Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enduser en Katharsys heel vet, maar verder te weinig interessante namen. Ik haak af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 13:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoop dat ze de volgende keer TechDiff, Weyheyhey !! en SATAN in de RVLT zetten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 20:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Van mijn kant natuurlijk weer een warmup mix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We have a sad anouncement to make. Switch Technique was in a heavy car accident over the weekend. we are glad that he survived it but due to his injuries he will not be able to perform anywhere in the upcomming months.
We wish him all the best and hope he recovers soon!
DJ Hidden will be taking his place in the PRSPCT XTRM area line up this wednesday and he will play some extra Switch Technique tracks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 16:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Triest voor ST. Nu maar hopen dat Hidden een beetje XTRM draait, dan ben ik getroost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heftig zeg. Hidden is trouwens wel echt een vette vervanger in de XTRM, houdt dus in dat hij nu niet gaat opbouwen met de 'zachtere' DnB. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel vervelend voor hem. Had hem nooit live gezien, keek er wel naar uit. Hidden is wel een leuke vervanger denk ik :) Komt er onderhand al eens een TT...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 18:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor mensen die weinig te besteden hebben. I'm In geeft ook voor PRSPCT gratis kaartjes weg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 11:23 
 
Hardtraxx Veteran

Frijolrojo schreef:
robertomartinez schreef:
Als perra, stefan en stan gaan dan wil ik er wel over nadenken.


sorry maar ik moet het vragen, waar kom je vandaan? xD

Ik gok regio Haaglanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes toch wel weer zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Yes toch wel weer zin in :D

Ik ook, eindelijk. Alleen nu baal ik wel een beetje dat The DJ Producer samen met Stazma en Ruftneck & Gancher & Ruin staat... :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op en neer rennen tussen Producer en Stazma denk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fissa. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eén van de vettere XL edities wat mij betreft. DJ Hidden en Katharsys draaiden hele toffe sets. Dope D.O.D was de verassing van de nacht. :cool: Track van de nacht Katharsys - Ghost (The Outside Agency Remix). :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was mijn eerst PRSPCT en heb eigenlijk alleen bij XTRM gestaan, want D&B en Dubstep zijn echt niet mijn ding. Vond het einde van Minustries vs. Fracture 4 erg dik en verder nette sets door I:gor en The DJ Producer

Die broodjes hamburger en kroket waren trouwens echt niet te vreten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 15:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zeker een dik feestje. DJ Hidden vond ik toch wel het beste, heb daar een aantal Hidden-achtige nummers voorbij horen komen waar ik toch wel benieuwd naar ben. Mindustries & F4 was ook leuk alleen bleven ze te lang tegen de 160 BPM hangen. Verder bij Producer maar naar G&R gegaan, want dat vond ik toch een stuk vermakelijker.


Dakpan schreef:
Katharsys - Ghost (The Outside Agency Remix). :loving:

Say what?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 15:05 
 
Hardtraxxer

tomac schreef:
Was mijn eerst PRSPCT en heb eigenlijk alleen bij XTRM gestaan, want D&B en Dubstep zijn echt niet mijn ding. Vond het einde van Minustries vs. Fracture 4 erg dik en verder nette sets door I:gor en The DJ Producer

Die broodjes hamburger en kroket waren trouwens echt niet te vreten.

Hoe zou dat nu toch komen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een megavet feest was dit weer. 4 edities meegemaakt nu, in alle mogelijke staten, maar deze was toch het meest memorabel. Wellicht komt dat omdat ik nu wel alles kan herinneren har. Wat een gruwelijk vette set draaide DJ Producer zeg, sowieso een van de beste sets die ik ooit gehoord heb. Non-stop raggen en knallen, zoals het hoort. Ik wil naar editie 20, en het liefst zo snel mogelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Zeker een dik feestje. DJ Hidden vond ik toch wel het beste, heb daar een aantal Hidden-achtige nummers voorbij horen komen waar ik toch wel benieuwd naar ben. Mindustries & F4 was ook leuk alleen bleven ze te lang tegen de 160 BPM hangen. Verder bij Producer maar naar G&R gegaan, want dat vond ik toch een stuk vermakelijker.


Dakpan schreef:
Katharsys - Ghost (The Outside Agency Remix). :loving:

Say what?


Katharsys sloot ermee af, Hidden draaide hem ook nog ergens halverwege z'n set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Belachelijk vet feest :D Teknoist, DJ Hidden, Mindustries & Fracture 4 en The DJ Producer waren enorm vet :love: Katharsys kwam niet helemaal meer door na die belachelijke knalset van Producer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was leuke fuif. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laatste track van Hidden? man man man :D .
Verder een goed feest gehad. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

elroyce schreef:
Laatste track van Hidden? man man man :D .


Een nieuwe "110-70-140-87.5-175-220-110-220-110-220-440-880 bpm track" van Hidden :P
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten