Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 08:41 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Iemand nog meegekregen wie wereldkampioen kaakschaatsen is geworden? Schijnt dat hier een wedstrijd was xd


Chukkels denk ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Iemand nog meegekregen wie wereldkampioen kaakschaatsen is geworden? Schijnt dat hier een wedstrijd was xd

Wat ik hier heb gezien heb ik echt nog nooit gezien.. Wat een stel mafkezen zeg. Hoogtepunt was toch wel een gast die vanaf ong. 1 uur tot het einde met een soort van gekke yoga beoefeningen bezig was, echt schandalig.. Ook nog één of andere leipo die het leuk vond om een salto te maken en op z'n gezicht te landen. xd

Maar goed, was verder wel een leuk feestje! Mooie verjaardag. :D Werd over het algemeen goed gedraaid, zelfs E-Force verraste me met een paar dikke platen. The Magic Show area was ook gewoon weer raggen, echt dikke setjes voorbij horen komen daar. Verder ben ik een beetje overal en nergens geweest.. Was boven namelijk echt te heet en beneden lekker koel. Ik zie mezelf niet snel nog een keer naar de Kdanz gaan.. Echt irritant volk.. Normaal is dat ook wel, maar dit was echt extreem. Geluid was verder wel in orde, vooral boven goed hard en zuiver. :)

Iedereen nog bedankt voor de gezelligheid en de felicitaties, was echt top! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 12:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Realtom schreef:
Erg gezellig en een hoop ht'ers ontmoet!

mandy schreef:
Weer met alle gezellige mensen leuk feestje gehad:

Erg leuk om jullie in het echt te hebben ontmoet :D
Weer 2 namen van mijn 'still-to-meet' lijstje af :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
dawasiknie schreef:
Iemand nog meegekregen wie wereldkampioen kaakschaatsen is geworden? Schijnt dat hier een wedstrijd was xd


Chukkels denk ik?

Hoezo ik nou weer? Viel nog wel mee voor mijn doen haha xd

Rik schreef:
Waarom zijn er op zo'n klein feestje zo veel vdk dan? xd

Vond het wel meevallen eigenlijk. Sowieso was niet meer dan 50% vdk. Heb meer hoofdschuddende blikken gekregen dan lachende gezichten en duimpjes xd
Overigens is dit ook een drugshol van wat ik heb gehoord. De organisatie en locatie moedigt drugsgebruik ook alleen maar aan. Kijk het decor alleen al: witte speaker, mitsubishi, klavertje vier en smiley aan het plafond en een DJ-booth vol met zakken cocaïne. Gebruikershoeveelheid wiet mocht mee naar binnen, zelfs een crusher en kokertje mocht mee! Fouillering was er nauwelijks, beveiliging niet gezien in de zaal behalve op het podium, in de WC werd gewoon van de rand en wasbak gesnoven, etc.

En ja, de verjaardag van Nando en David moest natuurlijk goed gevierd worden. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het was happen naar peijnenburg! :D haha

Er was vooral veel vdk volk omdat de meeste mensen die er waren niet vaak naar feesten gaan en de meeste ook niet vaak gebruiken.. Tenminste zo zag ik het dan. En wat chukkels zegt is ook waar, het werd wel een kleein beetje aangemoedigd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou best wel 50 euro willen betalen voor die pillen die aan het plafond hingen hoor! Hoeveel mg zou dat wel niet zijn? xd

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 14:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahahaha :worship: Opzich zijn de vooroordelen dat er op hardstyle/hardcore feesten drugs wordt gebruikt ook niet raar he, met zulke dingen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Hahahaha :worship: Opzich zijn de vooroordelen dat er op hardstyle/hardcore feesten drugs wordt gebruikt ook niet raar he, met zulke dingen :lol:

Zou je denken :P?
Wel leuk dat ze zich dan ook echt aan het thema houden, maar drugsgebruik benadrukken/stimuleren hoeft dan weer net niet :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 14:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
witte speaker, mitsubishi, klavertje vier en smiley aan het plafond en een DJ-booth vol met zakken cocaïne. Gebruikershoeveelheid wiet mocht mee naar binnen, zelfs een crusher en kokertje mocht mee! Fouillering was er nauwelijks, beveiliging niet gezien in de zaal behalve op het podium, in de WC werd gewoon van de rand en wasbak gesnoven, etc.

Maar het was wel enorm gezellig en geen onprettige sfeer :D
En voor jouw doen viel het zeker mee Chris, ben trots op je :P


Chukkels schreef:
Hoeveel mg zou dat wel niet zijn? xd

De 4 pillen bij elkaar hadden een gewicht van 2.400.000 mg. Dus zo'n 6.000.000 mg per stuk. Smullen maar :D



Filmpje dat ik gemaakt heb van een Sit-Down. Normaal een tering hekel aan, maar deze was wel weer vet. Meer filmpjes komen vanavond :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 14:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En het drugsgebruik in die contreien (Kop van Noord-Holland) is altijd iets extremer dan in de andere delen van Nederland...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:
Hoeveel mg zou dat wel niet zijn? xd

De 4 pillen bij elkaar hadden een gewicht van 2.400.000 mg. Dus zo'n 6.000.000 mg per stuk. Smullen maar :D

Dus 2,4 kilo in totaal en 6 kilo per stuk? Knap! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 14:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:
Hoeveel mg zou dat wel niet zijn? xd

De 4 pillen bij elkaar hadden een gewicht van 2.400.000 mg. Dus zo'n 6.000.000 mg per stuk. Smullen maar :D

Dus 2,4 kilo in totaal en 6 kilo per stuk? Knap! :P

Tuurlijk, that's how we roll :cool: :cool:
Nee het moest 600.000 mg zijn uiteraard :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
En het drugsgebruik in die contreien (Kop van Noord-Holland) is altijd iets extremer dan in de andere delen van Nederland...


Kom zelf ook uit de kop en klopt misschien wel een beetje waar wat je zeg maar valt over het algemeen wel mee vind ik.
Maar ach... Het was wel gezellig! :)

En de organisatie hield zich gewoon goed aan het thema

De pillen zijn te koop bij de organisatie hoor Chris. Doe en bod zou ik zeggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Realtom schreef:
dawasiknie schreef:
En het drugsgebruik in die contreien (Kop van Noord-Holland) is altijd iets extremer dan in de andere delen van Nederland...


Kom zelf ook uit de kop en klopt misschien wel een beetje waar wat je zeg maar valt over het algemeen wel mee vind ik.
Maar ach... Het was wel gezellig! :)

En de organisatie hield zich gewoon goed aan het thema

De pillen zijn te koop bij de organisatie hoor Chris. Doe en bod zou ik zeggen xd

Haha serieus? Waar? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Realtom schreef:
dawasiknie schreef:
En het drugsgebruik in die contreien (Kop van Noord-Holland) is altijd iets extremer dan in de andere delen van Nederland...


Kom zelf ook uit de kop en klopt misschien wel een beetje waar wat je zeg maar valt over het algemeen wel mee vind ik.
Maar ach... Het was wel gezellig! :)

En de organisatie hield zich gewoon goed aan het thema

De pillen zijn te koop bij de organisatie hoor Chris. Doe en bod zou ik zeggen xd

Haha serieus? Waar? :P


Jeroen sijtsma poste zoiets op fb maar hij zal ze zelf wel houden denk ik :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 17:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb me prima vermaakt op het feest :) Vond alleen de sets in de grote zaal tot aan Frequencerz erg tegenvallen.. Vooral de opener (Gems ofzo?) Saaie plaatkeuze en heel erg safe mixen..

Sets bij TMS waren echt briljant, wederom alweer hard los gegaan op The Geminizers Remix van Nucleic Acid :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 17:36 
 
Hardtraxx Veteran

Teknizion :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een feest zeg! Best wel wat nieuwe ht-ers gezien ook:
Duruz
Delcone
Realtom.. En natuurlijk het vaste groepje feestbeesten. Ook ik vond trouwens dat er zooooooveel malloten waren die zichzelf echt totaal niet onder controle hadden.
Nog even wat pluspunten op een rij:

+ Geluid.
+ Sfeer onder de Ht-ers
+ E-Force set.
+ Frequencerz set.
+ Gunz 4 Hire (Op en top genoten van de sfeer en de beleving waarmee die gasten hun act opvoerden).
+ The Magic Show stage (Hing een ongelooflijk vette sfeer, en echt een ons kent ons sfeertje).
+ The R3belz set (eindelijk gooide hij eens een x die Bust A Move edit erop).
+ Barpersoneel (zeer vriendelijk).
+ Adaro, die ik stomtoevallig tegenkwam, en mij herkende van Extreme Mansion gisteren xd .


De minpunten dan ook nog even:

- Prijs voor een flesje water.
- Code Black.
- Aantal dubbele platen die ik heb gehoord, telde bij Frequencerz op een gegeven moment 5 van de 6 platen achter elkaar die dubbel gedraaid werden.
- De wc-miep boven. Wat een k*twijf.
- De vele op en afstapjes in en rond de bar etc.
- Vip-status (op een snel drankje boven na, verder niet zoveel van de VIP-Status vernomen)
- Aantal malloten dat zichzelf niet kan controleren na gebruik.
- Drukte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Rik schreef:
Waarom zijn er op zo'n klein feestje zo veel vdk dan? xd

Waarom zijn er in de kroeg zoveel mensen dronken?

Joh, voel je niet aangevallen, was een oprechte vraag.

Maar daar hebben andere gelukkig wel antwoord op gegeven.


Ik dacht namelijk dat écht van de kaart gaan vooral hoorde bij het dagjes volk op de grote feesten (met de lampies enzo :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
+ Barpersoneel (zeer vriendelijk).

Inderdaad, vooraf nog een beetje lopen ouwehoeren met 2 dames. Die waren inderdaad zeer vriendelijk en leuk :)
Ruubiie schreef:
- Prijs voor een flesje water.

Was wel normaal toch? €4,40. Alleen kut dat je niet bij mocht vullen :mad:

Ruubiie schreef:
- De wc-miep boven. Wat een k*twijf.

Inderdaad, kutwijf! Kwam naar me toe terwijl ik mijn flesje aan het vullen was dat dat niet mocht. Toen heb ik haar gezegd dat ik gewoon voor de cola & raketjes en alles al genoeg betaal, en ook voor het eerste flesje. Toen heb ik nog een klein beetje bijgevuld en ben ik weer weg gegaan :P

Ruubiie schreef:
- Aantal malloten dat zichzelf niet kan controleren na gebruik.

Had jij jezelf wel onder controle dan? :P Serieuze vraag btw..

Ruubiie schreef:
- Drukte.

Brrrrr vreselijke drukte. Die vrienden van Duruz zijn ook vreselijke zuurpruimen. Stond heel ff lekker los te gaan terwijl ik de hele avond kalm aan had gedaan, en kreeg gelijk een duw terwijl ik niet eens echt dicht bij ze stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kreeg nog 2 muntjes van een ijsjesverkoper. Was een gast voor me die kreeg een stuk of 5 munten van die gozer, dus bestel ik 2 ijsjes en hetzelfde wat hij aan die gozer gaf. Zei hij 'ssssst' en gaf hij mij 2 ijsjes gratis en 2 muntjes extra. Held! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had mezelf prima onder controle :thumbup: . Kreeg nog een compliment van Khadber.. Daarom kan ik denk ik dit wel vertellen. Ik heb me voor zover ik weet prima gedragen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Ik had mezelf prima onder controle :thumbup: . Kreeg nog een compliment van Khadber.. Daarom kan ik denk ik dit wel vertellen. Ik heb me voor zover ik weet prima gedragen. :thumbup:

Ik kreeg nog een betoog van hem over dat drugsgebruik op dit soort feestjes uit de hand liepen. Maar het ging niet over mij toen ik zei van dat ik gewoon aan het genieten was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ruubiie schreef:
Ik had mezelf prima onder controle :thumbup: . Kreeg nog een compliment van Khadber.. Daarom kan ik denk ik dit wel vertellen. Ik heb me voor zover ik weet prima gedragen. :thumbup:

Ik kreeg nog een betoog van hem over dat drugsgebruik op dit soort feestjes uit de hand liepen. Maar het ging niet over mij toen ik zei van dat ik gewoon aan het genieten was :P


Haha, dat zei hij ook tegen mij, dat hij zich hier best aan het irriteren was aan het hoge "vdk-gehalte" , toen ik zei vroeg of hij van mij ook last had zei hij van niet, daar ik me prima gedroeg ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Ik had mezelf prima onder controle :thumbup: . Kreeg nog een compliment van Khadber.. Daarom kan ik denk ik dit wel vertellen. Ik heb me voor zover ik weet prima gedragen. :thumbup:

Je was eerst Khadber & Teknizion aan het plagen :P En je was naar het plafond aan het staren e.d.
Voor de rest heb je je inderdaad volgens mij wel prima gedragen. Kon nog fatsoenlijk met je praten, dus.... :P
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten