Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 00:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Haha cool, we zaten een tijdje te praten maar ik dacht dat je een schot was. Dus ik praatte de hele tijd terug in het engels, was je dat opgevallen? :P

Hahaha Je bent echt een baas :corn: :corn:
Gelukkig herkende je mij nog wel, was me oordopjes vergeten dus anders was het net zo'n verhaal geworden als met Ruubiie :P :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 16:44 
 
Hardtraxx Newbie

hier 50% GEMS ;)

wij (GEMS & the Emperador) hebben Surge Of Power, Everything Changes, Countdown gedraaid :)

We zijn ergens in het midden van de set wat harder gegaan, en later (in samenspraak) iets gas afgenomen.
Vinden het zelf lekker om door te knallen, maar moet natuurlijk wel rekening met elkaar houden :thumbup:

Volgens mij was de laatste track van GEMS 'This is who we are'.....

En @Black Sunrise; Rage remix is gewoon te downloaden via de betaalde sites hoor ;)


Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd wens ik u allen een zeer fijn weekend!


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 16:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

g-redd schreef:
En @Black Sunrise; Rage remix is gewoon te downloaden via de betaalde sites hoor ;)

Haha ja dat is de Hardbass CD versie met een FULL intro & outro. De officiele release is er namelijk nog niet ;)
Had de officiele versie naar chiel gestuurd, vandaar dat ik dacht dat jullie die versie hadden gedraaid ;)
Jij ook een fijn weekend kerel :D
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten