Waar was ik ze mee aan het plagen danwrote:Je was eerst Khadber & Teknizion aan het plagenwrote:Ik had mezelf prima onder controle. Kreeg nog een compliment van Khadber.. Daarom kan ik denk ik dit wel vertellen. Ik heb me voor zover ik weet prima gedragen.
En je was naar het plafond aan het staren e.d.
Voor de rest heb je je inderdaad volgens mij wel prima gedragen. Kon nog fatsoenlijk met je praten, dus....
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Heb je niet veel gezien gedurende die periode inderdaadwrote:Waar was ik ze mee aan het plagen danwrote:Je was eerst Khadber & Teknizion aan het plagenwrote:Ik had mezelf prima onder controle. Kreeg nog een compliment van Khadber.. Daarom kan ik denk ik dit wel vertellen. Ik heb me voor zover ik weet prima gedragen.
En je was naar het plafond aan het staren e.d.
Voor de rest heb je je inderdaad volgens mij wel prima gedragen. Kon nog fatsoenlijk met je praten, dus....? Ow, ja eerst ff van die 4-fmp, die sloeg in als een bom, heb volgens mij ook het 1e uur rond gelopen met een smile van hier tot Tokio en weer terug
.
Je ging ze aantikken en vervolgens keek je weg. Stuk of 5 keer denk ik 
Haha epic! Dat weet ie natuurlijk niet meerwrote:Je ging ze aantikken en vervolgens keek je weg. Stuk of 5 keer denk ik
Owwrote:Je ging ze aantikken en vervolgens keek je weg. Stuk of 5 keer denk ik
Ohja, dat tikken op de schouders.. 7-dagen ban 
Het was eigenlijk een schouderklopjewrote:Ohja, dat tikken op de schouders.. 7-dagen ban
wrote:Ohja, dat tikken op de schouders.. 7-dagen ban
Oh, 14-dagen ban.wrote:Het was eigenlijk een schouderklopjewrote:Ohja, dat tikken op de schouders.. 7-dagen ban.
Try to troll Ruubiie. Oh, permanent-ban.wrote:Oh, 14-dagen ban.wrote:Het was eigenlijk een schouderklopjewrote:Ohja, dat tikken op de schouders.. 7-dagen ban.
Ik vond het ook erg gezellig
alleen jammer van de drukte en de warmte boven!
Verder kon ik er niet lekker in komen toen ik iets na 12'en binnen kwam. Later werd er wel beter gedraaid en vooral boven
Weer wat nieuwe lui ontmoet, altijd leuk
En echt té grappig om al die vage lui te zien
Ik heb genoten (HEEL erg bedankt nog David!), maar zal hier de volgende edities niet meer bij zijn, denk ik
Verder kon ik er niet lekker in komen toen ik iets na 12'en binnen kwam. Later werd er wel beter gedraaid en vooral boven
En echt té grappig om al die vage lui te zien
Ik heb genoten (HEEL erg bedankt nog David!), maar zal hier de volgende edities niet meer bij zijn, denk ik
Hoi broertje.wrote:Ik vond het ook erg gezelligalleen jammer van de drukte en de warmte boven!
Verder kon ik er niet lekker in komen toen ik iets na 12'en binnen kwam. Later werd er wel beter gedraaid en vooral bovenWeer wat nieuwe lui ontmoet, altijd leuk
![]()
En echt té grappig om al die vage lui te zien![]()
HAHA, bijvoorbeeldwrote:Hoi broertje.wrote:Ik vond het ook erg gezelligalleen jammer van de drukte en de warmte boven!
Verder kon ik er niet lekker in komen toen ik iets na 12'en binnen kwam. Later werd er wel beter gedraaid en vooral bovenWeer wat nieuwe lui ontmoet, altijd leuk
![]()
En echt té grappig om al die vage lui te zien![]()
Ohh, episch momentje bij klos.. Dacht dat hij een zonnebril op z'n hoofd had, wil ik die pakken.. Grijp ik in z'n haar, dat zag er volgens mij zo stom uit
.
Oja jou heb ik ook nog gezien haha. Het eerste wat in me bovenkwam: Fusion Mash Upwrote:Weer wat nieuwe lui ontmoet, altijd leuk
![]()
Ik vind mensen die tegen anderen gaan lopen 'zeuren' over gebruik altijd een beetje aandachtzoekers. Niets persoonlijks, maar je weet dat het gebeurt, je weet dat sommige het niet in de hand kunnen houden en je weet dat de een dat leuker vind en de ander niet. Laat het gaan, geniet gewoon zelf van het feest en besteed er geen aandacht aan. Als je dat niet doet, gaat het je ook niet irriteren
Weer leuke nieuwe mensen ontmoet en was erg gezellig met alle HT'ers
Haha daar had ik wel bij willen zijnwrote:Ohh, episch momentje bij klos.. Dacht dat hij een zonnebril op z'n hoofd had, wil ik die pakken.. Grijp ik in z'n haar, dat zag er volgens mij zo stom uit![]()
![]()
.
Ik zie Maurice z'n blik al helemaal voor me nu 
Er net achter komen dat je kei en keihard getrolled ben afgelopen zaterdag, toen ik dacht 1 van de frequencerz dacht te zien, en even naar boven liep om hem te bedanken voor al die epische nummers die hij gedraaid heeft.. Zit ik net foto's te kijken van Freq's @ Penoze.. Kom ik er dus achter dat diegene die ik heb gesproken helemaal geen Frequencerz is.. TROLOLOLOLOL
Hahaha held
Wou dat ik het gezien had
Heb ook een paar keer gehad dat ik mensen voor iemand anders aan zag op het eind
Niks van aan trekken en je hebt het zelf ook leuker!
Wou dat ik het gezien had
Heb ook een paar keer gehad dat ik mensen voor iemand anders aan zag op het eind
En zo denk ik er ook over. No offense maar je weet idd dat het gebeurt en laat iedereen op zijn eigen manier genieten!wrote:
Ik vind mensen die tegen anderen gaan lopen 'zeuren' over gebruik altijd een beetje aandachtzoekers. Niets persoonlijks, maar je weet dat het gebeurt, je weet dat sommige het niet in de hand kunnen houden en je weet dat de een dat leuker vind en de ander niet. Laat het gaan, geniet gewoon zelf van het feest en besteed er geen aandacht aan. Als je dat niet doet, gaat het je ook niet irriteren![]()
Niks van aan trekken en je hebt het zelf ook leuker!
Je hebt ook 2 soorten gebruikers.. Mensen die weten waar ze mee bezig zijn, en kinderen die dat niet weten.. Ik heb 16-jarige koters gewoon ff een hele speakert naar binnen zien werken..
Dat is zeker waar.wrote:Je hebt ook 2 soorten gebruikers.. Mensen die weten waar ze mee bezig zijn, en kinderen die dat niet weten.. Ik heb 16-jarige koters gewoon ff een hele speakert naar binnen zien werken..
Maar zoals ik zei waren er veel beginnelingen in mijn ogen en dan krijg je dat soort taferelen
Dit dus.wrote:Je hebt ook 2 soorten gebruikers.. Mensen die weten waar ze mee bezig zijn, en kinderen die dat niet weten.. Ik heb 16-jarige koters gewoon ff een hele speakert naar binnen zien werken..
Ik kwam een gast tegen die me constant aan het duwen was.. Zei hij tegen mij: ik heb net 3 pillen op. Dat was om kwart over 12 ofzo? Dat ik echt dacht van: allright.. Man keek ook VEEL te wazig uit zijn ogen.
Ook mensen complete stuiptrekkingen zien maken. Helemaal niet chic.
Ik vind gebruikers over het algemeen wel prima (al heb ik het zelf liever niet, te veel gebruikers vind ik een andere sfeer geven in de zaal), maar hier waren echt veel mensen die totaal geen idee meer hadden wat ze deden en waar ze waren. Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
Ik heb persoonlijk van niemand last gehad en ik was nuchter (geen drank of andere zooi) ik heb me prima vermaakt,alleen het was echt te druk deze keer.
Maar idd er liepen echt gasten bij dat je dacht WTF ! ook bij de magic show stond er een vent aan de bar,naa ik weet niet wat die op had,maar ging niet best met hem
(niet dat het slecht ging ofzo) maar gewoon aan ze gedrag zag je dat hij flink de weg kwijt was!
Maar idd er liepen echt gasten bij dat je dacht WTF ! ook bij de magic show stond er een vent aan de bar,naa ik weet niet wat die op had,maar ging niet best met hem
Die gast die bezig was met zn gollum/smeagol imitatie was echt sick.. die glibberde met hele aparte bewegingen door de massa heen en begon ook opeens voor nandos gezicht te spartelen 
Nee dat was een andere Mandy !wrote:Volgensmij lag die daarna ook ergens knock-outwrote:Ik heb persoonlijk van niemand last gehad en ik was nuchter (geen drank of andere zooi) ik heb me prima vermaakt,alleen het was echt te druk deze keer.
Maar idd er liepen echt gasten bij dat je dacht WTF ! ook bij de magic show stond er een vent aan de bar,naa ik weet niet wat die op had,maar ging niet best met hem(niet dat het slecht ging ofzo) maar gewoon aan ze gedrag zag je dat hij flink de weg kwijt was!
Deze stond aan de bar de heletijd in zichzelf te lache ! GHB ofzo?