en toen wezen eten. Toen nog een beetje van Deetox meegemaakt (Pizza Song ftw) en daarna was het tijd voor een van de sets waar ik het meest naar uitkeek: B-Front. Was goud. Revolution is Here (DR Remix) was een aangename verrassing :D en voor de rest gewoon wat er verwacht kan worden van B-Front (ook leuk dat ie een paar PN platen draaide). Laatste kwartiertje gemist dus ben benieuwd wat ie toen gedraaid heeft.

Noisecontrollers op de main was het 2e zekerheidje van de nacht en ook die set was genieten. Human Enemy, Still Speedin Bootleg, You Know I Like It, Whose Plan Is It?, This Is Eternity, Spirit of Hardstyle, Yellow Minute Remix, Gimme Love (Psy Edit?) zijn de platen die me op dit moment het meest bijgebleven zijn. Top set, Top geluid. Owja en 2x het anthem in z'n set had niet gehoeven van mij. 1x is genoeg.

Nog even bij DB&STF blijven staan en toen wat gaan eten om daarna door te lopen naar Technoboy (wat TNT was). Hoop platen die ik niet kende maar wel ontiegelijk dik klonken. En platen die ik wel kende en ook fijn waren natuurlijk. Toen Wildstylez maar vrienden wilden naar Warface dus daar maar heen gegaan. Eenmaal aangekomen in de Hangar was het tyfusdruk dus samen met een maat terug gegaan naar Wildstylez. Was fijn. NC ook nog een kwartier meegepakt maar weggegaan om naar AoR & RR te gaan. Was tot mijn verbazing totaal niet druk meer in de Hanger en had alle ruimte linksvoor. Untill I Win als absolute hoogtepunt van de set, wat een kippenvel geeft die plaat :loving:

Om 5:00 bij de main gaan staan voor de 3e zekerheid van de nacht: Phuture Noize. Ook weer een fantastische set met hier en daar nog een verrassende plaat. Strike You Down, King of the Jungle, The Aftershock, Suicidal Superstar, Chaos & Order Remix (vind deze wel een stuk minder dan het origineel), Genocide passeerden de revue. Vond het alleen jammer dat ie afsloot met United From The Start & Piece of Shit. Had liever gezien dat ie met wat harder werk van zichzelf afsloot (The Bass God, Sin City Remix bijv.). Owja en ik hoop nog steeds een keer Hope live te horen.

Daarna lichamelijk gebroken en naar huis gegaan.

+++ NC, B-Front, PN & Clockartz LIVE
++ Sfeer op de main tijdens PN en het geluid in het algemeen
++ Bediening was vlot bij de bar en het eten was goed
- Drukte in de hangar af en toe
Kan voor de rest niet echt minpunten bedenken op het moment. Misschien later nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 11:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mega gezellig feest gehad. Meer gelopen dan normaal, wat dikke prima was want ik had van de keer vooraf ook geen planning gemaakt.

Rond 6en binnen en meteen nog even een klein stukje van Demi Kanon meegepakt. Was erg rustig in die tent, maar geluid stond prima. Na Demi Kanon even een rondje gelopen en munten gehaald. Moesten pissen bij de Hangar, dus meteen maar even binnen gekeken bij Jason Payne die toevallig net Different Kind of Therapy draaide :loving: . Na een kwartier weer weggegaan. Tempo lag al erg hoor (op de gok al rond de 157 bpm ofzo) en het geluid stond redelijk zacht. Klein rondje langs de stages gelopen en naar de main gegaan voor Audiotricz. Weinig verrassingen, maar was erg fijn. Mede doordat het geluid erg goed stond. Vervolgens een paar uur in de Terminal gebleven voor Devin Wild & Cyber en Sound Rush. Hier meteen de leukste uurtjes van het festival beleefd: nog meer bekenden, mega goede sfeer, goed geluid en erg leuke setjes.
Even wezen eten en iets na 12en bij de main voor Noisecontrollers. You Know You Like It :loving: . Hierna nog even bij Oldschool Modulators wezen kijken, helemaal in het midden vooraan tegen het hek. Maar het geluid stond hier niet normaal hard. Ik kon mezelf niet eens horen praten. Dit in combinatie met de erg felle lichten (en stroboscopen) was niet zo fijn, dus al snel weer verder gelopen. Uiteindelijk weer op de main belandt bij D-Block & S-Te-Fan. Nieuw werk gecombineerd met wat oudere platen was weer erg fijn. Was al een stuk rustiger op de main dan tijdens NC, dus lekker de ruimte overal. Hierna wilden we even bij Peacock kijken, maar het was hier zo druk dat we meteen maar door zijn gelopen. Even gekeken bij Solutio (stond inderdaad maar 100-150 man) en even bij Warface gekeken (hier was het dan weer veel te druk). Al snel doorgestekkerd naar Geck-O. Was opzich wel leuk, maar wilde op dat tijdstip wel wat meer tempo en ik had stiekem ook wel een hardstyle setje verwacht. Even bij Satan binnen gekeken in de PRSPCT (galmde lekker door zeg) om vervolgens weer naar de Attack Again te gaan voor NC en daarna Wildstylez. Bij Wildstylez echter weer redelijk snel weggegaan omdat het geluid van voren nog steeds zo moker hard stond en de rest van de groep toevallig ook weer precies van voren stond, dus even bij Rooler en een stukje Luminite wezen kijken. Geluid was hier niet best (hoorde letterlijk alleen maar bass, zelfs in de breaks), dus was blij dat we iets voor half 6 naar Delete & Regain konden:

Indy schreef:
Vervolgens was het tijd voor Delete & Regain. Eerste plaat was die mash-up van Formula 2012 en VIP geloof ik, die mid intro kicks van de 2012 gingen zo moker hard door die Hangar! Met de tracks van Regain kon ik wat minder, maar was even goed genieten. Verder waren Terror Chorus, Where's Your Head At bootleg, Explosions, Take It Back en vooral die nieuwe plaat van Delete erg fijn om door de Hangar te horen. Als een bende idioten vollentjak staan maaien met o.a. Bastiaan, Ramon, Remi en Anne-Floor. Was weer goud!


Dit, en de VIP edit van Hardstyle Matters :love: . Oh ja, en Regain die Sefa - Psycore er opgooide was ook niet normaal.

Het is weer een veel te lang verhaal geworden, maar al met al een mega leuke dag (en nacht) gehad. Te veel geluk gehad met het weer ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 12:40 
 
Hardtraxxer

1e keer Q-base (shame on me, is er gewoon nooit van gekomen :loving: ) maar me geweldig vermaakt!

Allereerst blijf ik me verbazen over bepaalde mensen. Kwam pas tegen 10 uur binnen, waarbij je security gewoon al de één na de ander volledig vdk naar buiten ziet begeleiden. Kan hier echt niet bij.

Enfin, kwamen binnen bij Sound Rush en vervolgens stukje B-Front meegepakt. Op tijd naar Noisecontrollers gegaan waar helemaal vooraan goede sfeer hing en lekker de ruimte. Leuk om de vuurwerkshow eens tussendoor te zien. Daarna naar Warface gegaan, heel de tent doorgelopen, maar was me echt veel te druk. Ging door die drukte ook totaal niet los. Even een uitstapje naar de Nightbreed gemaakt waar Tyron echt een geweldig setje neerzette. Wilde Rebellion toch wel graag zien en heb net voor het VIP podium genoten van de show, die was echt heel dik met alle lasers. Gelukkig werd het tijdens Radical al wat rustiger, zodat we daar lekker uit onze pan konden gaan.

Laatste uurtjes Phuture Noize en Delete vs Regain gezien en ook daar uitermate vermaakt. Mooi om te zien dat Ran-D vol los stond te gaan op de set van Phuture Noize.

Q-Base wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Henk-Jan schreef:
Oja, de originele Dj Panda - It's a Dream gehoord :love: :love:


Dat die plaat gewoon uit 1999 komt...

1994 zelfs :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2017 22:03 
 
Hardtraxx Addict

Echt heel gaaf, vooral hoe alles in het begin getimed is. Vond het alleen jammer van Tonight, had liever een ander nummer gehoord, This Is Eternity bijvoorbeeld, maar goed, dikke show! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koever schreef:
Allereerst blijf ik me verbazen over bepaalde mensen. Kwam pas tegen 10 uur binnen, waarbij je security gewoon al de één na de ander volledig vdk naar buiten ziet begeleiden. Kan hier echt niet bij.


O, elk jaar als wij aankomen, vaak al rond 5 of 6 uur, zitten de eersten voor de deur al wasted tegen het hek :)

Q-Base is voor mij toch elk jaar wel de dikste afsluiter die ik me kan wensen. Qua eendaagsfestival is dit voor mij wel het hoogtepunt van het jaar. Nu janken omdat het festivalseizoen voorbij is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 10:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel vet die show, maar waarom wederom Tonight :/ :/
Zien die artiesten niet in dat je hier helemaal dood mee wordt gegooid?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 12:01 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Koever schreef:
Allereerst blijf ik me verbazen over bepaalde mensen. Kwam pas tegen 10 uur binnen, waarbij je security gewoon al de één na de ander volledig vdk naar buiten ziet begeleiden. Kan hier echt niet bij.


O, elk jaar als wij aankomen, vaak al rond 5 of 6 uur, zitten de eersten voor de deur al wasted tegen het hek :)

Q-Base is voor mij toch elk jaar wel de dikste afsluiter die ik me kan wensen. Qua eendaagsfestival is dit voor mij wel het hoogtepunt van het jaar. Nu janken omdat het festivalseizoen voorbij is.

Ik ben het hier helemaal mee eens! Voor mij ook al 8 jaar lang mijn favoriee eendaagsfestival :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was blijkbaar gezellig op Klein Vink

https://www.facebook.com/hardstylehumor ... 819279699/

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2017 12:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ramon zn baas zou er vast weer blij mee zijn geweest :lol:
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten