Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jow, als het lichaam zich dan ontspant ben je menneke pis. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 07:54 
 
Hardtraxx Veteran

STVK schreef:
Ik denk dat een ieder die bij de editie van 2013 was deze idd niet snel zal vergeten :lol:

Krijg er spontaan rillingen van.

Dat van Freqz is toch echt een last minute marketingstunt van Q :/

Mijn chauffeur ging in 2013 al om 6u naar de auto en ik stond te schuilen op het vip deck in de hangar, batterij dood en dan die tyfus regen. Zag ik toevallig in de menigte 2 mede reizigers zich richting de uitgang bewegen. We hadden 07.15 bij de auto afgesproken maar door het kut weer wilde hij een uur eerder weg. Alleen heb ik dat smsje nooit ontvangen omdat de batterij dood was. Je kent het wel, zo'n worst case scenario. Toen gauw met die 2 meegelopen door de regen. zeiknat in de auto en een week lang verkouden.

Ik heb ook horror verhalen gehoord van event travel bussen die niet kwamen opdagen waardoor sommigen in bushokjes in de ijskoude regen moesten schuilen met veel te veel mensen.

2013,het zal altijd een zwart inlegvelletje blijven in mijn geschiedenis vol feesten. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 08:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2013 wat een hel was dat inderdaad. Top feest gehad met ik geloof een hele dikke set van Degos & Redone in de Hangar. ´s ochtends in de drukte iedereen kwijt geraakt om vervolgens in de stromende regen meer dan anderhalf uur door een doolhof van bussen onze bus te zoeken. Ook telefoon leeg en kon dus niemand bereiken. Om er dan vervolgens achter te komen dat de hele toegangsweg ook nog vol staat met touringcars... Ook een week op bed gelegen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 09:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Afbeelding

Speeltuin :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet bekennen dat ik 2013 een geweldige editie vond xd het feest zelf was sowieso bizar na die gewonnen DYOA contest en simpelweg de rest van het feest, de wolkbreuk was natuurlijk bizar maar heb me er toen al wel mee vermaakt xd en wij hadden toen nog geluk dat onze bus één van de laatste was die nog voor 8 uur weg mocht, voordat alles toen plat is gegooid. De verhalen achteraf zijn wel vervelend om te horen, maar persoonlijk kijk ik terug naar een geweldige nacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Hangar nog nooit zo afgeladen vol meegemaakt als toen, als daar toen ergens bliksem was ingeslagen vlakbij en er was paniek uitgebroken... had echt goed mis kunnen gaan :P

Ik zag toen nog mensen langs de zijkant klimmen om langs de menigte te komen.

Maar verder was dat wel een geniale editie Q-base met idd dat setje van D&R dat vgm 2 uur en een kwartier duurde ofzo. Die lange setjes :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 11:52 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
De Hangar nog nooit zo afgeladen vol meegemaakt als toen, als daar toen ergens bliksem was ingeslagen vlakbij en er was paniek uitgebroken... had echt goed mis kunnen gaan :P

Ik zag toen nog mensen langs de zijkant klimmen om langs de menigte te komen.

Maar verder was dat wel een geniale editie Q-base met idd dat setje van D&R dat vgm 2 uur en een kwartier duurde ofzo. Die lange setjes :worship:


Nu niet overdrijven Rickzel, was 1 uur en 3 kwartier :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Buienradar geeft aan dat het van 18:00 tot 7:00 helemaal droog is tot nu toe :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik heb ook horror verhalen gehoord van event travel bussen die niet kwamen opdagen waardoor sommigen in bushokjes in de ijskoude regen moesten schuilen met veel te veel mensen.

2013,het zal altijd een zwart inlegvelletje blijven in mijn geschiedenis vol feesten. ^^

Jep, dat was niet heel erg fijn. :lol: Zo nat dat we, toen we eindelijk terug gingen, de gordijntjes van de bus hebben gebruikt als kleding. Schuilen in een opengebroken bagageruim van de bus. Dikke hel. Zo kneiter druk in de hanger dat we dachten, oow we gaan wel vast naar de bus... gvd geen buschaffeur. Paar uur te laat die vent. Mja wel gratis weekendje Defqon in 2014. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 12:18 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
RTM93 schreef:
Ik heb ook horror verhalen gehoord van event travel bussen die niet kwamen opdagen waardoor sommigen in bushokjes in de ijskoude regen moesten schuilen met veel te veel mensen.

2013,het zal altijd een zwart inlegvelletje blijven in mijn geschiedenis vol feesten. ^^

Jep, dat was niet heel erg fijn. :lol: Zo nat dat we, toen we eindelijk terug gingen, de gordijntjes van de bus hebben gebruikt als kleding. Schuilen in een opengebroken bagageruim van de bus. Dikke hel. Zo kneiter druk in de hanger dat we dachten, oow we gaan wel vast naar de bus... gvd geen buschaffeur. Paar uur te laat die vent. Mja wel gratis weekendje Defqon in 2014. ^^


Zelfde scenario. Denk je na al het zweten lekker een schoon shirt aan te doen met een vest, sta je 2,5 uur lang in de stromende regen op een bus te wachten. Print van mijn sokken zaten in mijn voet. Eenmaal in de bus, zet de buschauffeur doodleuk de airco aan. Mensen trokken de gordijnen van de bus af.
Half 11 op station Nijmegen aangekomen. In de trein zitten met alleen een t shirt en een warm kopje thee. Het was een verschrikkelijk einde van een geweldig feest

Het zorgde wel voor gastenlijst kaarten voor Qlimax 2013, hadden net als Parvuz voor het weekendje Defqon moeten gaan haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 12:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JB12394 schreef:
Buienradar geeft aan dat het van 18:00 tot 7:00 helemaal droog is tot nu toe :thumbsup:


Weerplaza zegt dat het om 0.00 pas droog is en om 03.00 weer gaat regenen. Is gewoon geen pijl op te trekken joh met die weervoorspellingen. Ik zie wel wanneer er een plens regen naar beneden komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo ver vooruit het weer bekijken en dan zeker betreffende regen op één specifieke plek :lol:

Kijk gewoon zaterdagmiddag, tegen dan zal het wel iets of wat accuraat zijn. Roaming is ook niet meer van toepassing dus je kan gewoon buienradar ter plaatse gebruiken. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Erik hahaha oke ik overdreef :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 14:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

timetable komt u eens :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 14:39 
 
Hardtraxx Addict

Parookaville staat wel heel erg in de loop. Moet denk ik ook wel als je daar nog volk heen wil krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Parookaville staat wel heel erg in de loop. Moet denk ik ook wel als je daar nog volk heen wil krijgen.


Zeg jij daar eens wat van dan Miwer, jij kent die lui van Q inmiddels toch!

Nog foto's van de main weten te scoren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 15:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
heggenschaar schreef:
Parookaville staat wel heel erg in de loop. Moet denk ik ook wel als je daar nog volk heen wil krijgen.


Zeg jij daar eens wat van dan Miwer, jij kent die lui van Q inmiddels toch!

Nog foto's van de main weten te jatten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 15:48 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
heggenschaar schreef:
Parookaville staat wel heel erg in de loop. Moet denk ik ook wel als je daar nog volk heen wil krijgen.


Zeg jij daar eens wat van dan Miwer, jij kent die lui van Q inmiddels toch!

Nog foto's van de main weten te scoren?

Dat blijft maar een gerucht, miwer kent niemand van q-dance en heeft ook al tijden niets meer met die facebook pagina over opbouw te maken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Rickzel schreef:
heggenschaar schreef:
Parookaville staat wel heel erg in de loop. Moet denk ik ook wel als je daar nog volk heen wil krijgen.


Zeg jij daar eens wat van dan Miwer, jij kent die lui van Q inmiddels toch!

Nog foto's van de main weten te scoren?

Dat blijft maar een gerucht, miwer kent niemand van q-dance en heeft ook al tijden niets meer met die facebook pagina over opbouw te maken ;)

Raven is verbaast
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 15:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Rickzel schreef:
heggenschaar schreef:
Parookaville staat wel heel erg in de loop. Moet denk ik ook wel als je daar nog volk heen wil krijgen.


Zeg jij daar eens wat van dan Miwer, jij kent die lui van Q inmiddels toch!

Nog foto's van de main weten te scoren?

Dat blijft maar een gerucht, miwer kent niemand van q-dance en heeft ook al tijden niets meer met die facebook pagina over opbouw te maken ;)

Ken jij miwer toevallig persoonlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
heggenschaar schreef:
Rickzel schreef:

Zeg jij daar eens wat van dan Miwer, jij kent die lui van Q inmiddels toch!

Nog foto's van de main weten te scoren?

Dat blijft maar een gerucht, miwer kent niemand van q-dance en heeft ook al tijden niets meer met die facebook pagina over opbouw te maken ;)

Ken jij miwer toevallig persoonlijk?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 16:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ik heb er zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mijn avatar maar eens een update gegeven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

Panfluitindiaan schreef:
ik heb er zin in.


Neem je ook je panfluit mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Mijn avatar maar eens een update gegeven :P


HAHAHAAHHAHAHAHA Is dat een nazihelm? :lol: :lol: :lol: :lol:
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten