Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://partyflock.nl/party/262608:PRSPCT-XL

Line-up:
PRSPCT MAIN:

ED RUSH (Virus) UK
THE HARD WAY (PRSPCT) NL – LIVE!
GANCHER & RUIN vs RUFFNECK (PRSPCT, Tainted Audio) RU/NL
BLACK SUN EMPIRE (BSE Recordings) NL
COUNTERSTRIKE (PRSPCT, Algorythm) SA
KATHARSYS (Barcode) FR
THRASHER (PRSPCT) NL
SINISTER SOULS (PRSPCT) NL
LUCY FURR vs ADI J (PRSPCT) NL/IS
Hosted by MC DART & DIRTY BROWN VISUALS (PRSPCT) NL

PRSPCT XTRM:

THE DJ PRODUCER (PRSPCTXTRM, Rebel Scum) UK
MINDUSTRIES vs FRACTURE 4 (TTM, Love HZ) NL/UK
I:GOR (PRSPCTXTRM) PL – LIVE!
NEGATIVE A (Negative Audio) NL
DITHER (PRSPCTXTRM, ISR) NL
SWITCH TECHNIQUE (PRSPCT, UNION) PL
KHAOS ENGINE (HKV) BE
MR ORANGE (Abused) BE
+ 1 more
Hosted by ANIMAL TAG (PRSPCT) NL

PRSPCT SUB:

DOPE DOD – NL – LIVE!
SURPRISE ACT (?) - ?
HIGH RANKIN (Position Chrome, PRSPCT) UK
ADDERGEBROED vs DEVNIK (Subway) NL
NICON (Subway) NL
SWEEPA– NL
Hosted by MC SWIFT (PRSPCT, Subway) NL

PRSPCT RVLT:

ENDUSER (Ad Noiseam) USA
BONG RA (PRSPCT RVLT) NL
TEKNOIST (ISR) UK
REMARC (Planet Mu) UK
STAZMA THE JUNGLECHRIST (Peace Off) FR
FFF (PRSPCT RVLT ) NL
DEFORMER (PRSPCT RVLT) NL
JUNGLE FEVER (Lickshot recordings) NL
Hosted by MIKE REDMAN (PRSPCT, Redrum) NL

PRSPCT SPACE:

CLIMAXIM (L/B) NL – LIVE!
DRUMKID (ABCD) BU
ATIQ (Mindtrick) NL
RUWE DATA (DSTRCT) NL

Hartstikke mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier was nog geen topic voor geloof ik. Mijn early-birdje is binnen in ieder geval :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2014 22:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Mijn early-birdje is binnen in ieder geval :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 01:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WaVe schreef:
The Skribbler schreef:
Mijn early-birdje is binnen in ieder geval :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 02:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook aanwezig met early Bird.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 02:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Ook aanwezig met early Bird.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ticket binnen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig:
Fracture 4
Switch Technique
The Teknoist
Loop Stepwalker
Mindustries

Eindelijk Switch maar jammer dat ze hem zo'n anderhalf jaar te laat boeken. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Fracture 4
Switch Technique
The Teknoist
Mindustries

Eindelijk Switch maar jammer dat ze hem zo'n anderhalf jaar te laat boeken. :(

Afbeelding

Je hebt wel gelijk, hopen op meer Altered dan Belladonna. Ohja en de early birds zijn natuurlijk binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is je bron hiervoor Alex? Alleen Switch wist ik, aangezien dat op z'n facebook stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Wat is je bron hiervoor Alex? Alleen Switch wist ik, aangezien dat op z'n facebook stond.


Bij die bezoekerslijst op de event page van FB staan een aantal artiesten tussen. Lijkt me niet dat een Fracture 4 of een Teknoist hier alleen als bezoeker heengaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fracture 4 :loving: Als je gelijk hebt, ben ik een gelukkig mens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Partyflock schreef:
Minimumleeftijd
18

He verdomme. Naja volgende editie dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is gewoon 16+ gok ik. Dat is het in ieder geval altijd geweest. Misschien dat het nu anders is i.v.m. de alcoholwet enzo.

Dus, gokje.. Optie Sander?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 12:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De kleinere edities van PRSPCT zijn nu ook strict 18+. Althans, we kregen iemand wel naar binnen die jonger was, maar die kreeg zo'n kruis op z'n hand zodat hij geen alcohol mocht.
Ik betwijfel alleen of ze bij de Maassilo ook zo makkelijk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
De kleinere edities van PRSPCT zijn nu ook strict 18+. Althans, we kregen iemand wel naar binnen die jonger was, maar die kreeg zo'n kruis op z'n hand zodat hij geen alcohol mocht.
Ik betwijfel alleen of ze bij de Maassilo ook zo makkelijk zijn.

Ben laatst al geweigerd bij de Maassilo dus dat gaat hem écht niet worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Partyflock schreef:
Minimumleeftijd
18

He verdomme. Naja volgende editie dan maar.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 17:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaart, check. The Teknoist, interresant.. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PRSPCT MAIN:

-

-

- GANCHER & RUIN vs RUFFNECK (PRSPCT, Tainted Audio) RU/NL

-

-

-

-

-

-

-

PRSPCT XTRM:

-

-

- I:GOR (PRSPCT XTRM) PL

-

-

-

-

-

-

-

PRSPCT SUB:

-

-

- HIGH RANKIN (PRSPCT, Position Chrome) UK

-

-

-

-

PRSPCT RVLT:

-

-

- REMARC (PLANET MU) UK

-

-

-

-

-

PRSPCT SPC:

-

-

-

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk, maar vooralsnog niet veel spannends dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker boeie, we gaan toch wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 15:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

I:Gor op zich wel leuk, Ruffneck had van mij alleen mogen staan want G&R is tegenwoordig toch maar een ripoff.
Zou me trouwens niet verbazen als Deathmachine nog geboekt wordt, aangezien hij een XTRM release krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sun Empire is er ook volgens hun website.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

High Rankin :worship:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten