Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 23:13 
 

Misschien een hele domme vraag dit, maar is dit indoor of outdoor? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 23:16 
 
Hardtraxx Veteran

BeHa schreef:
Misschien een hele domme vraag dit, maar is dit indoor of outdoor? :P


Volgens mij outdoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Padaro in de line up op de website? xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 16:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een zalige line-up. Echt helemaal mijn soort feest! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 16:14 
 
Hardtraxxer

BeHa schreef:
Misschien een hele domme vraag dit, maar is dit indoor of outdoor? :P

Toen het feest net aangekondigd werd op Facebook werd dit ook gevraagd en toen werd er gezegd dat het indoor was. Kan me ook niet anders voorstellen want ik neem aan dat 's nachts het geluid aardig ver de buurt terroriseert en niet heel ver er vandaan staat een woonwijk.

Overigens aanwezig. Alvast mijn verjaardag hier vieren. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 20:07 
 
Hardtraxx Elite

Dit is de 1ste keer dat ik G4H ga zien.(Ja ik weet het heel slecht).
Maar ik loop hun altijd mis:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 20:37 
 
Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Dit is de 1ste keer dat ik G4H ga zien.(Ja ik weet het heel slecht).
Maar ik loop hun altijd mis:p

Hier nog 1 hoor. Ik heb geloof ik 1x 5 min van ze gehoord en toen moesten we weg. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2013 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tickets binnen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 17:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Even kijken of ik hier een paar mensen voor kan hosselen. Penoze feestjes zijn altijd leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 18:43 
 
Hardtraxx Elite

Hoe zit het met de show bij Penoze? Lasers enzo lichtshow en het geluid?

Super brute lineup!! Jammer dat Adaro geen solo setje neerzet. Maar die zie je vaak genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:oh: :oh: :oh: :oh:

Gewoon in Amsterdam, en dan zo'n lineup. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 17:57 
 
Hardtraxxer

wat een vette line up! :love:
en heb al een paar vrienden gevonden die mee willen :)
Wordt wel opnieuw weer een hele eind rijden maar dat nemen we er dan wel weer bij :P
Kan er soms iemand iets meer vertellen over Penoze want het is mij niet echt bekend of de organisatie die erachter zit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zieke line-up zeg! Ik heb me kaartje binnen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 23:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

yellowbrother schreef:
wat een vette line up! :love:
en heb al een paar vrienden gevonden die mee willen :)
Wordt wel opnieuw weer een hele eind rijden maar dat nemen we er dan wel weer bij :P
Kan er soms iemand iets meer vertellen over Penoze want het is mij niet echt bekend of de organisatie die erachter zit?

Wat had je willen weten? Organisatie is Lose Your Mind, zijn paar jaar nu goed bezig met feesten organiseren aka Penoze en nu 2 edities mee geholpen met Tijdmachine (Correct if wrong) voor heen in Kdanz en nu dus eerste keer in deze locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 21:48 
 
Hardtraxxer

Waaat een zieke line up! :drool: +dikke locatie en eindelijk een echt RAW feest in A'dam:thumbsup: Thuiswedstrijd dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 22:11 
 
Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
yellowbrother schreef:
wat een vette line up! :love:
en heb al een paar vrienden gevonden die mee willen :)
Wordt wel opnieuw weer een hele eind rijden maar dat nemen we er dan wel weer bij :P
Kan er soms iemand iets meer vertellen over Penoze want het is mij niet echt bekend of de organisatie die erachter zit?

Wat had je willen weten? Organisatie is Lose Your Mind, zijn paar jaar nu goed bezig met feesten organiseren aka Penoze en nu 2 edities mee geholpen met Tijdmachine (Correct if wrong) voor heen in Kdanz en nu dus eerste keer in deze locatie.


Zit zo die lijst van hun feesten is door te spitten. Die line-ups :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 22:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kaart binnen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 22:27 
 
Hardtraxx Veteran

Line-up is wel superdik, wil Alphaverb graag weer eens live aanschouwen... Moet binnenkort maar even gaan kijken of mijn portemonnee het toelaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 10:57 
 
Hardtraxxer

Dit gaat zo moker vet worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 14:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up is wel leuk, maar je kunt ook overdrijven zeg... :P Zo ongeveer elke naam die hier staat (behalve Alphaverb) kun je onderhand elk weekend wel minstens 1x zien en deze artiesten worden op elk raw hardstyle feest wel geboekt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Zo ongeveer elke naam die hier staat (behalve Alphaverb) kun je onderhand elk weekend wel minstens 1x zien


Niet in Amsterdam en omstreken.

Ik moet voor 3 kwart van de hardstyle feesten die ik bezoek nog steeds minstens een uur (vaak langer) in de trein zitten. Dit jaar was alleen qapital in de ziggodome dichtbij voor mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 17:45 
 

Hou eens op met die radical redemption. Die duitser staat echt overal en met zijn eentonige scheiss ben ik hem echt helemaal zat. Ongeïnspireerde rommel, en als het wel geinspireerd is dan ben ik benieuwd hoeveel slachtingen, onthoofdingen en verkrachte kindertjes hij nu weer heeft gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 17:51 
 

Nazale schreef:
Hou eens op met die radical redemption. Die duitser staat echt overal en met zijn eentonige scheiss ben ik hem echt helemaal zat. Ongeïnspireerde rommel, en als het wel geinspireerd is dan ben ik benieuwd hoeveel slachtingen, onthoofdingen en verkrachte kindertjes hij nu weer heeft gezien.

Duitser? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 22:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Hou eens op met die radical redemption. Die duitser staat echt overal en met zijn eentonige scheiss ben ik hem echt helemaal zat. Ongeïnspireerde rommel, en als het wel geinspireerd is dan ben ik benieuwd hoeveel slachtingen, onthoofdingen en verkrachte kindertjes hij nu weer heeft gezien.


Afbeelding
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten