Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ruubiie schreef:
Ik had mezelf prima onder controle :thumbup: . Kreeg nog een compliment van Khadber.. Daarom kan ik denk ik dit wel vertellen. Ik heb me voor zover ik weet prima gedragen. :thumbup:

Je was eerst Khadber & Teknizion aan het plagen :P En je was naar het plafond aan het staren e.d.
Voor de rest heb je je inderdaad volgens mij wel prima gedragen. Kon nog fatsoenlijk met je praten, dus.... :P


Waar was ik ze mee aan het plagen dan xd ? Ow, ja eerst ff van die 4-fmp, die sloeg in als een bom, heb volgens mij ook het 1e uur rond gelopen met een smile van hier tot Tokio en weer terug :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Daveytl schreef:
Ruubiie schreef:
Ik had mezelf prima onder controle :thumbup: . Kreeg nog een compliment van Khadber.. Daarom kan ik denk ik dit wel vertellen. Ik heb me voor zover ik weet prima gedragen. :thumbup:

Je was eerst Khadber & Teknizion aan het plagen :P En je was naar het plafond aan het staren e.d.
Voor de rest heb je je inderdaad volgens mij wel prima gedragen. Kon nog fatsoenlijk met je praten, dus.... :P


Waar was ik ze mee aan het plagen dan xd ? Ow, ja eerst ff van die 4-fmp, die sloeg in als een bom, heb volgens mij ook het 1e uur rond gelopen met een smile van hier tot Tokio en weer terug :lol: .

Heb je niet veel gezien gedurende die periode inderdaad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je ging ze aantikken en vervolgens keek je weg. Stuk of 5 keer denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Je ging ze aantikken en vervolgens keek je weg. Stuk of 5 keer denk ik :P

Haha epic! Dat weet ie natuurlijk niet meer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Je ging ze aantikken en vervolgens keek je weg. Stuk of 5 keer denk ik :P


Ow xd Teknizion keek al verdwaasd om ja, geweldig epic :worship: . Nu weet ik het weer :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ohja, dat tikken op de schouders.. 7-dagen ban ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Ohja, dat tikken op de schouders.. 7-dagen ban ;)


Het was eigenlijk een schouderklopje :x .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Ohja, dat tikken op de schouders.. 7-dagen ban ;)

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Teknizion schreef:
Ohja, dat tikken op de schouders.. 7-dagen ban ;)


Het was eigenlijk een schouderklopje :x .

Oh, 14-dagen ban.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Ruubiie schreef:
Teknizion schreef:
Ohja, dat tikken op de schouders.. 7-dagen ban ;)


Het was eigenlijk een schouderklopje :x .

Oh, 14-dagen ban.


Try to troll Ruubiie. Oh, permanent-ban.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 19:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vond het ook erg gezellig :) alleen jammer van de drukte en de warmte boven!
Verder kon ik er niet lekker in komen toen ik iets na 12'en binnen kwam. Later werd er wel beter gedraaid en vooral boven ^^ Weer wat nieuwe lui ontmoet, altijd leuk :D
En echt té grappig om al die vage lui te zien :corn:
Ik heb genoten (HEEL erg bedankt nog David!), maar zal hier de volgende edities niet meer bij zijn, denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 19:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Ik vond het ook erg gezellig :) alleen jammer van de drukte en de warmte boven!
Verder kon ik er niet lekker in komen toen ik iets na 12'en binnen kwam. Later werd er wel beter gedraaid en vooral boven ^^ Weer wat nieuwe lui ontmoet, altijd leuk :D
En echt té grappig om al die vage lui te zien :corn:
Ik heb genoten (HEEL erg bedankt nog David!), maar zal hier de volgende edities niet meer bij zijn, denk ik :)

Hoi broertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 19:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Klos schreef:
Ik vond het ook erg gezellig :) alleen jammer van de drukte en de warmte boven!
Verder kon ik er niet lekker in komen toen ik iets na 12'en binnen kwam. Later werd er wel beter gedraaid en vooral boven ^^ Weer wat nieuwe lui ontmoet, altijd leuk :D
En echt té grappig om al die vage lui te zien :corn:
Ik heb genoten (HEEL erg bedankt nog David!), maar zal hier de volgende edities niet meer bij zijn, denk ik :)

Hoi broertje.

HAHA, bijvoorbeeld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohh, episch momentje bij klos.. Dacht dat hij een zonnebril op z'n hoofd had, wil ik die pakken.. Grijp ik in z'n haar, dat zag er volgens mij zo stom uit :lol: :lol: :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 19:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klos schreef:
^^ Weer wat nieuwe lui ontmoet, altijd leuk :D

Oja jou heb ik ook nog gezien haha. Het eerste wat in me bovenkwam: Fusion Mash Up :P

Ik vind mensen die tegen anderen gaan lopen 'zeuren' over gebruik altijd een beetje aandachtzoekers. Niets persoonlijks, maar je weet dat het gebeurt, je weet dat sommige het niet in de hand kunnen houden en je weet dat de een dat leuker vind en de ander niet. Laat het gaan, geniet gewoon zelf van het feest en besteed er geen aandacht aan. Als je dat niet doet, gaat het je ook niet irriteren ;)

Weer leuke nieuwe mensen ontmoet en was erg gezellig met alle HT'ers :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Ohh, episch momentje bij klos.. Dacht dat hij een zonnebril op z'n hoofd had, wil ik die pakken.. Grijp ik in z'n haar, dat zag er volgens mij zo stom uit :lol: :lol: :lol: .

Haha daar had ik wel bij willen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 20:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik zie Maurice z'n blik al helemaal voor me nu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er net achter komen dat je kei en keihard getrolled ben afgelopen zaterdag, toen ik dacht 1 van de frequencerz dacht te zien, en even naar boven liep om hem te bedanken voor al die epische nummers die hij gedraaid heeft.. Zit ik net foto's te kijken van Freq's @ Penoze.. Kom ik er dus achter dat diegene die ik heb gesproken helemaal geen Frequencerz is.. TROLOLOLOLOL
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 20:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahaha held :clap:
Wou dat ik het gezien had

Heb ook een paar keer gehad dat ik mensen voor iemand anders aan zag op het eind :P

Black Sunrise schreef:

Ik vind mensen die tegen anderen gaan lopen 'zeuren' over gebruik altijd een beetje aandachtzoekers. Niets persoonlijks, maar je weet dat het gebeurt, je weet dat sommige het niet in de hand kunnen houden en je weet dat de een dat leuker vind en de ander niet. Laat het gaan, geniet gewoon zelf van het feest en besteed er geen aandacht aan. Als je dat niet doet, gaat het je ook niet irriteren ;)


En zo denk ik er ook over. No offense maar je weet idd dat het gebeurt en laat iedereen op zijn eigen manier genieten!
Niks van aan trekken en je hebt het zelf ook leuker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je hebt ook 2 soorten gebruikers.. Mensen die weten waar ze mee bezig zijn, en kinderen die dat niet weten.. Ik heb 16-jarige koters gewoon ff een hele speakert naar binnen zien werken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Je hebt ook 2 soorten gebruikers.. Mensen die weten waar ze mee bezig zijn, en kinderen die dat niet weten.. Ik heb 16-jarige koters gewoon ff een hele speakert naar binnen zien werken..


Dat is zeker waar.
Maar zoals ik zei waren er veel beginnelingen in mijn ogen en dan krijg je dat soort taferelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Je hebt ook 2 soorten gebruikers.. Mensen die weten waar ze mee bezig zijn, en kinderen die dat niet weten.. Ik heb 16-jarige koters gewoon ff een hele speakert naar binnen zien werken..

Dit dus.

Ik kwam een gast tegen die me constant aan het duwen was.. Zei hij tegen mij: ik heb net 3 pillen op. Dat was om kwart over 12 ofzo? Dat ik echt dacht van: allright.. Man keek ook VEEL te wazig uit zijn ogen.
Ook mensen complete stuiptrekkingen zien maken. Helemaal niet chic.

Ik vind gebruikers over het algemeen wel prima (al heb ik het zelf liever niet, te veel gebruikers vind ik een andere sfeer geven in de zaal), maar hier waren echt veel mensen die totaal geen idee meer hadden wat ze deden en waar ze waren. Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb persoonlijk van niemand last gehad en ik was nuchter (geen drank of andere zooi) ik heb me prima vermaakt,alleen het was echt te druk deze keer.
Maar idd er liepen echt gasten bij dat je dacht WTF ! ook bij de magic show stond er een vent aan de bar,naa ik weet niet wat die op had,maar ging niet best met hem :x (niet dat het slecht ging ofzo) maar gewoon aan ze gedrag zag je dat hij flink de weg kwijt was!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die gast die bezig was met zn gollum/smeagol imitatie was echt sick.. die glibberde met hele aparte bewegingen door de massa heen en begon ook opeens voor nandos gezicht te spartelen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 20:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mandy schreef:
Delcone schreef:
Ik heb persoonlijk van niemand last gehad en ik was nuchter (geen drank of andere zooi) ik heb me prima vermaakt,alleen het was echt te druk deze keer.
Maar idd er liepen echt gasten bij dat je dacht WTF ! ook bij de magic show stond er een vent aan de bar,naa ik weet niet wat die op had,maar ging niet best met hem :x (niet dat het slecht ging ofzo) maar gewoon aan ze gedrag zag je dat hij flink de weg kwijt was!


Volgensmij lag die daarna ook ergens knock-out :P


Nee dat was een andere Mandy !
Deze stond aan de bar de heletijd in zichzelf te lache ! GHB ofzo?
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten