Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 17:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog een kleine twee weken te gaan, dus het is wel tijd voor een warmup mix. Vooral gefocust op Main en XTRM, met een beetje van elke artiest. :)

Download Ascend - PRSPCT XL 19 Warmup Mix:


Tracklist:
01. Fracture 4 - Departure [LOVE HZ]
02. Mindustries - Juggernaut [THE THIRD MOVEMENT]
03. The Teknoist & Cry - A Thousand Eyes [INDUSTRIAL STRENGTH]
04. The Outside Agency & Counterstrike - My Friends [ONE SEVEN FIVE]
05. Gancher & Ruin - Ricochet [TAINTED AUDIO]
06. The Hard Way - Sodomizer [PRSPCT]
07. Black Sun Empire - Arrakis (Noisia Remix) [BSE]
08. Katharsys - Ghost [BARCODE]
09. Tymon & Negative A - Change The Rules [INDUSTRIAL STRENGTH]
10. Sinister Souls - Beat The Drum Hard VIP [PRSPCT]
11. The DJ Producer - Modus Operandi [THE THIRD MOVEMENT]
12. Eye-D & DJ Hidden - Beholder [PRSPCT]
13. C-Netik - Judgment [PRSPCT]
14. Syrinx - Invisible Kingdoms (Brainpain Remix) [NOISJ]
15. I:Gor - Devil Has A Name [YELLOW STRIPE]
16. Fragz & Deathmachine - Necessary Evil [FUTURE SICKNESS]
17. Dither - Accept Reality [NEKROLOG1K]
18. Detest - Witch Hunt (Cut) [PRSPCT XTRM]
19. Switch Technique - Mohawk Mercenaries [UNION]
20. The Outside Agency - The Sunrise (Extra Hardcore Edit) [ONE SEVEN FIVE]
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 02:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

(Peter Griffin mode) Hmmm yes yes, exquisite...

Ga ik zeker luisteren voor ik naar Rotterdam ga ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 14:38 
 
Hardtraxxer

Leuk lijstje, ik ga hem ook even checken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 14:38 
 
Hardtraxxer

. dubbelpost :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ga ik zeker luisteren voor ik naar convoi ga ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2014 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
The Skribbler schreef:
Ga ik zeker luisteren voor ik naar convoi ga ;)


Ik heb hem al beluisterd, zonder dat er überhaupt aanleiding is voor een feest. Dit is namelijk altijd lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2014 16:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bedankt mannen!

Ik heb vanaf nu ook een Facebook pagina en besluit hem hier maar als eerste te plaatsen om die eerste potentiële likes te verwerven (ik zou het waarderen ^^).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2014 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geliked :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2014 12:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore