Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Iemand nog 2 kaartjes nodig, denk niet dat ik aanwezig ben.. Kut griep :cry:

Je voelt je wel weer beter! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 17:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Iemand nog 2 kaartjes nodig, denk niet dat ik aanwezig ben.. Kut griep :cry:

Je komt gewoon hoor, dan maar zondag/maandag nog zieker, je moet en zal hierheen komen :mad: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Iemand nog 2 kaartjes nodig, denk niet dat ik aanwezig ben.. Kut griep :cry:

Je gaat maar! :D Griep gaat vanzelf wel weg. Heel veel zin in! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kom van Texel, dus eindelijk eens een feestje dat dichtbij is! Laatste boot heen en de eerste boot weer terug, gelukkig hebben we een BOB Waardoor we niet op de eerste trein maar Den Helder hoeven te wachten die pas om 08:30? gaat! Wordt een dikke party :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 19:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zin in! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 22:57 
 
Hardtraxx Veteran

Mind.Illusion schreef:
Zin in! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 23:11 
 
Hardtraxxer

Hoe staat het eigenlijk met de grootte van de locatie? Hoorde dat er bijna 1500 kaarten zijn verkocht, zit K-Danz dan ook echt vol, of is er dan nog voldoende ruimte?

EDIT: Lees net dat er in de Grote Zaal 1500 man kan en in een tweede zaal nog 150. Ach, dan maar ruimte creƫren. Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel veel zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 13:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Helaas wegens ziekte niet meer aanwezig :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:


Veel plezier allemaal :cry: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Helaas wegens ziekte niet meer aanwezig :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Hoppaaaaa :yay: :yay:


Geintje Robertt, jammer dat je er niet bij bent ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Helaas wegens ziekte niet meer aanwezig :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:


Veel plezier allemaal :cry: :thumbsup:

Ik haat je!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 16:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pff ga maar haten :,( is toch geen lol aan als ik daar beetje ziek sta te doen xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Pff ga maar haten :,( is toch geen lol aan als ik daar beetje ziek sta te doen xD

Je weet dat ze daar een middeltje voor hebben -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh, het gaat toch niet toevallig over drugs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Oh, het gaat toch niet toevallig over drugs?

Niet alles gaat hier over drugs. Tenzij je paracetamol en oscillococcinum als drugs ziet. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Daveytl schreef:
Oh, het gaat toch niet toevallig over drugs?

Niet alles gaat hier over drugs. Tenzij je paracetamol en oscillococcinum als drugs ziet. >.<

Oh LOL. Dacht dat het wel weer over 1 of andere drug zou gaan. Daar gaat het eigenlijk ook over aangezien paracetamol & oscillococcinum ook gewoon drugs zijn, maar zo bedoelde ik het idd niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin zin zin zin! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 17:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Helaas wegens ziekte niet meer aanwezig :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Veel plezier allemaal :cry: :thumbsup:

Flauw, heel flauw :(
Maar helaas, dan maar het Decibel weekendje keihard knallen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier allemaal!
En mannen, passen jullie goed op mijn vrouwtje? :cool:
David en Nando alvast gefeliciteerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot vanavond iedereen. Vanaf 2300 aanwezig bij San Miquel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch maar besloten een kijkje te nemen, tot vanavond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 19:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Veel plezier Penoze-bezoekers.. Ik ga mijn avond lekker doormaken in bed denk ik, nagloeiend van Extreme Mansion.. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 20:26 
 
Hardtraxx Newbie

Dat gaat wel goed komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 21:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tot vanavond allen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 22:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tot straks mensen :thumbup:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten