Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 11:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
roberttt schreef:
Tsja, oordeel zelf maar :p

http://g.co/maps/89f9b


Kan toch makkelijk xd

Zie het probleem ook niet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 13:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
Patjee410 schreef:
roberttt schreef:
Tsja, oordeel zelf maar :p

http://g.co/maps/89f9b


Kan toch makkelijk xd

Zie het probleem ook niet? :P

Klein stukkie omrijden, maar ach dat is te overzien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als hij die routeplanner volgt, ligt het wel op de route. Dus ik zie het probleem niet? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 14:27 
 

Dat is vies ver om. Hij kan beter gewoon via de afsluitdijk rijden. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 16:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 17:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Dat is vies ver om. Hij kan beter gewoon via de afsluitdijk rijden. :p

Afbeelding

Echt enorme zin in, word echt een mooie avond.
Overigens kunnen er nog mensen meerijden vanaf Haarlem naar Schagen toe :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 17:19 
 

ff 802 km rijden. juist ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 17:19 
 

dat word hem dus niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 17:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Ik heb alles doorgezet naar de organisatie, ik zal een reminder sturen.


Top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 18:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alle prijsvraag winnaars zijn +1 aan de gastenlijst toegevoegd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Alle prijsvraag winnaars zijn +1 aan de gastenlijst toegevoegd :)

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wh00t? Dus ik mag nu 2 extra mensjes meenemen? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 22:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit feestje staat weer op losse schroeven....

1. Ik begin weer eens ziek te worden.
2. Mn meissie moet zondag gewoon werken. En heb dr alweer een tijdje niet gezien. Ik ben dan liever gewoon zaterdag met haar samen dan dat ik naar de klote sta te gaan op een feest.
3. Financieel moet ik het wat rustiger aan gaan doen.
4. Ik wil toch echt nog steeds minderen met feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Dit feestje staat weer op losse schroeven....

1. Ik begin weer eens ziek te worden.
2. Mn meissie moet zondag gewoon werken. En heb dr alweer een tijdje niet gezien. Ik ben dan liever gewoon zaterdag met haar samen dan dat ik naar de klote sta te gaan op een feest.
3. Financieel moet ik het wat rustiger aan gaan doen.
4. Ik wil toch echt nog steeds minderen met feesten.

Uh... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: En dan zeggen mensen dat ik vaak verander van mening :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:
Dit feestje staat weer op losse schroeven....

1. Ik begin weer eens ziek te worden.
2. Mn meissie moet zondag gewoon werken. En heb dr alweer een tijdje niet gezien. Ik ben dan liever gewoon zaterdag met haar samen dan dat ik naar de klote sta te gaan op een feest.
3. Financieel moet ik het wat rustiger aan gaan doen.
4. Ik wil toch echt nog steeds minderen met feesten.

Uh... :/


En ik heb ook nog eens geen vervoer.


En Robert... Het gebeurd nou eenmaal dat dingen veranderen waar ik verder geen invloed op heb he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Chukkels schreef:
Jeff3rd schreef:
Dit feestje staat weer op losse schroeven....

1. Ik begin weer eens ziek te worden.
2. Mn meissie moet zondag gewoon werken. En heb dr alweer een tijdje niet gezien. Ik ben dan liever gewoon zaterdag met haar samen dan dat ik naar de klote sta te gaan op een feest.
3. Financieel moet ik het wat rustiger aan gaan doen.
4. Ik wil toch echt nog steeds minderen met feesten.

Uh... :/


En ik heb ook nog eens geen vervoer.


En Robert... Het gebeurd nou eenmaal dat dingen veranderen waar ik verder geen invloed op heb he.

Nee, maar dit betekent dus ook dat IK geen vervoer en geen slaapplek heb. Me no gusta :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien kan je met Black Sunrise meerijden? Die komt uit Haarlem en reist dus over Amsterdam.
Dat ie je daar oppikt om mee naar de Kdanz te gaan en je daar ook weer af zet? Tis vanuit Schagen naar Amsterdam ongeveer een uur rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Nee, maar dit betekent dus ook dat IK geen vervoer en geen slaapplek heb. Me no gusta :(

Moet je Sharon ff vragen, die had een bus geregeld vanuit Hoorn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op zn vroegst zou Chris pas om 07:00 op Hoorn zijn. 07:50 gaat de 1e trein naar Amsterdam. En ik weet uit ervaring dat Hoorn in de ochtend (vooral als het koud/nat) is geen leuk station is om op te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Misschien kan je met Black Sunrise meerijden? Die komt uit Haarlem en reist dus over Amsterdam.
Dat ie je daar oppikt om mee naar de Kdanz te gaan en je daar ook weer af zet? Tis vanuit Schagen naar Amsterdam ongeveer een uur rijden.

Je denkt toch niet dat ik in de toestand waarin ik waarschijnlijk zit 's ochtends na het feest in m'n eentje op het station ga wachten <_<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt.. Serieus... Ik doe dat mens (mn vriendin) nog eens iets... Nu begint ze weer dat ze het toch niet helemaal zeker weet.... MAKE UP YOUR F*CKING MIND!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Echt.. Serieus... Ik doe dat mens (mn vriendin) nog eens iets... Nu begint ze weer dat ze het toch niet helemaal zeker weet.... MAKE UP YOUR F*CKING MIND!

Hou je kalm. Ik zit met een groter probleem. Dit feest staat voor mij nu helemaal op losse schroeven :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 00:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Whatsup?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Whatsup?

Nou, die bus is geen optie, kost me veel te veel geld. Schagen is onbereikbaar met het OV, dus ik heb sowieso een rijder nodig. Aangezien die niet beschikbaar is en ik ook geenszins van plan ben om 's ochtends 7 uur in de trein richting huis te zitten... 1 - 1 = 0 dus ja, staat het feest op losse schroeven. :cry:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten