Line Up:
ADARO
ALPHA2
LUNA
VINYL PIMP
MIND.ILLUSION
GEMS & THE EMPERADOR
CHAIN REACTION
VIRUZ
ACCELERATORS
HEAVYSIDER & RAWRAVER
MASSIMO FUERZA & ZAPATERO
THE INFORMER & BAKERO
MC SHIZZLER
22:00 - 06:00
PRE-SALE: 17.50,-
DOOR: 25,-

Leuke aan dit feest is dat de DJ's altijd b2b draaien. Een half uur met de vorige, een half uur alleen en een half uur met de volgende.wrote:Jammer van de datum idd.
De broer van een vriendin van mij helpt dit altijd organiseren en draait zelf ook altijd (GEMS).
Ben er zelf (helaas) nog niet geweest, maar het schijnen altijd enorm knallende feesten te zijn.
2 dagen voor Sinterklaas(sinds dat maandag valt vieren deze dag), erg laat bekend, XXlerator · Sinterklaas, Nightmare · The global hardcore gathering, December is al druk voor meeste mensen.wrote:Waarom een kut datum? Ik ben wellicht aanwezigTwijfel nog met XXlerator.
Hoe ga jij dan?wrote:Waarom een kut datum? Ik ben wellicht aanwezigTwijfel nog met XXlerator.
Ik denk met de auto. Als ik er heen ga ik eerst nog naar n vriendin daar in de buurt, denk ik, en daarna met haar door.. Maar weet nog niet precies hoe en wat.wrote:Hoe ga jij dan?wrote:Waarom een kut datum? Ik ben wellicht aanwezigTwijfel nog met XXlerator.
x3wrote:x2wrote:Denk dat ik ook aanwezig ben, dik feest
x4wrote:x3wrote:x2wrote:Denk dat ik ook aanwezig ben, dik feest
Tot nu toe alle edities geweest en het word elk feest beter. Goed geluid, goeie show, heel vet concept en een dikke line-up :-D
Gezellig dat je toch hebt besloten te gaan. Tot zaterdagwrote:Aanwezig
Inderdaad, ben ik zelf ook best wel blij mee. Mooi verjaardagskadootjewrote:Gezellig dat je toch hebt besloten te gaan. Tot zaterdagwrote:Aanwezig
wrote:The Magic Show
Aankomende zaterdag is het tijd voor een nieuwe editie van Lose Your Mind. The Magic Show is goed bevriend met de organisatie en bied in samenwerking met hen de mogelijkheid om als exclusieve VIP naar het evenement te gaan.
VIP betekend backstage samen met een vriend of vriendin waar je samen met alle artiesten de hele avond gratis kan drinken!
Wil jij als VIP naar Penoze - Worst Case Scenario? Ga dan naar https://www.facebook.com/loseyourmindnl en schrijf op hun wall welke track je graag wilt horen op het evenement.
De winnaars krijgen morgen bericht! Wees origineel en zorgvuldig in je trackkeuze!
De timetable van het evenement:
22:00 – 23:30 Mind Illusion
23:00 – 00:30 Chain Reaction
00:00 – 01:30 The Vinyl Pimp
01:00 – 03:00 GEMS & the Emperador
02:30 – 04:00 Alpha²
03:30 – 05:00 Luna
04:30 – 06:00 Adaro
MC Shizzler