Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 22:19 
 
Hardtraxxer

Iemand enig idee hoe het met de taxi's zit bij K-Danz? Moet namelijk met 7 man met de taxi terug en heb geen zin om er om 6 uur achter te komen dat erg een taxi's staan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 22:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Erg veel zin in dit feestje! Line-up is echt heerlijk ;D

eindelijk de enige echte teknizion ontmoeten (6)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Je bedoeld aanwezig denk ik??
Azig kent de Dikke Van Dale niet hoor :P


Nou, als ik de plannen her en der zo hoor..

Nuff said :whistle: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 00:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mandy schreef:
Hier hetzelfde! :D super veel zin in!

Jeuj, eindelijk de enige ekte Mandy ontmoeten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 00:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
mandy schreef:
Hier hetzelfde! :D super veel zin in!

Jeuj, eindelijk de enige ekte Mandy ontmoeten :D

haha inderdaad xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 00:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mandy schreef:
Klos schreef:
Ik ga hier toch nog heen! Allemaal mogelijk gemaakt door Mr. Lellebel himself: David :cool:
Bedankt man!


Hier hetzelfde! :D super veel zin in!

David is lief hè ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben toch ook lievvvvvvvvv? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 01:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik ben toch ook lievvvvvvvvv? :$

IK ben pas lievvv, door 2 dwazen mee heen & terug te nemen naar Skagen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 01:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Canyonree schreef:
Iemand enig idee hoe het met de taxi's zit bij K-Danz? Moet namelijk met 7 man met de taxi terug en heb geen zin om er om 6 uur achter te komen dat erg een taxi's staan >.<

Ik dacht dat wij er zelf 1 hadden gebeld vorige keer, maar weet ik niet zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 13:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

We gaan in The Magic Show area in ieder geval een flinke showcase geven voor degene die van machines houden :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
We gaan in The Magic Show area in ieder geval een flinke showcase geven voor degene die van machines houden :innocent:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 14:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
We gaan in The Magic Show area in ieder geval een flinke showcase geven voor degene die van machines houden :innocent:

Moet ik me traktor meenemen? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 14:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mind.Illusion schreef:
Titatovenaar schreef:
We gaan in The Magic Show area in ieder geval een flinke showcase geven voor degene die van machines houden :innocent:

Moet ik me traktor meenemen? :cool:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het wordt voor mij nog afwachten of ik er heen ga, zou wel heel graag willen in ieder geval. Dan als ik kàn, wordt het waarschijnlijk nog spannend met vervoer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 16:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
We gaan in The Magic Show area in ieder geval een flinke showcase geven voor degene die van machines houden :innocent:

Godverdomme :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 17:30 
 
Hardtraxx Newbie

Hoi! Lees al een tijd mee hier op het forum, en heb menig setje beluisterd van de mensen hier! Lekker bezig. Dacht laat me nu is aanmelden.

Ben op 4 voorgaande edities van penoze geweest, en het is echt altijd weer een feest. Toen het net op gang kwam en de eerste editie georganiseerd werd, kon je meteen al merken dat dit concept en de organisatie enorme potentie had. Ik denk dat aankomende zaterdag echt gekkenhuis gaat worden, en voor mij 1 van de betere indoors van het jaar gaat worden. Alle mensen uit de buurt (alkmaar en omstreken) zijn er bij, en de line-up is om van te smullen. En de magic show even supporten natuurlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Titatovenaar schreef:
We gaan in The Magic Show area in ieder geval een flinke showcase geven voor degene die van machines houden :innocent:

Godverdomme :P

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Teknizion schreef:
Erg veel zin in dit feestje! Line-up is echt heerlijk ;D

eindelijk weer een feestje met de enige echte roberttt (6)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 20:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 20:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Canyonree schreef:
Iemand enig idee hoe het met de taxi's zit bij K-Danz? Moet namelijk met 7 man met de taxi terug en heb geen zin om er om 6 uur achter te komen dat erg een taxi's staan >.<


Ik zou van te voren even bellen naar een taxi bedrijf. Het is mij namelijk weleens voorgekomen dat er 's nachts geen taxi's te krijgen waren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt hem voor mij niet meer, had me er wel op verheugd eigenlijk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Wordt hem voor mij niet meer, had me er wel op verheugd eigenlijk :(

Jammer man :( Waarom niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
XtD schreef:
Wordt hem voor mij niet meer, had me er wel op verheugd eigenlijk :(

Jammer man :( Waarom niet?


Wordt niet promoten daar, ff kijken wat ik wel moet gaan doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 16:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Iemand nog 2 kaartjes nodig, denk niet dat ik aanwezig ben.. Kut griep :cry:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten