Nog 1 nachtje slapen voor een slapeloze nacht 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Q-Base 2018 - The Final Misson (08-09-2018, Airport Weeze, Weeze)
- View the latest post: Q-Base 2016 - 'Die Hards Only' (10-09-2016, Airport Weeze, Weeze)
- View the latest post: Q-Base (12-09-2015, Airport Weeze, Weeze)
- View the latest post: Q-Base Creatures of the Night (13-09-2014, Airport Weeze, Weeze)
- View the latest post: Q-Base 2011 - Raveolution (10-09-2011, Airport Weeze, Weeze)
Active topics in Feesten
- View the latest post: REACTiVATE 2027 - The Label Edition (30-01-2027, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
Moderators
Hard4Us wrote:Jep Delete en Regain linksvoor lijkt me goeie, lijkt me dan ook een stuk minder druk.
Hoop dat Toneshifterz nog wat van Till Daybreak Meets draait, heb veel platen heel lang niet of nooit gehoord 
Inderdaad! Toneshifterz is ook een van mijn zekerheidjes omdat hij niet zovaak op een classics stage staat.Paultheone wrote:Hoop dat Toneshifterz nog wat van Till Daybreak Meets draait, heb veel platen heel lang niet of nooit gehoord
Voor de rest geldt:
Hard4Us wrote:Veel overlappingen in de TT en geen idee wat ik per sè wil zien... k zie op t feest zelf wel.
Toevallig nog mensen die met de auto gaan en op de terugweg 2 personen extra mee willen nemen?
Wij wonen in omgeving Almelo/Oldenzaal.
Graag PM.
Wij wonen in omgeving Almelo/Oldenzaal.
Graag PM.
Helaas toch niet aanwezig.
Veel plezier lieverds.
Veel plezier lieverds.
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 27 days ago
Zin begint te komen
Anderhalf uur B-Front & NC, en Phuture Noize op de main. De rest zie ik wel
Btw geen PRSPCT anthem dit jaar?
Anderhalf uur B-Front & NC, en Phuture Noize op de main. De rest zie ik wel
Btw geen PRSPCT anthem dit jaar?
yannickvk wrote:Helaas toch niet aanwezig.![]()
Veel plezier lieverds.
Toch wel weer verschrikkelijk veel zin in, want Q-Base. 
Van een beetje regen ga je niet dood hoor.
-
GHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Sep 2023
Als het maar geen Q-Base 2013 wordt, wat viel er toen belachelijk veel regen.
Hopelijk al optijd voor Prefix & Density. Heel erg veel zin in!

Nu niet meerExterkate wrote:Tussen 5 en 7 lijkt het nog wel redelijk wat te gaan regenen in Weeze. Tenminste, dat zie ik op Buienradar.Scotty018 wrote:Gaat gewoon helemaal droog blijven![]()
Rest van de dag/nacht sowieso droog idd
Terrein zal overigens wel een dikke drassige kutzooi zijn geworden deze week
Q weet hier vaak wel wat beter mee om te gaan dan andere organisaties. Zal wel meevallen gok ik, neem zelf echter wel een extra paar schoenen mee, want je weet maar nooit als je daar loopt in t donker.
Er is zelfs nog deurverkoop tot 00:00 
-
HHardtraxx Elite
- 2588 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
Dat is er toch bijna altijd geweest?RoyAPO wrote:Er is zelfs nog deurverkoop tot 00:00
Geen idee zou kunnenheggenschaar wrote:Dat is er toch bijna altijd geweest?RoyAPO wrote:Er is zelfs nog deurverkoop tot 00:00
Half 4 met de bus vertrekken. Hopelijk nog tijdens p&d binnen. Zin in! 
Volgens de laatste weerberichten is het vanaaf en vannacht droog!
Dus toch maar een kaartje gekocht! Vest mee en genieten maar!
Dus toch maar een kaartje gekocht! Vest mee en genieten maar!