Sold
Last edited by rakkietakkie on 01 Sep 2017 10:36, edited 1 time in total.
rakkietakkie wrote:Iemand nog interesse in een Q-base ticket?
30eu.
Heb destijds meegedaan met The Projeqt in Middelburg. En dit kreeg je vanuit Q-dance als bedankje. Die 30eu is voor mij compensatie van de benzinekosten destijds gemaakt.
Hoop dat ze vandaag de tijdtafel online gooienkegel77w wrote:wootum wrote:Begin hier echt zin in te krijgen
Denk op zn vroegst maandag. Ben ook erg benieuwd naar, wil weten waar ik aan toe ben. Hopelijk valt het een beetje mee dit keer.Franky wrote:Hoop dat ze vandaag de tijdtafel online gooienkegel77w wrote:wootum wrote:Begin hier echt zin in te krijgen
Kunt toch nog altijd met het OV naar Nijmegen gaan en daar de pendelbus pakken? Of via party-vervoer ofzo?Exterkate wrote:We waren met 9 man en hadden een taxi gefixed. Nu gaan er 3 en waarschijnlijk 4 niet meer. Met 5 man een taxi voor 9 man betalen gaat te ver. Ik ga balen als ik dit feestje moet overslaan
Vanaf 05:00, zijn ook touringcars. Maar het wordt best prijzig als je eerst met OV naar Nijmegen moet en dan nog met die pendelbus. Kun je beter vanaf je woonplaats (of omstreken) met een bus gaan.Exterkate wrote:Kan dit? Rijdt die pendelbus ook terug de hele nacht door terug naar Nijmegen dan?
Have fun with it!Aristo wrote:rakkietakkie wrote:Iemand nog interesse in een Q-base ticket?
30eu.
Heb destijds meegedaan met The Projeqt in Middelburg. En dit kreeg je vanuit Q-dance als bedankje. Die 30eu is voor mij compensatie van de benzinekosten destijds gemaakt.
Zie PM!
Ik was de enige van mijn vrienden groep die deze mail ontvangen heeft, en we bestellen allemaal los de tickets.Because you are a true fan of Q-BASE, we have selected you for entering our special backstage tour with a meet and greet with the Q-BASE DJs. This means that you have a chance to be chosen next week to see what happens behind the scenes of Q-BASE and run into some of the DJs....What you have to do for this? Absolutely nothing...
On Thursday September 7, we will pick 4 names from our beloved Q-BASE fan box and let them know personally that they are chosen for this brilliant tour...
Fingers crossed!
Grim wrote:Ook die mail ontvangen.
Oah, voelde me even speciaal.Grim wrote:Ook die mail ontvangen.
Duruz wrote:Ik heb die mail niet gehad.
RoyAPO wrote:Elk persoon die een beetje kennis van de scene heeft, weet dat dit gewoon echt een ruk line Up ook gewoon is. Dit is voor bijna niemand interessant
MelvinFR wrote:Shit... Volgens RoyAPO had ik ook al geen kennis van de scene en nu dit ook nog eens, wat moet ik nu met m'n leven?
RoyAPO wrote:Elk persoon die een beetje kennis van de scene heeft, weet dat dit gewoon echt een ruk line Up ook gewoon is. Dit is voor bijna niemand interessant
hahah geen stress joh, kan gebeuren. embrace the meme.RoyAPO wrote:Hahah ik betreur deze opmerking wel echt van mezelf. Af en toe reageer ik in een opwelling zonder na te denken en dan krijg je dit soort shit