Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 14:51 
 
Hardtraxxer

iguuur is best interessant voor mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe namen:

The DJ Producer
Black Sun Empire
Stazma The Junglechrist (live)
Nicon
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik loop nog niet warm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ik loop nog niet warm.

Hier hetzelfde. Er is niets mis met de aangekondigde namen, maar echte verrasingen (op Stazma na) blijven uit. Afijn, Eye-D & Hidden en/of The Outside Agency is toch wel aanwezig. Dan nog hopen dat de eerder genoemde namen (Fracture 4 enzo) inderdaad bevestigd worden en dan ben ik zeer tevreden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Producer wel altijd genieten hoor. Ik ga de beginpost aanpassen als alles bekend is trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik vind Producer wel altijd genieten hoor. Ik ga de beginpost aanpassen als alles bekend is trouwens.

Het is ook niet slecht wat er tot nu toe gepost is, maar vrij standaard. De Fracture 4s en de Switch Techniques moeten nog komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat is waar. Als die twee komen ben ik toch wel heel erg blij :) Ik heb het al meerdere keren gelezen, maar nog geen 100% bevestiging xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dope D.O.D. - Live
The Hard Way - Live!
Mindustries vs fracture 4
end.user
Katharsys
Switch Technique
FFF
Climaxim - Live

Kijk, hier zit leuker spul tussen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 20:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helaas een vs. Fracture 4 is top maar Mindustries ben ik niet altijd geheel enthousiast over. Katharsys grote verrassing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk Katharsys. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Dope D.O.D. - Live
The Hard Way - Live!
Mindustries vs fracture 4
end.user
Katharsys
Switch Technique
FFF
Climaxim - Live

Kijk, hier zit leuker spul tussen :D

Nondeju, dit is wel heel lekker! Ik vind Mindustries vs. Fracture 4 juist heel goed passen, ben er benieuwd naar. Switch Technique en Katharsys nooit live gezien, dus ben er wel benieuwd naar. Hun tracks pakken me in ieder geval wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enduser ook tof. Maar inderdaad zijn Facture 4 vs Mindustries en Katharsys echt dé toppers van deze wave :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 15:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dope dod live? haha dat wil ik zeker mee maken, gruwelijke beats hebben ze. prspct raakt voorlopig niet uitverkocht toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
dope dod live? haha dat wil ik zeker mee maken, gruwelijke beats hebben ze. prspct raakt voorlopig niet uitverkocht toch?

Volgens PF waren de laatste drie edities niet uitverkocht. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst... maar het schept wel een verwachting :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 17:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik snap het niet echt, ik vind Dope D.O.D. zelf heel vet maar ik kan me niet echt voorstellen dat de meeste bezoekers van PRSPCT daar ook zo over denken :P

Bij de vorige keer was dus bijvoorbeeld ook Steen, dat snap ik dan eigenlijk nog minder dan Dope D.O.D. omdat hun dan nog de beats mee hebben zeg maar xd

Was het toen echt druk bij Steen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2014 17:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik weet helemaal niks van prspct, ik weet alleeeen dat het Jeetje mina hard is. Toch nog een goeie bijdrage van steen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Was het toen echt druk bij Steen?


De eerste keer blijkbaar druk genoeg, anders was hij geen 2e keer gevraagd :P Zelf geen idee though, stond de 1e keer tijdens Eye-D & Hidden en de 2e keer tijdens een beestachtige set van Ophidian, dan zijn keuzes snel gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1e keer Steen was fucking druk, je kon geen kant op in die area toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2e keer Steen waren Stan en ik bij zijn opkomst. "dames en heren laat je horen voor Steen!" <Steen komt op> "KANKERRRRRR"

Stan en ik rolden ongeveer over de grond van het lachen :lol: Wel na een paar minuten al weggegaan, weet niet echt meer of het druk was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 12:44 
 
Hardtraxx Newbie

Als perra, stefan en stan gaan dan wil ik er wel over nadenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

robertomartinez schreef:
Als perra, stefan en stan gaan dan wil ik er wel over nadenken.


sorry maar ik moet het vragen, waar kom je vandaan? xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robertomartinez schreef:
Als perra, stefan en stan gaan dan wil ik er wel over nadenken.

Ik gok dat zij alledrie wel aanwezig zullen zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 12:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sowieso heen, maar had na die paar dikke namen net nog wat meer verwacht.

PRSPCT MAIN:

ED RUSH (Virus) UK
THE HARD WAY (PRSPCT) NL – LIVE!
GANCHER & RUIN vs RUFFNECK (PRSPCT, Tainted Audio) RU/NL
BLACK SUN EMPIRE (BSE Recordings) NL
COUNTERSTRIKE (PRSPCT, Algorythm) SA
KATHARSYS (Barcode) FR
THRASHER (PRSPCT) NL
SINISTER SOULS (PRSPCT) NL
LUCY FURR vs ADI J (PRSPCT) NL/IS
Hosted by MC DART & DIRTY BROWN VISUALS (PRSPCT) NL

PRSPCT XTRM:

THE DJ PRODUCER (PRSPCTXTRM, Rebel Scum) UK
MINDUSTRIES vs FRACTURE 4 (TTM, Love HZ) NL/UK
I:GOR (PRSPCTXTRM) PL – LIVE!
NEGATIVE A (Negative Audio) NL
DITHER (PRSPCTXTRM, ISR) NL
SWITCH TECHNIQUE (PRSPCT, UNION) PL
KHAOS ENGINE (HKV) BE
MR ORANGE (Abused) BE
+ 1 more
Hosted by ANIMAL TAG (PRSPCT) NL

PRSPCT SUB:

DOPE DOD – NL – LIVE!
SURPRISE ACT (?) - ?
HIGH RANKIN (Position Chrome, PRSPCT) UK
ADDERGEBROED vs DEVNIK (Subway) NL
NICON (Subway) NL
SWEEPA– NL
Hosted by MC SWIFT (PRSPCT, Subway) NL

PRSPCT RVLT:

ENDUSER (Ad Noiseam) USA
BONG RA (PRSPCT RVLT) NL
TEKNOIST (ISR) UK
REMARC (Planet Mu) UK
STAZMA THE JUNGLECHRIST (Peace Off) FR
FFF (PRSPCT RVLT ) NL
DEFORMER (PRSPCT RVLT) NL
JUNGLE FEVER (Lickshot recordings) NL
Hosted by MIKE REDMAN (PRSPCT, Redrum) NL

PRSPCT SPACE:

CLIMAXIM (L/B) NL – LIVE!
DRUMKID (ABCD) BU
ATIQ (Mindtrick) NL
RUWE DATA (DSTRCT) NL
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Sowieso heen, maar had na die paar dikke namen net nog wat meer verwacht.

Heb beetje hetzelfde (alles behalve slecht, maar beetje standaard), maar ach, wordt vast weer dik :) en misschien is die +1 wel een shocker

Geen TOA/ Eye-D & Hidden trouwens, ook een zeldzaamheidje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
misschien is die +1 wel een shocker

Geen TOA/ Eye-D & Hidden trouwens, ook een zeldzaamheidje :P

Misschien dus toch...? :P

Nouja, ik vind deze lineup prima. Wordt hartstikke leuk en gezellig en dansen enzo.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten