Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 06:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Penoze was geweldig, elk moment van genoten! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 07:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

1 woord: genieten! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 08:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ontzettend goed feest! En was ging het los bij The Magic Show area de hele avond! :D

Thanks allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 08:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mind.Illusion schreef:
Ontzettend goed feest! En was ging het los bij The Magic Show area de hele avond! :D
Thanks allemaal!

Echt respect voor de organisatie, wat een heldenfeest weeer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardig feest, maar zeker niet het beste ooit. The Magic Show was heel erg gezellig, maar heel erg warm in dat hok. Beneden was het heerlijk koel, alleen voelde ik me een soort levende rotonde omdat iedereen constant heen en weer aan het lopen was (en ook gewoon de hele tijd dezelfde mensen). En GOD wat waren er mensen ongelofelijk van de kaart. Sloeg werkelijk helemaal nergens op met regelmaat. Ik heb echt mensen de meest rare "trekjes" zien doen tot mensen die spastisch hun hele lichaam krulde. Nog nooit zoiets gezien.

Vond San Miquel heerlijk draaien! Heel hard en wat oudere plaatjes afgewisseld met wat nieuwe promo's. Zero Sanity eerste helft gezien, was ook verdienstelijk, veel Hardcopy werk en oa Noisecontrollers album platen. Hierna even beneden gaan kijken waar GEMS & The Emperador stonden te draaien, niet heel boeiend. E-Force nam over, eigen platen met hits, niet super boeiend. Naar Juized gegaan, had wel een paar missers, maar wel hele andere, orginele platen. Beneden een biertje gehad van Frequencerz en voordat zij startten nog even boven Juized & Tartaros een stuk gezien. Echt leuke platen gehoord! (VOLT, held!)
Om half 3 de Frequencerz beneden die er EINDELIJK een beetje beweging in kregen. Iedereen moest ook naar voren opeens. Ergens middenin op een iets rustigere plek gestaan en een prima set gehoord!
Om iets over 4 uur richting huis gegaan, omdat we allemaal wat hadden de volgende dag. Adaro en The R3belz hun eerste platen waren niet verkeerd :).

Kortom: beneden tot aan Frequencerz eigenlijk gewoon ronduit ongezellig en boven was het heel gezellig, maar erg warm.

Nog een keer Penoze? Daar moet ik heel hard over nadenken of ik dat wel wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 12:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo ben weer wakker heb het gevoel dat ik nog maar half leef, en dan zo even kijken of ik nog een bal kan trappen. Half 12 wedstrijd begonnen, ga 2de helft proberen mee te spelen ze staan nu met 9 man :s.

Gister echt goed vermaakt stond echt overal toen weer met wat HT'ers, toen weer met me vrienden daarna weer met wat andere die ik kon, was echt super gezellig.
Jammer genoeg zat ik er op het eind zo doorheen dat ik met moeite me zelf nog bewegend kon houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
E-Force nam over, eigen platen met hits, niet super boeiend.

Hier vergis je je denk ik in. Weet niet wat jij als 'hits' ziet, maar de bekende mainstream plaatjes werden gedraaid door Code Black, die ff samen met E-Force moest draaien.

E-Force draaide onder andere dit:

System 2.0.
Brutality.
Shade of the Night.
Dark Emotions.
Psycho.
Distorted Remix.
Strike.
Psychedelic Trip.
Verder nog wat hele dikke platen. Jammer dat Code Black zo schan-da-lig soft draaide. Lose my Mind/ Just as Easy/ Running Late/ Activated en verder ook alleen maar hitjes.

E-Force draaide voor mij persoonlijk ook de set van de avond. Wat een baas :loving:

Openingsset vond ik heel erg lekker qua platen. Heerlijke oudere mainstream platen.

Act daarna deed me niet veel, dus gingen we ff naar boven waar San Miquel draaide volgens mij. Mixwerk was gelijk 1000 keer beter dan beneden, maar het geluid was slecht en het was te warm daar.

Verder vond ik Frequencerz vreselijk vet. Draaiden onder andere NCB/ Bitch/ Fight for Survival/ Attention/ Euphoria/ Inner Creativity/ Virus. En jaaaaaa, REVIVER :loving: :loving: :worship: :bomb:

Adaro & The R3belz was ook leuk. Plaatjes van Adaro blijf ik supervet vinden, en de platen van The R3belz zijn ook bijna altijd prima. R3belz had weer geen idee hoe die de set op moest bouwen, wat een vreselijke opbouw van hem :lol: In het eerste kwartier onder andere Doom's Day remix draaien, en in het laatste half uur Let's Get Ill & een nieuwe track van The R3belz wat me deed denken aan de kermis. Op het eerste gehoor een vreselijk nummer. Crump Remix klonk trouwens goed live :huh: :thumbsup:

Code Black was dus een drama. Enige goede was de Toca's Miracle Remix (waarvan ik denk dat Code Black er een 'remix' van heeft gemaakt).

Gunz for Hire begon episch. Eerste track Under Attack, bwoooohh wat blijft die vet zeg! 2e plaat Sorrow. Toen kon het voor mij eigenlijk al niet beter. En dit klopte ook, verder nog The Dopeman/ Put It On/ The Resistance ( die climax :love: )/ Struggle for Existence EDIT (graftyfushoerenkut edit. Bah wat was ik teleurgesteld dat het niet het origineel was :cry: ) en de Muse Bootleg. Heerlijke track! Hierna werd er logischerwijs afgesloten met Kings of the Underground & De Weg Kwijt. Volume ging nog ff flink omhoog op het einde.

Vond het zeker een leuk feest, maar ben blij dat ik gratis kaarten had. Weet niet of het nog die 20 euro extra was waard geweest. 2,5 uur terug rijden was ook geen pleziertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 15:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Uitermate vermaakt weer gisteren. Super gezellig met iedereen en geluid stond beneden goed hard en zuiver!!
Tartaros draaide een erg fijne set en ook E-Force liet de Kdanz aardig trillen :P
Supergezellig gehad met iedereen en alle HT'ers. Tot 5 mei (de volgende editie waar ik zelf ook moet draaien)..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh, en mijn god.... wat ging E-Force - Brutality vre-se-lijk hard :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 16:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor de geinteresseerden... M'n tracklist kan je hier vinden https://www.facebook.com/DJMind.Illusion
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Davey: Ik vond Code Black juist ideaal draaien, want E-Force kaapte best wel veel tracks weg. Distorded remix etc draaien als je erna 2 Fusion Artiesten hebt staan is niet echt handig. Bovendien.. Psycho om 1 uur? Allemaal een beetje raar als je het mij vraagt. Code Black heeft de boel rustig afgebouwd. Heb niet de hele set gehoord, maar als je Serenity draait ben je al erg goed bezig! Het gaf Frequencerz ook de ruimte om weer op te bouwen en een beetje te zorgen voor variatie in de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
@Davey: Ik vond Code Black juist ideaal draaien, want E-Force kaapte best wel veel tracks weg. Distorded remix etc draaien als je erna 2 Fusion Artiesten hebt staan is niet echt handig. Bovendien.. Psycho om 1 uur? Allemaal een beetje raar als je het mij vraagt. Code Black heeft de boel rustig afgebouwd. Heb niet de hele set gehoord, maar als je Serenity draait ben je al erg goed bezig! Het gaf Frequencerz ook de ruimte om weer op te bouwen en een beetje te zorgen voor variatie in de avond.

E-Force was juist ongeveer de enige variatie. En dat je tracks van B-Front niet kunt draaien omdat daarna nog 2 Fusion-artiesten staan, dat vind ik eerlijk gezegd een beetje onzin. Dat hield juist de variatie in zijn set, hij draait tenminste ook spul van andere labels wat niet echt lijkt op zijn eigen tracks. En de opbouw van zijn set was de enige goede opbouw van de hele avond. 5-tal knalplaten op het einde vind ik absoluut geen schande.

Serenity was idd heerlijk, was die eventjes vergeten.
En 'afbouwen'? Van wat voor punt bouwde hij af dan? Hele set heeft hij alleen maar softe mainstream gedraaid. Misschien afgezien van 1 á 2 platen, maar de rest was allemaal wel erg soft.

Ik vind het wel tof van E-Force dat hij daar gewoon ff wat hard spul voorschotelde. Opbouw was sowieso niet van te spreken gisteren, om 5.15 een kermisnummer horen van The R3belz is ook zeker geen pretje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat je vanaf Psycho het beste gewoon af kan bouwen, dat heeft hij ook gedaan (voor zover gezien). Van Noisemaker remix, Red Planet afbouwen richting oa Brennan Heart en Serenity.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik denk dat je vanaf Psycho het beste gewoon af kan bouwen, dat heeft hij ook gedaan (voor zover gezien). Van Noisemaker remix, Red Planet afbouwen richting oa Brennan Heart en Serenity.

Als die 2 eerstgenoemde tracks de hardste platen van je set zijn, dan zegt dat toch ook wel wat.
Feest heeft het thema 'Kings of the Underground', zag daar niet zo veel van terug :P

En als je weet dat Frequencerz ook wel lekker hard gaan draaien, dan kan het mijns inziens ook geen kwaad om bijvoorbeeld F.E.A.R. of Dead of the Night er nog even op te leggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 19:42 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Oh, en mijn god.... wat ging E-Force - Brutality vre-se-lijk hard :worship:


Inderdaaad. Evenals Shade Of The Night en Attention die uiteindelijk beide twee keer werden gedraaid. Gru-we-lijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Daveytl schreef:
Oh, en mijn god.... wat ging E-Force - Brutality vre-se-lijk hard :worship:


Inderdaaad. Evenals Shade Of The Night en Attention die uiteindelijk beide twee keer werden gedraaid. Gru-we-lijk.

Shade of the Night heb ik 3 keer gehoord. Gruwelijke tracks inderdaad :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 20:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
@Davey: Ik vond Code Black juist ideaal draaien, want E-Force kaapte best wel veel tracks weg. Distorded remix etc draaien als je erna 2 Fusion Artiesten hebt staan is niet echt handig. Bovendien.. Psycho om 1 uur? .

Deed hij met 10 years XXL ook al, ook dan heb je het als DJ niet begrepen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 20:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een supervet feest was dit! van het begin tot het einde goed los gegaan :) jij vond het ongezellig beneden kadbher? Ik heb eigenlijk de hele tijd prima vermaakt (Oké ik moest soms wel even van plek veranderen omdat het inderdaad op de ene plek te druk werd door die te vage mensen..) maar dat neem ik voor lief!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 21:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
Wat een supervet feest was dit! van het begin tot het einde goed los gegaan :) jij vond het ongezellig beneden kadbher? Ik heb eigenlijk de hele tijd prima vermaakt (Oké ik moest soms wel even van plek veranderen omdat het inderdaad op de ene plek te druk werd door die te vage mensen..) maar dat neem ik voor lief!


Ik heb me ook echt top vermaakt het was lache man !
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 22:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Iemand nog meegekregen wie wereldkampioen kaakschaatsen is geworden? Schijnt dat hier een wedstrijd was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zijn er op zo'n klein feestje zo veel vdk dan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 23:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Waarom zijn er op zo'n klein feestje zo veel vdk dan? xd

Waarom zijn er in de kroeg zoveel mensen dronken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Rik schreef:
Waarom zijn er op zo'n klein feestje zo veel vdk dan? xd

Waarom zijn er in de kroeg zoveel mensen dronken?

Vind ik niet echt een goede vergelijking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 23:55 
 

Rik schreef:
Waarom zijn er op zo'n klein feestje zo veel vdk dan? xd

Omdat er pillen aan het plafond hingen.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 00:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was zeker een goed feestje! Erg gezellig en een hoop ht'ers ontmoet!
Een gezellige boel was het :) :clap:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten