Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 14:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Svbtwee schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Raden jullie oordopjes aan bij dit festival? Hou hier eigenlijk helemaal niet van, maar hoor toch van heel veel dat de muziek daar wel lomp hard staat. :oh:

Oordopjes zijn op ieder feest/festival aan te raden :P. Q-Base staat er om bekend dat het geluid op bepaalde plekken nog een schepje harder staat dan bij meeste Nederlandse festivals, dus oordoppen lijken me geen overbodige luxe. Zeker als je ze toch al hebt liggen zou ik ze zeker (iig) meenemen. Kun je ter plekke alsnog beslissen of je ze in doet of niet.


Ik heb ze thuis dus niet liggen. Wie weet goeie voor een goedkoop prijsje? :whistle:


Bij de kruitvat voor een tientje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je niet te dure wilt, kun je het beste kijken voor de Alpine Partyplug.

https://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekr ... index.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Als je niet te dure wilt, kun je het beste kijken voor de Alpine Partyplug.

https://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekr ... index.html

Bedankt! Ga ze denk ik vandaag of morgen bestellen. Dan neem ik in ieder geval wat mee en bekijk ik daar wel of ik ze in doe of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Bedankt! Ga ze denk ik vandaag of morgen bestellen. Dan neem ik in ieder geval wat mee en bekijk ik daar wel of ik ze in doe of niet.


Beste is om ze gewoon in de rij al in te doen. Dan wen je gelijk aan het omgevingsgeluid en stemmen etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er zelf wel tevreden over, en heb er nauwelijks last van als ik ze in heb. Alleen verstaan en verstaan worden wil nog wel eens wat lastiger gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Bedankt! Ga ze denk ik vandaag of morgen bestellen. Dan neem ik in ieder geval wat mee en bekijk ik daar wel of ik ze in doe of niet.


Beste is om ze gewoon in de rij al in te doen. Dan wen je gelijk aan het omgevingsgeluid en stemmen etc.


Thanks! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 15:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Beste is om ze gewoon in de rij al in te doen. Dan wen je gelijk aan het omgevingsgeluid en stemmen etc.


Doe je ze dan tussendoor wel eens uit als je gaat zitten, of eten, of hou je ze de hele tijd in? En hoe doen anderen dat hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Svbtwee schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Raden jullie oordopjes aan bij dit festival? Hou hier eigenlijk helemaal niet van, maar hoor toch van heel veel dat de muziek daar wel lomp hard staat. :oh:

Oordopjes zijn op ieder feest/festival aan te raden :P. Q-Base staat er om bekend dat het geluid op bepaalde plekken nog een schepje harder staat dan bij meeste Nederlandse festivals, dus oordoppen lijken me geen overbodige luxe. Zeker als je ze toch al hebt liggen zou ik ze zeker (iig) meenemen. Kun je ter plekke alsnog beslissen of je ze in doet of niet.


Ik heb ze thuis dus niet liggen. Wie weet goeie voor een goedkoop prijsje? :whistle:


Ik heb mijn oordopjes gewoon bij een plaatselijke muziekwinkel gekocht voor 23 euro en ze doen het prima :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 15:25 
 
Hardtraxx Newbie

kegel77w schreef:
Doe je ze dan tussendoor wel eens uit als je gaat zitten, of eten, of hou je ze de hele tijd in? En hoe doen anderen dat hier?

Ik houd mijn oordoppen in tot de muziek stopt of ik wegga. Als je ze een tijdje in hebt gehad en daarna uitdoet komt al het geluid drie keer zo hard binnen, daarom wordt aangeraden om ze pas weer uit te doen als er geen harde muziek meer in de buurt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 15:39 
 
Hardtraxx Veteran

kegel77w schreef:
MelvinFR schreef:
Beste is om ze gewoon in de rij al in te doen. Dan wen je gelijk aan het omgevingsgeluid en stemmen etc.


Doe je ze dan tussendoor wel eens uit als je gaat zitten, of eten, of hou je ze de hele tijd in? En hoe doen anderen dat hier?

Nee, ik doe ze pas uit als ik het terrein af loop. Als je de oordoppen op de stage uit doet merk je pas hoe schel en hard het geluid soms staat.
Ik doe ze overal in waar de decibels boven de 100 komen, clubs, disco,festival, indoor. 3 jaar geleden een nacht in een club geweest waar ik ze was vergeten en direct de hele zondag een piep in mijn oren gehad.
Ondertussen op maat laten maken en ben er super tevreden mee.
Niet een topic die de meesten aanklikken maar kijk ook hier eens:
algemeen/gehoorbescherming-een-overzicht-t835.html

Op Airforce en Q-base is zonder rondlopen eigenlijk gewoon ook gevaarlijk zonder oordoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 15:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel toevallig begonnen ze in dat topic precies over t zelfde op het moment dat ik het hier vroeg. Heb ze zelf 3 weken geleden laten maken en ga ze op Q-Base dus voor t eerst gebruiken. Vandaar de vraag even snel. Dankjewel voor jullie tips. Ga ze maar gewoon in de rij vast in doen dan :thumbsup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 15:57 
 
Hardtraxxer

Zelf doe ik mn doppen altijd pas uit wanneer je echt van het terrein af bent. Doe je ze meteen uit nadat de muziek stopt om 0700 dan schrik je er nog van hoe hard dat geritsel van lege bekertjes op de grond klinkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 16:06 
 
Hardtraxxer

beste is idd zodra je het terrein op gaat ze gelijk in te doen en ze dan weer uit te doen als je het terrein af gaat. tussendoor niet uit doen als je gaat eten ofzo. beste is om te vergeten dat je ze in hebt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
kegel77w schreef:
MelvinFR schreef:
Beste is om ze gewoon in de rij al in te doen. Dan wen je gelijk aan het omgevingsgeluid en stemmen etc.


Doe je ze dan tussendoor wel eens uit als je gaat zitten, of eten, of hou je ze de hele tijd in? En hoe doen anderen dat hier?

Nee, ik doe ze pas uit als ik het terrein af loop. Als je de oordoppen op de stage uit doet merk je pas hoe schel en hard het geluid soms staat.
Ik doe ze overal in waar de decibels boven de 100 komen, clubs, disco,festival, indoor. 3 jaar geleden een nacht in een club geweest waar ik ze was vergeten en direct de hele zondag een piep in mijn oren gehad.
Ondertussen op maat laten maken en ben er super tevreden mee.
Niet een topic die de meesten aanklikken maar kijk ook hier eens:
algemeen/gehoorbescherming-een-overzicht-t835.html

Op Airforce en Q-base is zonder rondlopen eigenlijk gewoon ook gevaarlijk zonder oordoppen.


Tijdens het uitgaan heb ik er eigenlijk nooit echt last van. Maar bijvoorbeeld op defqon vond ik het geluid echt bizar hard staan. Snap echt niet hoe men dat zonder oortjes kan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 16:12 
 
Hardtraxx Elite

makrooy schreef:

Tijdens het uitgaan heb ik er eigenlijk nooit echt last van. Maar bijvoorbeeld op defqon vond ik het geluid echt bizar hard staan. Snap echt niet hoe men dat zonder oortjes kan doen.


Dit dus.

Ik stond toen helemaal vooraan met oordoppen en ben toen helemaal naar achter verplaatst. Mijn vrienden die geen oordoppen in doen (sommigen) hadden nergens last van. HOE DAN?

Op Q-Base vorig jaar geen last van het geluid gehad volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 17:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hopen om D-Block & S-te-fan, Noisecontrollers, Frequencerz, Ran-D, Phuture Noize, Adaro, B-Front, Clockarts, Deetox en Warface te kunnen zien zonder overlap. Plz q-dance let it happen plz
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 18:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Begin hier echt zin in te krijgen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Begin hier echt zin in te krijgen ^^

Ik ook! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 18:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Begin hier echt zin in te krijgen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen op een hele gunstige timetable, voor de rest ook veel zin hierin. Q-Base heeft toch altijd een hele vette sfeer, komt mede door de locatie en de tijden, maar ook doordat het voor de meeste mensen het laatste outdoor festival is ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga dit keer eens volledig tegen mijn gewoonte in (bijna) niet naar de timetable kijken. Enige zekerheden zijn Geck-O, ACTI en Noisecontrollers. En voor de rest wordt het daarheen gaan waar mijn vrienden ook heen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Begin hier echt zin in te krijgen ^^

Same here. Komt ook, omdat wij een weekend gaan. Lekker op de camping in Limburg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Limburg.

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timetable graag! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 21:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Q-Base heeft toch altijd een hele vette sfeer, komt mede door de locatie en de tijden, maar ook doordat het voor de meeste mensen het laatste outdoor festival is ^^

+ dat het tijdens bijna het gehele feest donker is, vind ik ook heeel erg vet :)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten