Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Dat is toch de bedoeling van Q-Base!!!!!


true ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 16:56 
 
Hardtraxx Addict

Hele gunstige timetable :) Hopen dat maten van me bij de Main willen blijven voor Noisecontrollers en D-block & S-te-fan, gezien zij veel meer van de Raw zijn. Zou toch jammer zijn als je de hele dag in de hangar staat.
Zoiets:
18:00 Rondlopen/Audiotricz
20:00 Clockartz
20:30 Sub Zero Project/Cyber & Devin Wild
22:45 B-Front
00:00 Noisecontrollers / Atmozfears & Code Black
01:30 D-Block & S-Te-Fan / Warface
03:30 Rebel[ut]ion
04:00 Frequencerz
05:00 Phuture Noize
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke timetable zeg! Enige waar ik van baal is dat Sefa tegelijk met Myst&Endymion is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 17:20 
 
Hardtraxx Veteran

Kut timetable!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Enige zekerheidjes zijn Clockartz, B-Front, Noisecontrollers en Phuture Noize ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 uurtjes spacen bij de Parookaville met Geck-O en ACTI na elkaar. Noisecontrollers ook fijn anderhalf uur, en voor de rest zie ik het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk:
20:00 - 20:30 Clockartz LIVE (HANGAR)
21:00 - 22:00 Endymion vs. Myst (NIGHTBREED)
22:00 - 22:45 Deetox LIVE (HANGAR)
22:45 - 00:00 B-Front (HANGAR)
00:00 - 01:30 Adaro (HANGAR)
01:30 - 02:00 eten
02:00 - 03:30 Warface (HANGAR)
03:30 - 04:30 Geck-O (PAROOKAVILLE)
04:30 - 05:00 ACTI (PAROOKAVILLE)
05:00 - 06:00 Phuture Noize (OPEN AIR)
06:00 - 07:00 Delete vs. Regain (HANGAR)

maar als het droog blijft, wordt het uiteraard gewoon rondjes lopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zal dit ongeveer worden :

17.00 - 18.30 Prefix & Density
18.00 - 20.00 Geen idee wat kut
20.00 - 20.30 Clockartz Live
20.30 - 21.00 Eten ofzo
21.00 - 22.00 Endymion vs Myst
22.00 - 22.30 Jones
22.30 - 23.30 Sound Rush
23.30 - 00.00 TNT
00.00 - 01:30 Noisecontrollers
01.30 - 03.00 D-Block & S-Te-Fan
03.00 - 03.30 Toneshifterz
03.30 - 05.00 Wildstylez
05.00 - 06.00 Noisecontrollers
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 17:49 
 
Hardtraxxer

B-Front in de hangar, dat wordt weer smullen! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 17:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Denk dat het zoiets gaat worden:

17:00 - 18:30: Prefix & Density
18:30 - 20:00: Audiotricz
20:00 - 20:30: Clockartz LIVE
20:30 - 22:00: Sub Zero Project
22:00 - 22:45: Sound Rush
22:45 - 00:00: B-Front
00:00 - 01:30: Noisecontrollers/Oldschool Modulators
01:30 - 03:00: D-Block & S-Te-Fan
03:00 - 04:30: Geck-O
04:30 - 05:00: ACTI / Wildstylez
05:00 - 06:00: Phuture Noize
06:00 - 07:00: Delete & Regain
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom gaat die Attack Again pas om 9 uur open trouwens? Pleur d'r voor mijn part een kleine naam in vanaf 6 uur die wat echte classics erop gooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 18:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geen overlap woehoe :D :D

Tot 00:00 veilig en droog in de Hangar staan, om 00:00 naar de main en daar tot vroeg in de ochtend flaneren (mocht het droog blijven).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'Flaneren'

Wie begon daarmee en waarom zie ik het de laatste tijd zo vaak langskomen xd. Je gaat toch niet naar een festival om gezien te worden over het algemeen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
'Flaneren'

Wie begon daarmee en waarom zie ik het de laatste tijd zo vaak langskomen xd. Je gaat toch niet naar een festival om gezien te worden over het algemeen


Jawel? Anders kun je beter thuis blijven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
RoyAPO schreef:
'Flaneren'

Wie begon daarmee en waarom zie ik het de laatste tijd zo vaak langskomen xd. Je gaat toch niet naar een festival om gezien te worden over het algemeen


Jawel? Anders kun je beter thuis blijven!

Jij kan zeker goed flaneren met je hoedjes en maskertjes ;)

Oh ja en een topje :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 19:45 
 
Hardtraxx Elite

JOËL BEUKERS HIERRRR!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melvin flaneert ons allemaal de moeder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 21:44 
 
Hardtraxxer

17:00 - 18:30 Prefix & Density
18:30 - 20:00 Rondjes lopen / Audiotricz
20:00 - 20:30 Clockartz Live
20:30 - 22:00 Sub Zero Project / Endymion vs Myst
22:00 - 22:45 Deetox Live
22:45 - 00:00 B-Front
00:00 - 1:30 Noisecontrollers / N-Vitral
2:00 - 3:30 Warface
3:30 - 5:00 Wildstylez
5:00 - 5:30 Phuture Noize
5:30 - 7:00 Delete vs Regain

Zoiets zal het wel worden denk ik, Zin an :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 22:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Baal wel dat ANDY SVGE tegelijk is met Phuture Noize :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2017 08:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
'Flaneren'

Wie begon daarmee en waarom zie ik het de laatste tijd zo vaak langskomen xd. Je gaat toch niet naar een festival om gezien te worden over het algemeen

Shinen is de basis en dansen is gratis
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2017 09:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg jammer dat P&D moeten openen. Door een late gig op vrijdag ben ik pas om 6 uur / kwart over 6 binnen. Zekerheidjes zijn Cyber & Devin Wild, Sound Rush, B-Front, Noisecontrollers, stukje Andy SVGE en Delete & Regain. Verder nog best wat acts die ik graag wil zien, maar zie ik wel waar ik beland. ZIN IN.

Oh ja. Nog meer mensen die op Klein Vink zitten en de bus nemen van 17:00 ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2017 10:09 
 
Hardtraxx Elite

Scotty018 schreef:
Onthafloorx schreef:
20.00 - 20.30 : Clockartz
20.30 - 21.00 : Bass Modulators
21.00 - 22.00 : Endymion vs Myst
22.00 - 22.30 : Sound Rush
22.30 - 23.00 : Luna
23.00 - 00:00 : B-Front
00.00 - 01:00 : Noisecontrollers
01:00 - 01:30 : N-Vitral
01:30 - 02.00 : DBSTF
02.00 - 02.30 : Psyko Punkz
02.30 - 03.00 : Peacock
03.00 - 03.30 : Geck-O
03.30 - 04.00 : Rebelion
04.00 - 04.30 : Geck-O
04.30 - 05.00 : Frequencerz
05.00 - 06.00 : Noisecontrollers
06.00 - 07.00 : Regain vs Delete

Dit is wel heel dik hoor jongens :drool:


Jij bent meer op en neer aan het wandelen dan aan het feesten :lol:


Ik wandel altijd graag alleen van stage naar stage, dan ben je er binnen 5 minuten. :slow: Kan makkelijk hoor!

RoyAPO schreef:
'Flaneren'

Wie begon daarmee en waarom zie ik het de laatste tijd zo vaak langskomen xd. Je gaat toch niet naar een festival om gezien te worden over het algemeen


Wat je zegt ben je zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2017 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Shinen is de basis en dansen is gratis
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2017 11:36 
 
Hardtraxx Elite

Groep wilde pas om half 11 binnen zijn. Q-Base is slechts n paar minuten van ons af, maar heb ze gelukkig over kunnen halen om 8 uur aan te rijden, dus gezellig met de groep openen bij Sefa. En daarna waarschijnlijk zoals ieder jaar alleen op pad :P.

Heb er weer godverdomme zin in godverdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2017 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij worden pas om 19:00 uur opgehaald met de bus. Vanaf onze camping gelukkig maar klein half uurtje rijden. Hopelijk op tijd binnen voor Clockartz.
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten