Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 20:56 
 

tommetjeuh schreef:
Die gast die bezig was met zn gollum/smeagol imitatie was echt sick.. die glibberde met hele aparte bewegingen door de massa heen en begon ook opeens voor nandos gezicht te spartelen xd

Haha, hi-la-risch was dat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mandy schreef:
De prullenbakken daar zaten trouwens ook wel erg comfortabel... xd

de grond lag daarna ook best lekker ofniet? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 21:00 
 
Hardtraxxer

Teknizion schreef:
Heb me prima vermaakt op het feest :) Vond alleen de sets in de grote zaal tot aan Frequencerz erg tegenvallen.. Vooral de opener (Gems ofzo?) Saaie plaatkeuze en heel erg safe mixen..

Sets bij TMS waren echt briljant, wederom alweer hard los gegaan op The Geminizers Remix van Nucleic Acid :worship:



:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 21:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Geminizers schreef:
Teknizion schreef:
Heb me prima vermaakt op het feest :) Vond alleen de sets in de grote zaal tot aan Frequencerz erg tegenvallen.. Vooral de opener (Gems ofzo?) Saaie plaatkeuze en heel erg safe mixen..

Sets bij TMS waren echt briljant, wederom alweer hard los gegaan op The Geminizers Remix van Nucleic Acid :worship:



:worship:


Nog nooti zo een zieke set gehoord ! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mandy schreef:
tommetjeuh schreef:
mandy schreef:
De prullenbakken daar zaten trouwens ook wel erg comfortabel... xd

de grond lag daarna ook best lekker ofniet? :D


hahah ja was wel lekker plakkerig enzo, ik zat ook gewoon vast in die prullenbak :P

Je paste er ook echt perfect in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 21:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mandy schreef:
De prullenbakken daar zaten trouwens ook wel erg comfortabel... xd

Daar heb jij je dus prima vermaakt? :P
Bij deze ben je omgedoopt tot prullenmand(y) :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Bij deze ben je omgedoopt tot prullenmand(y) :cool:

Hahahaha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 21:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Je hebt ook 2 soorten gebruikers.. Mensen die weten waar ze mee bezig zijn, en kinderen die dat niet weten.. Ik heb 16-jarige koters gewoon ff een hele speakert naar binnen zien werken..



:lol:

Dat uitgerekend jij dit zegt.... Ik herinner me een zeker feestje in Zaandam, Hemkade.. Waar je na nog geen 2 uur al dextro nodig had omdat je een tikkeltje te hard ging xd


No offense verder he RuubjePuubje! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Ruubiie schreef:
Je hebt ook 2 soorten gebruikers.. Mensen die weten waar ze mee bezig zijn, en kinderen die dat niet weten.. Ik heb 16-jarige koters gewoon ff een hele speakert naar binnen zien werken..



:lol:

Dat uitgerekend jij dit zegt.... Ik herinner me een zeker feestje in Zaandam, Hemkade.. Waar je na nog geen 2 uur al dextro nodig had omdat je een tikkeltje te hard ging xd


No offense verder he RuubjePuubje! (L)

Iedereen heeft zo zijn zonden, zo ook Ruben. Reminds me of Qontinent en idd Hemkade :lol:

Moet toegeven dat deze Ruben zich deze keer aardig in de hand had, zowel op het feest als op de after. (Te) Hard gaan op een feest is helemaal niet erg, maar het moet niet hopeloos worden. Je kan best een keer bij een inslag ontiegelijk hard gaan, dat je even moeite heb met je coördinatie en je motoriek even uitgeschakeld is, maar het moet niet op andermans zenuwen werken en je moet al helemaal niet andere mensen ermee irriteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 22:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zullen we het verder gewoon over het feest hebben? :P
Anders word dit straks nog Drugs Offtopic 2.0 haha :corn: :list:

Als zo'n soort editie weer geëvenaard kan worden de 5e Mei, dan ben ik een zeer tevreden persoon :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 23:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iets wat eind 2009 ineens opkwam zetten behoord met deze editie echt tot de hogere klasse onder de Hardstyle feesten.

Ik ben op veel feesten in de Kdanz geweest, ook toen het nog Vernes heette.. Maar zo druk als dit heb ik het nog nooit meegemaakt. Uiterst goed opgezet, maar de locatie kon deze stroom mensen gewoon niet aan. Dan merk je dat de faciliteiten als wc's en knelpunten zoals de trap en munten niet optimaal zijn. Geluid stond iets te hard voor het leuke.

Verder verliep alles goed, eigenlijk was aan alles gedacht. Wellicht de volgende keer een flyer met een timetable erop. Nu stond ik maar een beetje rond te vragen wie waar en hoelaat moest draaien.

Was vrij vroeg binnen.. Vond het muzikaal allemaal niet zo bijster boeiend, wellicht omdat ik het sociale aspect iets belangrijker vind. Uiteraard waren Frequencerz de helden van de avond. Duh.

Daarna gelijk afgetaaid, de vrijdagnacht in Belgie had zijn tol geeist en zag het niet zitten om nog langer door te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Zullen we het verder gewoon over het feest hebben? :P
Anders word dit straks nog Drugs Offtopic 2.0 haha :corn: :list:

Als zo'n soort editie weer geëvenaard kan worden de 5e Mei, dan ben ik een zeer tevreden persoon :D

We didn't start this xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 23:31 
 
Hardtraxx Newbie

Heb me hier top vermaakt! Heerlijk genoten van de setjes van TMS en het was voor mij
de 1e keer dat ik G4H mocht meemaken.
Heb me persoonlijk niet zo geërgerd aan het hoge vdk-gehalte maar ik begrijp wat de meeste hierboven bedoelen.
Ook Delcone nog ontmoet die ik herkende aan het Loudness-shirt :) .
Al met al voor mij een geslaagd avondje en op naar 5 mei! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ow ja, nog een minpunt: de stroboscopen. Die gingen nóg vaker aan dan op Hard Definition en waren ook nog eens vele malen feller. Hierdoor was ik haast noodgedwongen om mijn zonnebril uit de auto te halen. Die had ik zeker aan het einde van de avond toen de vermoeidheid parten speelde hard nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 08:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Robbie M schreef:
Geluid stond iets te hard voor het leuke.

Hoop toch niet dat je beneden bedoeld :P dat geluid stond soms bizar zacht, en als het weer wat harder stond was een ongelofelijke onzuiverheid in het laag
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 09:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Robbie M schreef:
Geluid stond iets te hard voor het leuke.

Hoop toch niet dat je beneden bedoeld :P dat geluid stond soms bizar zacht, en als het weer wat harder stond was een ongelofelijke onzuiverheid in het laag


Boven werd dat dan anders gevoeld, maar zeker tijdens de set van Gems ging het veel te hard.
114dB in een half volle zaal is eigenlijk not done. Later zakte dat af en raakte dat niveau pas weer aan het einde van Freqz.
Der hing zo'n meter boven de geluidsman.

De lichtjockey zat af en toe helemaal verkeerd met zijn show, dat vonk wel een kleine tegenvaller.
Maar zoals ik al eerder zie; overall een prima feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 09:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ow ja, nog een minpunt: de stroboscopen. Die gingen nóg vaker aan dan op Hard Definition en waren ook nog eens vele malen feller. Hierdoor was ik haast noodgedwongen om mijn zonnebril uit de auto te halen. Die had ik zeker aan het einde van de avond toen de vermoeidheid parten speelde hard nodig.


Klopt ik had er ook meerdere malen last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Robbie M schreef:
Geluid stond iets te hard voor het leuke.

Hoop toch niet dat je beneden bedoeld :P dat geluid stond soms bizar zacht, en als het weer wat harder stond was een ongelofelijke onzuiverheid in het laag

Idd, gister even filmpjes na geluisted. (vooral achterin gefilmd) Je hoort het remoer gewoon over de muziek heen komen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
tommetjeuh schreef:
Robbie M schreef:
Geluid stond iets te hard voor het leuke.

Hoop toch niet dat je beneden bedoeld :P dat geluid stond soms bizar zacht, en als het weer wat harder stond was een ongelofelijke onzuiverheid in het laag

Idd, gister even filmpjes na geluisted. (vooral achterin gefilmd) Je hoort het remoer gewoon over de muziek heen komen..

Maar jullie waren er niet bij met Gunz4Hire of wel? Toen stond het echt ziekelijk, ziekelijk hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 12:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
mikeee schreef:
tommetjeuh schreef:
Hoop toch niet dat je beneden bedoeld :P dat geluid stond soms bizar zacht, en als het weer wat harder stond was een ongelofelijke onzuiverheid in het laag

Idd, gister even filmpjes na geluisted. (vooral achterin gefilmd) Je hoort het remoer gewoon over de muziek heen komen..

Maar jullie waren er niet bij met Gunz4Hire of wel? Toen stond het echt ziekelijk, ziekelijk hard!

Ik heb het over het algemeen niet iedere Dj had daar idd last van. Trouwens Gunz4Hire ging op het eind pas echt hard daarvoor was het ook nog steeds wat zachter wel is waar harder dan het gemiddelde maar toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 13:24 
 
Hardtraxx Veteran

Erg vet trouwens dat Frequencerz The Prophet - Recession draaide :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer komt TMS Aftermovie trouwens, zag iemand druk in de weer met z'n camera filmen :D :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 15:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Wanneer komt TMS Aftermovie trouwens, zag iemand druk in de weer met z'n camera filmen :D :P .

Dat was Michel zelf aka TitaTovenaar. Komt vast snel genoeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond die GEMS ook best lekker draaien. Surge Of Power, Everything Changes, Countdown etc. ^^ Jammer dat ie volgens mij eindigde met Lose My Mind, maar ja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Ruubiie schreef:
Wanneer komt TMS Aftermovie trouwens, zag iemand druk in de weer met z'n camera filmen :D :P .

Dat was Michel zelf aka TitaTovenaar. Komt vast snel genoeg :D


Aardige kerel trouwens! Stond mij een hele tijd te filmen :P , hij vond het wel mooi hoe ik los ging toen!
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten