Hij was weer fijn! Wel pas halverwege Eye-D & Hidden binnengevallen. Hoorde wel een paar dikke nummers als Cotard, You're Not Real, en tegen het einde nog de They Are Human VIP en Introspective Future (helaas alleen de eerste drop). Geluid stond op dit moment wel aan de zachte kant.
Tot 2 uur een beetje rondgehangen en daarna bijna 3 uur in de XTRM geweest. Setje van Ophidian was heerlijk, en het geluid was ook best te doen. Veel dikke nummer gehoord: The One, Head VI, The Silence, Monster Remix en als afsluiter gewoon die Venetian Snares remix van Skelechairs. Wel net naar het toilet gegaan tijdens End The Earth II, dus dat is huilen.
TOA was ook weer heerlijk op dreef, met als opener het nummer die ik het liefst wilde horen: Fuck All Systems remix. Daarnaast nog veel nummers die je gewoon kan verwachten: Undermind, Pacifists, Psycho Remix, Fucking Hostile, Formshift Remix, Favorite Sin, Headphone Wisdom VIP, Backpack Wisdom VIP, etc. Ook nog wat onverwachtere dikke nummers als Soul Keepers en ST - Shadow Lord.
Heb Detest als laatste grotendeels meegepakt voor ik weg moest. Op zich gewoon prima set. Al z'n nummertjes als Next Attack, Blasteroid, Beat & Pulse wel voorbij komen horen als ik het me goed herinner.
Nu weer lekker uitkijken op de volgende.