Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 01:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
ZIEK, timetable klopt voor geen meter trouwens..


Wat klopt er dan niet aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 01:12 
 
Hardtraxx Newbie

Paling schreef:
hotymoty schreef:
ZIEK, timetable klopt voor geen meter trouwens..


Wat klopt er dan niet aan?


Klopt als een bus, alleen draaien sommige DJ's 15 minuten B2B. Wat ze volgensmij bij Penoze al
eens eerder hebben gedaan?

Verder een erg zieke line-up. Kan niet wachten! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alphaverb en DP veel te vroeg, g4h en freqz te laat. En geen padaro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 12:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Episch veel zin
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 12:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom RR en Titan samen? Op KO was dat niet zo'n succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Episch veel zin

Inderdaad en timetable kan echt niet beter voor mij. Binnenkomen rond uurtje of 12 en dan weg om 7 uur voor vakantie. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 13:20 
 
Hardtraxxer

Hooli schreef:
Waarom RR en Titan samen? Op KO was dat niet zo'n succes.

Toen draaide ze tegen elkaar, nu met elkaar dus hopelijk word dit wel een succes
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 13:26 
 
Hardtraxx Elite

Davy schreef:
Hooli schreef:
Waarom RR en Titan samen? Op KO was dat niet zo'n succes.

Toen draaide ze tegen elkaar, nu met elkaar dus hopelijk word dit wel een succes


Elke keer als Titan een nr draait flink losgaan bij Radical uitrusten and so on.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 13:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onterechte RR haat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Terechte RR kritiek
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Terechte RR kritiek.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 14:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was op Dominator vet zat; vraag Jur maar :loving: Ben het verder wel met Hooli eens, ongelukkige keuze om ze samen te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 14:08 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
TiMOTHYb schreef:
Terechte RR kritiek.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Was op Dominator vet zat; vraag Jur maar :loving: Ben het verder wel met Hooli eens, ongelukkige keuze om ze samen te zetten.

Sorry, toen stond ik tijdens i:Gor naar fatsoenlijke muziek te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 16:52 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

camiloPW schreef:
Fack? Ik Wilde net een kaartje kopen: uitverkocht!

Ik ga even het aanbod forum afzoeken, maar mochten jullie nog wat weten let me know


kijk f op hun fb pagina. meerdere mensen die kaarten aanbieden. moeilijk veel zin in dit feest :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 18:03 
 

Komt er echt een Hazes imitator? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 18:18 
 
Hardtraxxer

Morgenavond 21:00 uur gaan de deuren open. Vanaf 21:30 begint onze enige echte Rene van Beeten Hazes imitator nr. 1 te rocken als een malle!!!

Check het filmpje en kom op tijd...

[youtube]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=gi-AVHbADvg[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 18:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Trouwens Steffnov, stond schijnbaar naast je tijdens Miss K8 toen die groep tussen ons in besloot een potje te gaan kaarten. Ga je hierheen morgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 20:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hazes :')

Blij dat ik er dan nog niet ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 11:57 
 
Hardtraxxer

Ben benieuwd naar de locatie! Lijkt me echt een mega ruige locatie..! Beetje klokgebouw gevoel..

Afbeelding

http://www.ndsm.nl/gebouw/de-lasloods/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 12:49 
 
Hardtraxxer

Gaan hier eik veel hardtraxxers heen? Meeting waardig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 13:31 
 
Hardtraxxer

Heeft iemand nog een kaartje te koop omgeving noord Holland ? Stuur mij privé bericht met je 06
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Trouwens Steffnov, stond schijnbaar naast je tijdens Miss K8 toen die groep tussen ons in besloot een potje te gaan kaarten. Ga je hierheen morgen?

Ik zie de link niet echt xd maar nee, ik ga niet hierheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 14:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kijk het meest uit naar RR + Titan, dat wordt maximaal snoeien.

Om nog even te zeiken had ik nog een Delete/Degos & Re-done willen zien maargoed, je kunt niet alles hebben:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 14:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er is geen link, bedacht het me gewoon ineens. :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten