iguuur is best interessant voor mij 
Nieuwe namen:
The DJ Producer
Black Sun Empire
Stazma The Junglechrist (live)
Nicon
Hier hetzelfde. Er is niets mis met de aangekondigde namen, maar echte verrasingen (op Stazma na) blijven uit. Afijn, Eye-D & Hidden en/of The Outside Agency is toch wel aanwezig. Dan nog hopen dat de eerder genoemde namen (Fracture 4 enzo) inderdaad bevestigd worden en dan ben ik zeer tevredenwrote:Ik loop nog niet warm.
Het is ook niet slecht wat er tot nu toe gepost is, maar vrij standaard. De Fracture 4s en de Switch Techniques moeten nog komenwrote:Ik vind Producer wel altijd genieten hoor. Ik ga de beginpost aanpassen als alles bekend is trouwens.
Nondeju, dit is wel heel lekker! Ik vind Mindustries vs. Fracture 4 juist heel goed passen, ben er benieuwd naar. Switch Technique en Katharsys nooit live gezien, dus ben er wel benieuwd naar. Hun tracks pakken me in ieder geval welwrote:Dope D.O.D. - Live
The Hard Way - Live!
Mindustries vs fracture 4
end.user
Katharsys
Switch Technique
FFF
Climaxim - Live
Kijk, hier zit leuker spul tussen
Volgens PF waren de laatste drie edities niet uitverkocht. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst... maar het schept wel een verwachtingwrote:dope dod live? haha dat wil ik zeker mee maken, gruwelijke beats hebben ze. prspct raakt voorlopig niet uitverkocht toch?
De eerste keer blijkbaar druk genoeg, anders was hij geen 2e keer gevraagdwrote:Was het toen echt druk bij Steen?
sorry maar ik moet het vragen, waar kom je vandaan? xDwrote:Als perra, stefan en stan gaan dan wil ik er wel over nadenken.
Ik gok dat zij alledrie wel aanwezig zullen zijnwrote:Als perra, stefan en stan gaan dan wil ik er wel over nadenken.
Heb beetje hetzelfde (alles behalve slecht, maar beetje standaard), maar ach, wordt vast weer dikwrote:Sowieso heen, maar had na die paar dikke namen net nog wat meer verwacht.