Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 00:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zoals ik al eerder zei... Contact BlackSunrise even...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris, wij wachten waarschijnlijk ook gewoon op de trein na het feest hoor. ;) Uurtje wachten of zo, komt wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 13:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:
Whatsup?

Nou, die bus is geen optie, kost me veel te veel geld. Schagen is onbereikbaar met het OV, dus ik heb sowieso een rijder nodig. Aangezien die niet beschikbaar is en ik ook geenszins van plan ben om 's ochtends 7 uur in de trein richting huis te zitten... 1 - 1 = 0 dus ja, staat het feest op losse schroeven. :cry:


Die bus vanuit Schagen naar Hoorn ('s avonds heen en 's ochtends terug) is 15 eu ong. vind ik niet veel geld. Treinen naar a'dam/hoorn rijden pas rond 7.50 weer. Ik heb de mazzel dat een vriend me komt ophalen 's ochtends, heen ga ik met de trein vanuit Hoorn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 15:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ga mooi met die bus vanuit hoorn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Misschien kan je met Black Sunrise meerijden? Die komt uit Haarlem en reist dus over Amsterdam.
Dat ie je daar oppikt om mee naar de Kdanz te gaan en je daar ook weer af zet? Tis vanuit Schagen naar Amsterdam ongeveer een uur rijden.

Ik reis echt NIET over amsterdam hoor :P
Daarbij ga ik pas later heen, omdat een maatje van mij eerst moet draaien op Total Blackout, dus 2 feestjes op een avond aandoen :D

En zoals Jeffrey al zei: CONTACT mij.
Je kan ook eerst naar mij toekomen dat je meegaat naar TB en daarna naar Penoze. Wij zijn daar rond 1 uur ongeveer (later wil ik er zelf ook niet zijn :D)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Christian is een tikkeltje eigenwijs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Jeff3rd schreef:
Misschien kan je met Black Sunrise meerijden? Die komt uit Haarlem en reist dus over Amsterdam.
Dat ie je daar oppikt om mee naar de Kdanz te gaan en je daar ook weer af zet? Tis vanuit Schagen naar Amsterdam ongeveer een uur rijden.

Ik reis echt NIET over amsterdam hoor :P
Daarbij ga ik pas later heen, omdat een maatje van mij eerst moet draaien op Total Blackout, dus 2 feestjes op een avond aandoen :D

En zoals Jeffrey al zei: CONTACT mij.
Je kan ook eerst naar mij toekomen dat je meegaat naar TB en daarna naar Penoze. Wij zijn daar rond 1 uur ongeveer (later wil ik er zelf ook niet zijn :D)

Wat is TB?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Black Sunrise schreef:
Jeff3rd schreef:
Misschien kan je met Black Sunrise meerijden? Die komt uit Haarlem en reist dus over Amsterdam.
Dat ie je daar oppikt om mee naar de Kdanz te gaan en je daar ook weer af zet? Tis vanuit Schagen naar Amsterdam ongeveer een uur rijden.

Ik reis echt NIET over amsterdam hoor :P
Daarbij ga ik pas later heen, omdat een maatje van mij eerst moet draaien op Total Blackout, dus 2 feestjes op een avond aandoen :D

En zoals Jeffrey al zei: CONTACT mij.
Je kan ook eerst naar mij toekomen dat je meegaat naar TB en daarna naar Penoze. Wij zijn daar rond 1 uur ongeveer (later wil ik er zelf ook niet zijn :D)

Wat is TB?

Lezen Chris :P Total Blackout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe moet ik nou weten dat TB voor Total Blackout staat? Het kan ook voor Tranny Banging staan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Hoe moet ik nou weten dat TB voor Total Blackout staat? Het kan ook voor Tranny Banging staan!

Maakt dat voor jou enig verschil? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Hoe moet ik nou weten dat TB voor Total Blackout staat? Het kan ook voor Tranny Banging staan!

Paap!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:
Hoe moet ik nou weten dat TB voor Total Blackout staat? Het kan ook voor Tranny Banging staan!

Maakt dat voor jou enig verschil? :whistle:

Voor Tranny Banging had ik wel 17 euro willen betalen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Voor Tranny Banging had ik wel 17 euro willen betalen :$

hahaha you just made my day :corn: :corn:
Maar het is geregeld nu dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spijtig genoeg zit de auto al vol waarin ik zou meegaan. Geen Penoze voor mij dus :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Squid schreef:
Spijtig genoeg zit de auto al vol waarin ik zou meegaan. Geen Penoze voor mij dus :cry:

Als je met de trein naar Haarlem komt kun je nog meerijden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 17:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ga hier toch nog heen! Allemaal mogelijk gemaakt door Mr. Lellebel himself: David :cool:
Bedankt man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, mijn financien even afwachten, en een heeeeeeeeeule goede smoes bedenken voor m'n ouders, die gaan dit namelijk niet leuk vinden, maar ik wil wel aanwezig zijn eigenlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 18:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tickets net uitgeprint vast deels klaar maken voor dit feest :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Hmm, mijn financien even afwachten, en een heeeeeeeeeule goede smoes bedenken voor m'n ouders, die gaan dit namelijk niet leuk vinden, maar ik wil wel aanwezig zijn eigenlijk..

Ik heb hier een smoes voor je:

"Mam, aankomende zaterdag zijn Nando en David jarig, en die hebben een zaaltje afgehuurd en mij uitgenodigd. Dus ik ga naar hun verjaardag en na afloop kan ik bij hun blijven pitten. Zondag in de middag of avond ben ik weer thuis, maar je hoeft niet op mij te rekenen met eten. Daar wordt wel voor gezorgd. Kun je mij ook nog even 20 euro meegeven als verjaardagscadeau (10 euro p.p.) en misschien nog wat extra voor de trein? Dank je, hou van je!"

Geregeld! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toestemming is all I need now xd , maar dat moet geen probleem zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 19:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Toestemming is all I need now xd , maar dat moet geen probleem zijn!

Mijn toestemming heb je :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AAAAAAAAAAAAAAAAAAANWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!!!!!!!!!!!! :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 20:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAANWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!!!!!!!!!!!! :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :whistle:

Je bedoeld aanwezig denk ik??
Azig kent de Dikke Van Dale niet hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Ik ga hier toch nog heen! Allemaal mogelijk gemaakt door Mr. Lellebel himself: David :cool:
Bedankt man!

:D Wordt echt heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 21:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Erg veel zin in dit feestje! Line-up is echt heerlijk ;D
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten