Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 17:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

VALEO schreef:
Gaat er ook een meeting plaatst vinden? Wil best wel een paar ht'ers de hand schudden en praatje maken.

Ik moet ook nog wat gezellige mensjes ontmoeten. Ik herken alleen Frijda en Skribbler dus die tik ik wel eventjes aan.

Kneiterveel zin in dit feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit wordt weer zo geweldig he :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als we maar niet vooraan een meeting doen, want ik kan letterlijk niet een conversatie voeren in de "geluids-area's" xd Ben altijd stokdoof als het gaat om gesprekken voeren in de buurt van speakers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoef sws niet per se een meeting, ik zal de meesten toch wel tegenkomen ergens... je tikt me maar aan als je me wil spreken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ik hoef sws niet per se een meeting, ik zal de meesten toch wel tegenkomen ergens... je tikt me maar aan als je me wil spreken xd

Haha, ja ik ben ook niet zo één hoor die op een bepaalde plek gaat staan op een bepaald tijdstip. Heb ik schijt aan eigenlijk. Maar als ik je tegenkom zal ik je ff aantikke :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig met Ordinary Joe :P . Industrial ontmaagding ondergaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 18:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog (ruim) een week! Dus hierbij een warmup mix. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 21:58 
 
Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Industrial ontmaagding ondergaan

Hahah ben ik dus niet de enige die het eens een kans geeft. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2013 03:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je vindt het vast mooi :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 04:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sla 'm toch over. Word me allemaal wat te druk met kerst, en de 28e al naar Gashouder
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Sla 'm toch over. Word me allemaal wat te druk met kerst, en de 28e al naar Gashouder

:cry:

Ach tot de 28e dan maar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2013 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer een hoop nieuwe merchandise aanwezig zie ik net ^^ Waaronder:

Afbeelding

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 10:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Weer een hoop nieuwe merchandise aanwezig zie ik net ^^ Waaronder:

Afbeelding

:D


OMGOMGOMGOMG, MOET. IK. Hebb0n! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PRSPCT Area:

22.00: Lucy Furr vs Adi J

23.30: Eye-D & DJ Hidden

01.00: Prolix

02.30: Looh vs Goldberg Variations Battle set!

04.00: Zardonic

05.00: Fragz vs C-Netik

06.00: Thrasher

Host: MC Dart

Vj: Dirty Brown Visuals


PRSPCT XTRM Area:

22.00: AK 47 Budburnerz

23.30: Acid Diaper (live)

00.00: Tymon

01.00: Simon Underground

02.00: Ophidian

03.00: The Outside Agency

04.00: Detest

05.00: Akira

Host: MC Animal Tag


PRSPCT Sub vs PRSPCT RVLT Area:

22.00: Franky Nuts

23.00: Nicon

00.00: 12 Gauge

01.15: Steen – Live!

02.00: Sinister Souls (Dubstep set)

03.00: Rotator

04.00: Bong Ra vs Goetia

05.00: PRSPCT Sub Allstars Battle!

Host: MC Swift

Eye-D & Hidden en Tymon tegelijk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 21:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
23.30: Eye-D & DJ Hidden

01.00: Prolix / Simon Underground

02.00: Ophidian

03.00: The Outside Agency

04.00: Detest

05.00: Fragz vs C-Netik

06.00: Thrasher
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2013 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

22.00: AK 47 Budburnerz
23.30: Eye-D & Hidden
00.00: Tymon
01.00: Simon Underground
01.15: Steen
02.00: Ophidian
03.00: The Outside Agency
04.00: Bong Ra vs Goetia
05.00: Fragz vs C-Netik
06.00: Thrasher
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2013 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

23.30: Eye-D & DJ Hidden/00.00: Tymon :cry:
02.00: Ophidian/02.00: Sinister Souls (Dubstep set) :cry:

Ik baal.

Zal wel een keuze van het moment worden... wil eigenlijk heel graag SS dubstep setje zien... maar Ophidian is ook wel heeeeeeel erg vet, zeker als hij vrijuit mag draaien wat hij wil en hij dus lekkere herrie er op kan gooien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

22.00: Lucy Furr vs Adi J
23.30: Eye-D & DJ Hidden
00.00: Tymon
01.00: Simon Underground / Prolix
02.00: Ophidian / Sinister Souls
03.00: The Outside Agency
04.00: Zardonic / Detest / Bong Ra vs Goetia
05.00: Fragz vs C-Netik / PRSPCT Sub Allstars Battle!
06.00: Thrasher

Zoiets, denk ik.. Misschien. Ach wat zou het ook, zo veel keuzes :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2013 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

22.00: Lucy Furr vs Adi J
23.30: Eye-D & DJ Hidden
00.00: Tymon
01.00: Meehobbelen
02.00: Ophidian
03.00: The Outside Agency
04.00: Detest
05.00: PRSPCT Sub Allstars Battle (als dit wat blijkt, benieuwd wie erbij zitten :P )
06.00: Thrasher

Zal wel zoiets worden, maar dat zien we dan allemaal wel weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaaaa joepie vanavond dansen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2013 16:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wordt op zich wel leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste feestje met deze muziek, vooral in de XTRM gehangen, toch wel genoten! Wat een tempo over de hele avond, Ophidian was toch wel het meest genieten denk. TOA had ook een ziekelijk tempo en Detest klapte er ook goed op. Akira werd met iets teveel van het goede xd , toen ff wat gegeten en nog stukje Trasher meegepakt. Die MC van de main was echt een kneus trouwens. Denk wel voor herhaling vatbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 00:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij was weer fijn! Wel pas halverwege Eye-D & Hidden binnengevallen. Hoorde wel een paar dikke nummers als Cotard, You're Not Real, en tegen het einde nog de They Are Human VIP en Introspective Future (helaas alleen de eerste drop). Geluid stond op dit moment wel aan de zachte kant.

Tot 2 uur een beetje rondgehangen en daarna bijna 3 uur in de XTRM geweest. Setje van Ophidian was heerlijk, en het geluid was ook best te doen. Veel dikke nummer gehoord: The One, Head VI, The Silence, Monster Remix en als afsluiter gewoon die Venetian Snares remix van Skelechairs. Wel net naar het toilet gegaan tijdens End The Earth II, dus dat is huilen.

TOA was ook weer heerlijk op dreef, met als opener het nummer die ik het liefst wilde horen: Fuck All Systems remix. Daarnaast nog veel nummers die je gewoon kan verwachten: Undermind, Pacifists, Psycho Remix, Fucking Hostile, Formshift Remix, Favorite Sin, Headphone Wisdom VIP, Backpack Wisdom VIP, etc. Ook nog wat onverwachtere dikke nummers als Soul Keepers en ST - Shadow Lord.

Heb Detest als laatste grotendeels meegepakt voor ik weg moest. Op zich gewoon prima set. Al z'n nummertjes als Next Attack, Blasteroid, Beat & Pulse wel voorbij komen horen als ik het me goed herinner.

Nu weer lekker uitkijken op de volgende. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 11:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo, he. Dat was me wel een feest zeg.
Halferwege Tymon kwamen we binnen, dus daar nog ff op los gegaan. Toen kwam Simon Underground, heerlijk om iemand zo bezig te zien met het draaien. Ophidian helaas niet meegepakt omdat ik erg fan was van Sinister Souls dubstep :D, dus naar de SUB gegaan. Wat na een half uur wel weer genoeg was, want toen draaiden ze alweer Drum & Bass >.< Toen naar Rotator :yay: Super vet was dat, iedereen die vooraan stond ging helemaal los. Alleen wat ongelofelijk k*t was het dat de hardware het niet meer trok op een gegeven moment. Daarna nog even hier en daar rondgekeken, Detest meegepakt en wat rustig aan gedaan.

Top feestje! (Overigens geen ht'ers meer tegengekomen/herkent :whistle:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2013 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
ST - Shadow Lord.

Dat was, samen met Sacerdos Vigilia - Cortex Driller, Rehab (Tymon Remix) het moment van de avond. Die één na laatste track die Ophidian draaide was ook om flink van te gaan fappen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten