Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 01:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Mr Lellebel schreef:
Eye-D & Hidden, Ophidian en uh Steen


NUDNUWBYWBFYBEYBFWYFBWYB

Deze lichting he.

Godverdomme :lol:

Nee ff zonder gein. Eye-D & Hidden en Ophidian zijn zeker fijne toevoegingen! Ik moet eerlijk bekennen dat ik Ophidian nog nooit live heb meegemaakt... :$ Erg veel zin in in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fapfapfapfapfap :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 10:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Sinister Souls in de dubstep :worship: Vette shit.

Echt wel hè. Hun Drum & Bass setjes doe mij helemaal niks :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

VALEO schreef:
STAN- schreef:
Sinister Souls in de dubstep :worship: Vette shit.

Echt wel hè. Hun Drum & Bass setjes doe mij helemaal niks :$

Vind ze wel leuk, maar op PRSPCT staan ze voor 99% zeker tegelijk met een andere vette act dus (met een dnb set) ga ik vaak liever naartoe de andere :P Hun dubstep sets zijn wel altijd gruwelijk vet dus daar probeer ik wel bij te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag de rest van de line up :) Ben echt benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PRSPCT Area:
- Goldberg Variations vs Cooh
- Eye-D & Hidden
- Zardonic
- Prolix
- Thrasher
- Fragz vs C-Netik
- Lucy Furr vs Adi-J
Hosted by MC Dart
Visuals by Dirty Brown Visuals

PRSPCT XTRM Area:
- Ophidian
- The Outside Agency
- Akira
- Tymon
- Detest
- Simon Underground
- Acid Diaper Live
- AK47 Budburnerz
Hosted by MC Animal Tag

PRSPCT Sub vs RVLT Area:
- Rotator
- Steen Live
- Bong-Ra vs Goetia
- Sinister Souls (Dubstep Set)
- 12 Gauge
- Nicon
- Franky Nuts
Hosted by MC Swift
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weinig verrassingen erbij gekomen. Wel een gruwelijk dikke fap lineup :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi, dit wordt weer een PRSPCT met nieuwe namen voor mij :) Veel namen die ik nog nooit live heb gezien. Zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Mooi, dit wordt weer een PRSPCT met nieuwe namen voor mij :) Veel namen die ik nog nooit live heb gezien. Zin in :)

Samen treinen en teruglopen? :x ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

...dat je het nog moet vragen, Stan... :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 20:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Weinig verrassingen erbij gekomen. Wel een gruwelijk dikke fap lineup :drool:

Wat hij zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2013 22:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de eerste keer aanwezig. Kijken wat het word. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :drool: Eindelijk een keer Tymon en Ophidian set meemaken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2013 14:08 
 
Hardtraxx Addict

Voor de 3e keer aanwezig!
vorige keren vreselijk goed vermaakt! :)
Heerlijk luguber ook die factory 010 ! past prima bij t sfeertje
Al vond ik zoals bij 17 de maassilo wel een betere locatie!
was wel erg dik om zo tussen die oude machines te zitten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2013 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poepie hard
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Combustion schreef:
Heerlijk luguber ook die factory 010 ! past prima bij t sfeertje
Al vond ik zoals bij 17 de maassilo wel een betere locatie!
was wel erg dik om zo tussen die oude machines te zitten :thumbup:

Ik vind juist de Factory vetter dan de Maassilo. Althans, zodra ik binnen ben. De Maassilo heeft in mijn ogen veel minder dat industriële sfeertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2013 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezellig Robin ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 01:20 
 

Dikke vette optie als er niks raars gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2013 22:31 
 
Hardtraxx Elite

Waarschijnlijk aanwezig eerst even kijken wie mee wil ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 10:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het komt steeds dichterbij :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yesyes nog maar twee weken :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 14:31 
 

Jaaa dit gaat m worden. Te geile xtrm line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaat er ook een meeting plaatst vinden? Wil best wel een paar ht'ers de hand schudden en praatje maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke is goed. Als je me herkent moet je me maar aantikken... ik lijk nogal op de jongen van mijn avatar hiero. :thumbup: Als je mij dan aantikt, kan je meteen ook Stan en Stefan aantikken, die staan zeer waarschijnlijk bij mij in de buurt (omdat ik zo'n coole boii ben, snap je)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten