Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Ordinary Joe schreef:
ST - Shadow Lord.

Dat was, samen met Sacerdos Vigilia - Cortex Driller, Rehab (Tymon Remix) het moment van de avond. Die één na laatste track die Ophidian draaide was ook om flink van te gaan fappen.

Vergeet die één-na laatste nieuwe track van Tymon niet, de tering wat was dat zeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik bedoelde Tymon :x Eén na laatste van Ophidian was Inception By Sound haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De aanwezigheid van de stroboscopen was veel te veel van het goede.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is altijd bij deze muziek, en ook bij schranz/hardtechno.
Vandaar ook dat ik deze feestjes eigenlijk niet bezoek, maar alleen soms een stage op een festival of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Is altijd bij deze muziek, en ook bij schranz/hardtechno.

Nee. Overigens wel met chas1n eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Head VI was toch wel mijn hoogtepunt.. mijn hemel :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Head VI was toch wel mijn hoogtepunt.. mijn hemel :cry:

Was inderdaad heel baas ja! :D Had niet verwacht dat 'ie die zou draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Fuzzylogic schreef:
Is altijd bij deze muziek, en ook bij schranz/hardtechno.

Nee. Overigens wel met chas1n eens.

Al-tijd als ik op een feest bij industrial/hardtechno komt wordt er echt heel overmatig gebruik gemaakt van stroboscopen. Lijkt me wel heel toevallig dat dat alleen is als ik er kom :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
STAN- schreef:
Fuzzylogic schreef:
Is altijd bij deze muziek, en ook bij schranz/hardtechno.

Nee. Overigens wel met chas1n eens.

Al-tijd als ik op een feest bij industrial/hardtechno komt wordt er echt heel overmatig gebruik gemaakt van stroboscopen. Lijkt me wel heel toevallig dat dat alleen is als ik er kom :P

Is heel toevallig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 06:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond de stroboscopen ook wel echt bloedje-irritant. Wel geweldige sets gehoord, maar bij Ophidian en TOA vooral met mijn rug naar de DJ gestaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was fissa toch. Ophidian duidelijk set van de nacht.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten