Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze week gaan ze beginnen met het bekend maken van de namen voor de line-up :cool:, aldus dat zeiden ze op facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

VALEO schreef:
(tekst) :cool:, aldus PRSPCT op facebook.

VALEO schreef:
(tekst) :cool:, tenminste dat zeiden ze op facebook.

Ik denk dat jij een van deze twee opties bedoelt met je zin? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PRSPCT XL 18 - LINE UP:

PRSPCT MAIN

-

- GOLDBERG VARIATIONS vs LOOH (PRSPCT, Position Chrome) DE/BU/NL
(Exclusive THE PANACEA vs COOH vs LIMEWAX Battle set!!)

-

-

- FRAGZ vs C-NETIK (PRSPCT, Yellowstripe) PT

-

- ? VS ?

-

-

PRSPCT XTRM

-

-

-

- SIMON UNDERGROUND (Underground Music) UK

- TYMON (Industrial Strenght) PL

-

-

-

-


PRSPCT SUB vs PRSPCT RVLT

-

- ROTATOR (Peace off) FR

-

- 12 GAUGE (Chronos Records) NL

-

-

-

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Simon Underground en Tymon :worship: En die battle tussen Cooh, Limewax en The Panacea lijkt me ook wel vet! C-Netik en Fragz als er niets anders is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De XTRM begint XTRM strak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2013 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begint goed ;) Zeker zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 15:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Met Tymon in de line-up is de kans toch aanzienlijk groter geworden dat ik ga. Simon Underground ook heel vet. Hopelijk nog een paar vette hardcore/industrial namen erbij. Hoop nog op Deathmachine, TOA, Mindustries, N-Vitral :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 16:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op de website van Hidden staat dat hij 2x geboekt staat op 24 december. 1x onder DJ Hidden en 1x onder TOA. Als dit beide PRSPCT is... :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De feesten die op partyflock staan op 24 december in Rotterdam zijn:

back2school (early)
Black Tie (housezooi)
Exclusice (housezooi)

En PRSPCT. Je kan er dus wel van uit gaan ^^ Sowieso is er sinds XL12 geen enkele XL editie voorbij gegaan waar niet óf Eye-D en Hidden óf TOA stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 16:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dione en Promo op Back 2 School, godver ik wil met de lift van Factory naar Maassilo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Met Tymon in de line-up is de kans toch aanzienlijk groter geworden dat ik ga. Simon Underground ook heel vet. Hopelijk nog een paar vette hardcore/industrial namen erbij. Hoop nog op Deathmachine, TOA, Mindustries, N-Vitral :)

Gaan man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2013 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou niet de eerste keer zijn dat ze er zowel als TOA en als Eye-D & Hidden staan. Nooit mis natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Benieuwd naar Rotator. Tymon & Simon Underground :thumbsup: & wel of geen TOA idc really..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2013 17:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig, maar fucking joepie van Tymon :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toegevoegd: Zardonic, Akira en Sinister Souls
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 01:47 
 

Als Akira weer zo'n snoeiset neerzet als op Q-Base kan het nog leuk worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 14:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meer: Prolix, Goetia vs. Bong-Ra, Detest

Detest op XTRM :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kut lichting vandaag. Detest z'n nummers zijn leuk maar heb niks met z'n sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 17:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Detest z'n nummers zijn leuk maar heb niks met z'n sets.

Als je bedoelt hij draait alles op een veel te hoog BPM in sets, dan ben ik het ermee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinister Souls in de dubstep :worship: Vette shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Detest vorig jaar was bazig :clap: geen enkel probleem mee dat hij er dit jaar weer staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wahed vet vrienden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eye-D & Hidden, Ophidian en uh Steen :lol: zijn toegevoegd aan de line-up :D Volledige line-up komt morgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Eye-D & Hidden, Ophidian en uh Steen


NUDNUWBYWBFYBEYBFWYFBWYB

Deze lichting he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 21:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eye-D & Hidden zat er wel in, maar Ophidian :worship: :worship: :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten