Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PRSPCT XL18 (24-12-2013, Factory010, Rotterdam)

Tijd: 22:00 - 07:00
Leeftijd: 16+

Line-up:

PRSPCT Area:
- Goldberg Variations vs Cooh
- Eye-D & Hidden
- Zardonic
- Prolix
- Thrasher
- Fragz vs C-Netik
- Lucy Furr vs Adi-J
Hosted by MC Dart
Visuals by Dirty Brown Visuals

PRSPCT XTRM Area:
- Ophidian
- The Outside Agency
- Akira
- Tymon
- Detest
- Simon Underground
- Acid Diaper Live
- AK47 Budburnerz
Hosted by MC Animal Tag

PRSPCT Sub vs RVLT Area:
- Rotator
- Steen Live
- Bong-Ra vs Goetia
- Sinister Souls (Dubstep Set)
- 12 Gauge
- Nicon
- Franky Nuts
Hosted by MC Swift
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar waarschijnlijk weer aanwezig :D Vorig jaar was erg dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Absoluut sowieso 100% aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Absoluut sowieso 100% aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En ook hier aanwezig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
The Skribbler schreef:
Absoluut sowieso 100% aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
STAN- schreef:
The Skribbler schreef:
Absoluut sowieso 100% aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter toont PRSPCT weer een beetje ballen met deze line-up, ze gaan steeds meer op safe spelen met XL.

Ik eis Deathmachine, Audio, Katharsys, Switch Technique en I Am Legion. :cool:

Maarja, toch wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 17:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ik eis Deathmachine, Katharsys, Switch Technique

:yes:
Ben wel heel erg benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Deathmachine, Audio, Katharsys, Switch Technique en I Am Legion. :cool:

I Am Legion hoeft niet per se, Katharsys moet ik nog altijd een keer zien en de andere drie zijn gewoon baas. Laat maar komen dus!

Machine Code wil ik ook nog eens live zien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2013 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zardonic is sowieso aanwezig. Vette shit :clap:

Bron
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Early bird kaartjes zijn nu te koop! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 21:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Early bird al binnen, deze fissa wordt hopi aan.

Hopelijk nu nog wat meer HT'ertjes ontmoeten hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Early bird al binnen, deze fissa wordt hopi aan.

Hopelijk nu nog wat meer HT'ertjes ontmoeten hier.

Is bijna onmogelijk om ons hier te missen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2013 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook alweer de early bird een tijdje binnen, wordt weer een brakke kerst!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 03:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Ordinary Joe schreef:
Early bird al binnen, deze fissa wordt hopi aan.

Hopelijk nu nog wat meer HT'ertjes ontmoeten hier.

Is bijna onmogelijk om ons hier te missen :P

Zo, dan moet je het wel heel bont maken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, toch maar even een early birdje gehaald. Scheelt potdorie vijf euro!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Nou, toch maar even een early birdje gehaald. Scheelt potdorie vijf euro!


7.50 zelfs ;) toch drie biertjes. Zeker benieuwd naar de line-up, Zardonic heeft het zelf al bekend gemaakt en Angel staat iig als aanwezig op facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 18:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Al was ze vorige keer ook aanwezig, alleen dan gewoon omdat het de standaard aanhang van Eye-D is. Als ze daar mag draaien zou het nog gestoorder worden. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 17:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wupwup, kaartjes binnen, het is aan! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 19:04 
 

VALEO schreef:
Wupwup, kaartjes binnen, het is aan! :cool:

Hoe heet ze/hij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 20:57 
 
Hardtraxxer

Na club r_AW moet dit ook wel bevallen. Waarschijnlijk aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PRSPCT Earlybird tickets are SOLD OUT!

You can still get regulair tickets for the worlds hardest Anti-Christmas via the URL below!!!

Ticket Link: http://www.raak-events.nl/#!tickets/cn8k
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

18+ dit jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
18+ dit jaar?

Nee gewoon 16+ ;)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten