Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 12:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

als het nog langer duurt word het stress om mijn timetable in elkaar te knutselen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 13:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
als het nog langer duurt word het stress om mijn timetable in elkaar te knutselen xd


Wij pakken de Event Travel bus vanaf Nijmegen en ik wil eigenlijk op basis van de timetable beslissen hoe laat we hem pakken.. moet nog oppassen dat ik niet te laat ben straks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 14:18 
 
Hardtraxx Elite

Geduld is een schone zaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 14:23 
 
Hardtraxxer

Wat bereiken die gasten hier nou mee. Maak toch eens aan :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Schiet dan op!! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Geduld is een schone zaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 15:48 
 
Hardtraxx Elite

Ik wil mijn timetable maken. :mad: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb de timetable in de mail. Iemand hem ook al ergens online gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
Ik heb de timetable in de mail. Iemand hem ook al ergens online gezien?


Ja, grappig. Deel hem dan gelijk haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 16:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Stoux schreef:
Ik heb de timetable in de mail. Iemand hem ook al ergens online gezien?


Ja, grappig. Deel hem dan gelijk haha.


Je denkt niet dat ik dat meteen zou doen als het zou lukken ;) Daarom vraag ik of iemand hem ook online gezien heeft.

Het is een LQ afbeelding in een mail die ik op de één of andere manier niet gekopieerd krijg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stoux schreef:
Het is een LQ afbeelding in een mail die ik op de één of andere manier niet gekopieerd krijg.


Dan maak je met knipprogramma een afdruk en die upload je op http://www.imgur.com/upload :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 16:08 
 
Hardtraxx Newbie

Hoogste kwaliteit wat we d'r uit kunnen halen:

Afbeelding

Credits -> Stoux

Neem aan dat die zo nog wel ergens op Woov of FB komt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1,5 uur DBSTF op de main en 1,5 uur Geck-O :thumbup: netjes hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat iedereen dit natuurlijk wil weten:

20:00 – 20:30: Clockartz live (Hangar)
20:30 – 21:00: Bass Modulators (Open Air)
21:00 – 22:00: Jones (NC) / Endymion vs Myst (Nightbreed)
22:00 - 22:30: Jones (NC) / Sound Rush (Terminal)
22:45 – 00:00: B-Front (Hangar)
00:00 – 01:00: Micromakine (PRSPCT) / Noisecontrollers (Open Air) / Oldschool Modulators (NC)
01:00 – 02:00: Endymion & Nosferatu (The Viper)
02:15 – 03:00: Dr. Peacock (BKJN)
03:00 – 03:30: Toneshifterz (NC) / Satan (PRSPCT)
03:30 – 04:00: Satan (PRSPCT)
04:00 – 04:30: Geck-O (Parookavile)
04:30 – 05:00: Rooler (Gearbox) / Wildstylez (NC)
05:00 – 05:30: Noisecontrollers (NC)
05:30 – 07:00: Delete & Regain (Hangar)

Zoiets zal het ongeveer worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Attack Again samen met Phuture Noize...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals het er nu naar uit ziet heeft dit de voorkeur, kan daar natuurlijk anders worden.

17:00 - 18:30: Prefix & Density (Hangar)
18:30 - 20:00: Audiotricz (Mainstage)
20:00 - 20:30: Clockartz LIVE (Hangar)
21:00 - 22:00: Lucy Furr (PRSPCT)
22:00 - 22:45: Sound Rush (Terminal) / Sinister Souls (PRSPCT)
22:45 - 00:00: B-Front (Hangar)
00:00 - 01:00: Micromakine (PRSPCT)
01:00 - 02:00: Endymion & Nosferatu (25 Years Of The Viper)
02:15 - 03:00: Dr. Peacock (BKJN)
03:00 - 04:00: SATAN (PRSPCT)
04:00 - 05:00: Wildstylez (NC Attack Again)
05:00 - 05:30: Phuture Noize (Mainstage) / Noisecontrollers (NC Attack Again)
05:30 - 07:00: Delete & Regain (Hangar)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet echt een gunstige timetable. Ben pas om 8 uur binnen, maar veel leuks staat er dan tot 22.45 niet.

22:45-00:00: B-Front (Hangar)/23:00-00:00: Mindustries (PRSPCT)
00:00-01:30: Noisecontrollers (Open Air)
03:00-04:30: Geck-o (Parookaville)
05:00-06:00: Phuture Noize (Open Air)

Dit zijn wel mijn zekerheidjes (mits het niet te hard regent) voor de rest zie ik het wel waar ik beland. B-Front/Mindustries beslis ik de avond zelf wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pfff, tussen 5 en 6 is het echt keuzes maken.... attack again/phuture noize/andy svge.
Dat is toch niet te doen :(

Ook jammer van de overlap in SZP en Myst....
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat iedereen het zo graag wilt weten:

17:00 - 18:30 = Prefix & Density (Hangar)
18:30 - 20:00 = Audiotricz (Mainstage)
20:00 - 20:30 = Clockartz LIVE (Hangar)
21:00 - 22:30 = Jones (Attack Again)
22:45 - 00:00 = B-Front (Hangar)
00:00 - 01:00 = Mikromakine (PRSPCT) / Oldschool Modulators (Attack Again)
01:00 - 02:00 = Endymion & Nosferatu (The Viper)
02:00 - 02:30 = Warface (Hangar)
02:30 - 03:00 = Warface (Hangar) / Toneshifterz (Attack Again)
03:00 - 03:30 = Warface (Hangar) / Toneshifterz (Attack Again) / Satan (PRSPCT) / MBK (BKJN)
03:30 - 04:00 = Satan (PRSPCT) / MBK (BKJN) / Geck-O (Parookaville)
04:00 - 05:00 = Akira (PRSPCT) / Angernoizer (BKJN) / Geck-O (Parookaville)
05:30 - 07:00 = Delete & Regain (Hangar)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

miwer was hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 16:40 
 
Hardtraxx Elite

20.00 - 20.30 : Clockartz
20.30 - 21.00 : Bass Modulators
21.00 - 22.00 : Endymion vs Myst
22.00 - 22.30 : Sound Rush
22.30 - 23.00 : Luna
23.00 - 00:00 : B-Front
00.00 - 01:00 : Noisecontrollers
01:00 - 01:30 : N-Vitral
01:30 - 02.00 : DBSTF
02.00 - 02.30 : Psyko Punkz
02.30 - 03.00 : Peacock
03.00 - 03.30 : Geck-O
03.30 - 04.00 : Rebelion
04.00 - 04.30 : Geck-O
04.30 - 05.00 : Frequencerz
05.00 - 06.00 : Noisecontrollers
06.00 - 07.00 : Regain vs Delete

Dit is wel heel dik hoor jongens :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 16:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben waarschijnlijk de meeste tijd in de Hangar te bewonderen + uitstapjes (o.a. Ran-D)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 16:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

20:00 – 20:30: Clockartz live (Hangar)
20:30 – 21:00: Bass Modulators (Open Air)
21:00 – 22:00: Cyber & Devin Wild (Terminal)
22:00 - 22:30: Sound Rush (Terminal)
22:30 – 00:00: B-Front (Hangar)
00:00 – 01:30: Noisecontrollers (Open Air)
01:30 – 03:00: D-Block & S-te-Fan (Terminal)
03:00 – 04:00: Toneshifterz (NC)
04:00 – 05:00: Wildstylez (NC)

de rest zie ik wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
20.00 - 20.30 : Clockartz
20.30 - 21.00 : Bass Modulators
21.00 - 22.00 : Endymion vs Myst
22.00 - 22.30 : Sound Rush
22.30 - 23.00 : Luna
23.00 - 00:00 : B-Front
00.00 - 01:00 : Noisecontrollers
01:00 - 01:30 : N-Vitral
01:30 - 02.00 : DBSTF
02.00 - 02.30 : Psyko Punkz
02.30 - 03.00 : Peacock
03.00 - 03.30 : Geck-O
03.30 - 04.00 : Rebelion
04.00 - 04.30 : Geck-O
04.30 - 05.00 : Frequencerz
05.00 - 06.00 : Noisecontrollers
06.00 - 07.00 : Regain vs Delete

Dit is wel heel dik hoor jongens :drool:


Jij bent meer op en neer aan het wandelen dan aan het feesten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2017 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is toch de bedoeling van Q-Base!!!!!
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten