ssst
Voor alle duidelijkheid, ik ben geen aanhanger van die ideologie hoor.
wegsimon10pont wrote:ssst
Voor de duidelijkheid... plaatst tekst in geelsimon10pont wrote:ssstVoor alle duidelijkheid, ik ben geen aanhanger van die ideologie hoor.
Yep, en als het nou grappig was was het nog tot daar aan toesennid wrote:wegsimon10pont wrote:ssst
Mijn humor is apart. Ik kan hele flauwe grappen maken maar ook hele harde. Zal de volgende keer wel nadenken of het kan.Rickzel wrote:Ik vind dat je overal grappen over moet kunnen maken, maar moet het wel grappig zijn...
Dus toch woensdag pas?Duruz wrote:Correctie, dinsdag (morgen).Duruz wrote:Bij vertrouwde bron geinformeerd, timetable komt woensdag.
Q-Base (09-09-2017, Airport Weeze DE) (page 12)sennid wrote:Iemand een idee wat we kunnen verwachten van Rebel[ut]ion?
Had het een en ander al gelezen maar bedoelde meer of dit de eerste keer is dat ze dit doen of al vaker hebben gedaan. Maar als ik dat bericht zo lees dan wordt dit dus de eerste keer. Ben heel benieuwd of het wat wordt.Koen wrote:Q-Base (09-09-2017, Airport Weeze DE) (page 12)sennid wrote:Iemand een idee wat we kunnen verwachten van Rebel[ut]ion?
HahahahhahRoyAPO wrote:omdat mijn opa joods is
Jordy wrote:Dus toch woensdag pas?Duruz wrote:Correctie, dinsdag (morgen).Duruz wrote:Bij vertrouwde bron geinformeerd, timetable komt woensdag.
Buiten die bunker is ook meer dan genoeg ruimteHard4Us wrote:Zou de gearbox vs nightbreed niet veelste klein zijn voor het aantal aanhangers? Zou wel graag Rooler weer n keer zien maar verwacht dat t daar gaat uitpuilen de hele avond
Gekke sfeertjes net buiten de bunkerwootum wrote:Buiten die bunker is ook meer dan genoeg ruimteHard4Us wrote:Zou de gearbox vs nightbreed niet veelste klein zijn voor het aantal aanhangers? Zou wel graag Rooler weer n keer zien maar verwacht dat t daar gaat uitpuilen de hele avond
Denk dat die pas rond een uurtje of 3/4 komt.Bowlingbal wrote:tijdtafel