Ruubiie schreef:
Hmm, mijn financien even afwachten, en een heeeeeeeeeule goede smoes bedenken voor m'n ouders, die gaan dit namelijk niet leuk vinden, maar ik wil wel aanwezig zijn eigenlijk..
Ik heb hier een smoes voor je:
"Mam, aankomende zaterdag zijn Nando en David jarig, en die hebben een zaaltje afgehuurd en mij uitgenodigd. Dus ik ga naar hun verjaardag en na afloop kan ik bij hun blijven pitten. Zondag in de middag of avond ben ik weer thuis, maar je hoeft niet op mij te rekenen met eten. Daar wordt wel voor gezorgd. Kun je mij ook nog even 20 euro meegeven als verjaardagscadeau (10 euro p.p.) en misschien nog wat extra voor de trein? Dank je, hou van je!"
Geregeld!
