Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2017 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er hier heel toevallig nog iemand die een parkeerticket over heeft? Zou 'm graag overkopen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2017 14:54 
 
Hardtraxxer

Wat is een beetje de standaard tijd hoelaat mensen hier naar toe gaan? hoor veel 20.00 en 22.00
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2017 14:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Wat is een beetje de standaard tijd hoelaat mensen hier naar toe gaan? hoor veel 20.00 en 22.00

Wij rijden rond 19:30 aan, 20:45 daar ongeveer
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2017 14:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Wat is een beetje de standaard tijd hoelaat mensen hier naar toe gaan? hoor veel 20.00 en 22.00


Want, je wil bij de rest horen?
Met 1 grote kudde in de grootst mogelijke rij voor de deur staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2017 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Wat is een beetje de standaard tijd hoelaat mensen hier naar toe gaan? hoor veel 20.00 en 22.00


Gewoon gaan wanneer je zin hebt om te gaan / wanneer het je uitkomt zou ik zeggen. Ik heb vanmiddag niks te doen verder dus ik probeer er vanaf het begin bij Prefix & Density bij te zijn om 17.00. Denk wel dat de meerderheid inderdaad tussen 8 en 10 ongeveer komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2017 15:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heeft iemand nog een hq floorplan??
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2017 15:25 
 
Hardtraxx Elite

joostmakaay schreef:
Wat is een beetje de standaard tijd hoelaat mensen hier naar toe gaan? hoor veel 20.00 en 22.00


Als ik jou was zou ik al om 16.00 uur voor de deur gaan liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2017 15:40 
 
Hardtraxxer

Te herkennen aan streepjes shirt met meloen erop en een b-front cap!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2017 15:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timetable is gewijzigd, nu is NC op de Attack Again precies voor Phuture Noize. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2017 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Facebook!

Volgens mij zijn we redelijk op tijd aanwezig dus dat is mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2017 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Facebook!

Volgens mij zijn we redelijk op tijd aanwezig dus dat is mooi

Welke pagina Facebook? wie draait er dan laatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2017 16:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Paultheone schreef:
Facebook!

Volgens mij zijn we redelijk op tijd aanwezig dus dat is mooi

Welke pagina Facebook? wie draait er dan laatst


Toneshifterz


Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2017 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2017 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanmiddag wezen klimmen en tokkelen tot 18 meter hoogte, ben helemaal gaar nu :lol:
Maargoed, wel zin in. Denk rond een uurtje of 8 binnen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2017 16:58 
 
Hardtraxxer

zeke schreef:
joostmakaay schreef:
Wat is een beetje de standaard tijd hoelaat mensen hier naar toe gaan? hoor veel 20.00 en 22.00


Want, je wil bij de rest horen?
Met 1 grote kudde in de grootst mogelijke rij voor de deur staan?


Haha jezus zat er vanochtend azijn in je koffie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2017 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
zeke schreef:
joostmakaay schreef:
Wat is een beetje de standaard tijd hoelaat mensen hier naar toe gaan? hoor veel 20.00 en 22.00


Want, je wil bij de rest horen?
Met 1 grote kudde in de grootst mogelijke rij voor de deur staan?


Haha jezus zat er vanochtend azijn in je koffie?


HAHA godverdomme ofniet dan, Zeke kleuter >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2017 19:05 
 
Hardtraxx Crew

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 07:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste keer dat ik de terugloop in bezoekers ook bij een q-dancefeest zie. Mainstage was gewoon half leeg. Zelfs bij radical in de hangar had je genoeg ruimte. Niet dat t erg is want hoe meer snoeiruimte hoe beter!

Mainstage erg vet! Zekers met het gebruik van de vlammenwerpers. Die 3 asociaal grote vlammen aan de bovenkant zorgde regelmatig voor een lekkere opwarming want damn wat was het af en toe fris :huh:
. Jammer dat het zo dood was op de main want het geluid echt genieten daar! Vooral tussen die 2 palen dreunde het goed door.
Setjes op de main allemaal best prima. Vooral genoten van frequencerz! Phuture noize had ook een lekkere set maar vond m gewoon slecht getimed. Eigenlijk te soft voor het tijdstip.

Grootste tegenvaller was t geluid in de hangar. T was niet slecht maar epic werd het nooit. In de campingtent van decibel was het 3 weken geleden veel meer genieten. En ook in de hangar een vrij tamme sfeer. Alleen bij de tijdmachine stage was er een topsfeer te vinden! (Jammer dat bij tuneboy en technoboy t geluid dan wel 3x uitvalt)

Vond het eerlijk gezegd nergens speciaal worden vannacht. Iig niet de 90 euro waard (ticket, parking, locker)

En oh ja.... wat was rebellution kut met een grote K :lol: day en night remix, dark universe remix en toen ben ik afgehaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 08:32 
 
Hardtraxx Elite

Zoals altijd q-base weer een dikke voldoende. Denk muzikaal gezien wel een van de minste jammer genoeg.

Kwamen mooi optijd binnen voor Jones, heel ff gestaan, toen gelijk door naar Deetox. Ook maar ff gestaan. De eerste volledige set was b-front, was leuk, mede door de sfeer.
Daarna voornamelijk bij de classics gestaan en ook nog bij gecko op de parookaville geweest, was mooi.

Afsluiter bij Delete vs Regain, bpm wel erg hoog? Al met al een zeer geslaagde nacht die te snel voorbij was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 09:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fijn feestje gehad! Main en hardcore prima geluid, hanger en gearbox bunker zeer matig. In de hanger was dat nog wel op te lossen om actief op zoek te gaan naar een plek waar 't wel goed was. In de gearbox bunker nergens echt goed geluid gehoord dus ook vrij weinig geweest.

Grootste tegenvaller was zeker rebelution. Had grote verwachtingen omdat voor mij een set rebelion altijd garant staat voor flink rammen. Kwam echter totaal geen energie en drive in de set. Remixen waren ook niet al te best. In de toekomst gewoon niet meer doen en gewoon half uur of liefst uur rebelion set. Dan weet je tenminste wat je krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genoten van Sound Rush, Noisecontrollers en alles op de Early stage. Wildstylez draaide er ook zo geweldig (L)
Oh en de Soond Rush edit van Yellow Minute :loving: die kicks in combinatie met de melodie :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 12:08 
 
Hardtraxx Elite

Dit was echt genieten, alleen maar goede sets gehoord en als ze dan ook nog terror chorus draaien in de hangar. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was die mainstage lelijk om te zien overdag zeg
Bijna geen kleur erin en weinig massief
Dan heb ik liever nog een gerecyclede stage van ML op Qbase
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer prima vermaakt! Endymion & Nosferatu en Noisecontrollers op de Classics stage sets van de nacht. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2017 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draaide Noisecontrollers nog onverwachte plaatjes op de classic stage?
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten