Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 29  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 sep 2017 11:39 
 
Hardtraxx Newbie

Chroman schreef:
Waarom gaat die Attack Again pas om 9 uur open trouwens? Pleur d'r voor mijn part een kleine naam in vanaf 6 uur die wat echte classics erop gooit.

Precies dit! Ik vind 9 uur ook wel erg laat..
Tevens van 6 tot 7 heb je alleen maar de keuze voor Raw of Hardcore :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 07 sep 2017 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm was bang dat ik spijt zou krijgen van het skippen van dit feest als ik de TT zou zien. Maar denk dat ik een goede keuze gemaakt heb. Prima line-up maar val niet stijf achterover ofzo.

Iedereen veel plezier :)
Bericht Geplaatst op 07 sep 2017 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Erg jammer dat P&D moeten openen. Door een late gig op vrijdag ben ik pas om 6 uur / kwart over 6 binnen. Zekerheidjes zijn Cyber & Devin Wild, Sound Rush, B-Front, Noisecontrollers, stukje Andy SVGE en Delete & Regain. Verder nog best wat acts die ik graag wil zien, maar zie ik wel waar ik beland. ZIN IN.

Oh ja. Nog meer mensen die op Klein Vink zitten en de bus nemen van 17:00 ?

Wij (MelvinFR, Norther66, Thermometer, Fluxion en ik) hebben de Event Travel bus van 16:20. Lekker op tijd aanwezig.
Bericht Geplaatst op 07 sep 2017 12:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoe Melvin dat altijd volhoudt snap ik nog steeds niet, ziet er om 07:00 net zo nuchter en vrolijk uit als om 16:00 in dit geval ^^
Bericht Geplaatst op 07 sep 2017 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Hoe Melvin dat altijd volhoudt snap ik nog steeds niet, ziet er om 07:00 net zo nuchter en vrolijk uit als om 16:00 in dit geval ^^

Ik weet het lekker wel
Bericht Geplaatst op 07 sep 2017 12:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ondanks ik de line up niet geweldig vind, komt de TT wel goed uit voor mij :D
Wordt men eerste nuchtere feest sinds 3 jaar ofzo, ben benieuwd :lol:
Bericht Geplaatst op 07 sep 2017 12:55 
 
Hardtraxx Elite

Gewoon om 17.00 binnen en zie wel waar ik beland
Wel mooi om te zien dat er weer gewoon lange sets zijn :)
Bericht Geplaatst op 07 sep 2017 13:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fijne timetable, ook allemaal lange setjes :thumbup:

Het ziet er naar uit dat we het droog houden tussen 17:00 en 7:00 :worship:
Bericht Geplaatst op 07 sep 2017 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Gewoon om 17.00 binnen en zie wel waar ik beland
Wel mooi om te zien dat er weer gewoon lange sets zijn :)

Jij zult natuurlijk nog dingen moeten klaarzetten enzo!?
Bericht Geplaatst op 07 sep 2017 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand uit ervaring hoe de temperatuur in de hangar is? Nachts is het buiten zoon 11grade dus in shirtje rond lopen is dan echt te koud. Maarja in die hangar zal het wel weer bloed heet zijn?
Bericht Geplaatst op 07 sep 2017 14:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha het contrast tussen buiten (9-11 graden wss) en binnen is hééél erg groot. Zo groot dat in de Hanger die zweet druppels/condens dingen op je pan kletsen. Conclusie het is daar echt heel warm imo.
Bericht Geplaatst op 07 sep 2017 14:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt nu wel een vrouwen topic te worden maargoed :$

Wat doen jullie aan gewoon shirtje en boeiend dat koud is buiten?
Bericht Geplaatst op 07 sep 2017 14:34 
 
Hardtraxx Elite

Zamble schreef:
heggenschaar schreef:
Gewoon om 17.00 binnen en zie wel waar ik beland
Wel mooi om te zien dat er weer gewoon lange sets zijn :)

Jij zult natuurlijk nog dingen moeten klaarzetten enzo!?

Ja 2 jaar geleden was je misschien nog grappig
Bericht Geplaatst op 07 sep 2017 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Zamble schreef:
heggenschaar schreef:
Gewoon om 17.00 binnen en zie wel waar ik beland
Wel mooi om te zien dat er weer gewoon lange sets zijn :)

Jij zult natuurlijk nog dingen moeten klaarzetten enzo!?

Ja 2 jaar geleden was je misschien nog grappig

Hé dit klinkt als een bekentenis dat je Miwer bent! Aangezien die altijd hetzelfde te horen kreeg.
Bericht Geplaatst op 07 sep 2017 14:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Zamble schreef:
heggenschaar schreef:
Gewoon om 17.00 binnen en zie wel waar ik beland
Wel mooi om te zien dat er weer gewoon lange sets zijn :)

Jij zult natuurlijk nog dingen moeten klaarzetten enzo!?

Ja 2 jaar geleden was je misschien nog grappig

2 jaar geleden was jij nog niet verbannen
Bericht Geplaatst op 07 sep 2017 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Miwer zegt dat je geen grapjes over Heggenschaar meer moet maken. Miwer vind het nu echt stom worden
Bericht Geplaatst op 07 sep 2017 14:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Raven schreef:
STVK schreef:
Hoe Melvin dat altijd volhoudt snap ik nog steeds niet, ziet er om 07:00 net zo nuchter en vrolijk uit als om 16:00 in dit geval ^^

Ik weet het lekker wel

Lieve amfetamientjes
Bericht Geplaatst op 07 sep 2017 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
2 jaar geleden was jij nog niet verbannen

:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 07 sep 2017 14:54 
 
Hardtraxxer

Buienradar geeft voor 06:00 ochtends een gevoelstemperatuur van 6 graden aan, dan mag je de handschoenen bijna wel meenemen xd
Wel de hele nacht droog overigens, dat scheelt. Enige nattigheid die er gaat vallen zijn de tranen dat Sound Rush en B-Front elkaar drie kwartier overlappen :(
Bericht Geplaatst op 07 sep 2017 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de Woov en Q-Base app is de timetable inmiddels ook geplaatst.
Bericht Geplaatst op 07 sep 2017 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
2 jaar geleden was jij nog niet verbannen

Rickzel schreef:
heggenschaar schreef:
Miwer zegt dat je geen grapjes over Heggenschaar meer moet maken. Miwer vind het nu echt stom worden

:lol:
Bericht Geplaatst op 07 sep 2017 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Hoe Melvin dat altijd volhoudt snap ik nog steeds niet, ziet er om 07:00 net zo nuchter en vrolijk uit als om 16:00 in dit geval ^^


:kiss2:

kingxxl schreef:
Lieve amfetamientjes


Nee hoor, nog nooit een korrel pep door m'n neus heen gejaagd.
Bericht Geplaatst op 07 sep 2017 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus jij doet de pep in een vloeitje wikkelen en slikt die dan?
Bericht Geplaatst op 07 sep 2017 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds jij je nieuwe tanden en een nieuwe woning hebt ben je er wel op vooruit gegaan Melvin!!

https://www.youtube.com/watch?v=nMXrGnq39MU
Bericht Geplaatst op 07 sep 2017 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
kingxxl schreef:
Lieve amfetamientjes


Nee hoor, nog nooit een korrel pep door m'n neus heen gejaagd.

Komt dit weekend verandering in.

4-fa is ook amfetamine trouwens. ;)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten