Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Junkenlul schreef:
Nazale schreef:
Hou eens op met die radical redemption. Die duitser staat echt overal en met zijn eentonige scheiss ben ik hem echt helemaal zat. Ongeïnspireerde rommel, en als het wel geinspireerd is dan ben ik benieuwd hoeveel slachtingen, onthoofdingen en verkrachte kindertjes hij nu weer heeft gezien.

Duitser? :P

Nja als je struikelt in Denekamp lig je wel in Duitsland ja. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 18:35 
 
Hardtraxxer

Hier ben ik als het goed is ook aanwezig. Hopen dat de kaartjes niet te snel uitverkocht raken, heb pas 2 dagen van te voren het geld hier voor. Kan anders nog wel via een andere weg kaartjes regelen, maar liever via de officiele website.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2013 19:36 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Kdanz was het altijd al leuk, maar nu NDSM-Werf wordt het helemaal gekkenhuis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 03:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zoals bij elke editie ook hier weer aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tickets binnen, heb er zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Hou eens op met die radical redemption. Die duitser staat echt overal en met zijn eentonige scheiss ben ik hem echt helemaal zat. Ongeïnspireerde rommel, en als het wel geinspireerd is dan ben ik benieuwd hoeveel slachtingen, onthoofdingen en verkrachte kindertjes hij nu weer heeft gezien.

Als jij een artiest niet goed en/of leuk vindt, mag je dat best op een normale en volwassen manier verwoorden. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2013 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig! :D wat een bazen line-up! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2013 14:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben wel benieuwd naar de TT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 18:42 
 
Hardtraxx Newbie

Zin in deze!
Benieuwd wat voor rol Padaro hier heeft! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 20:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kom op met die timetable
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Kom op met die timetable
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Pommer schreef:
Kom op met die timetable
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
jordifcg schreef:
Pommer schreef:
Kom op met die timetable
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 17:06 
 
Hardtraxx Elite

Maximum schreef:
jordifcg schreef:
Pommer schreef:
Kom op met die timetable
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran

Is er al een timetable?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop dat die timetable snel komt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 20:16 
 
Hardtraxx Elite

Toch hierbij! Jaaaaaaaaa :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 20:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe heet die race in de hoofdstad van Drenthe ook alweer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Hoe heet die race in de hoofdstad van Drenthe ook alweer?


:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 21:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Nee ze dachten vanavond de TT en anders morgen. Hoop niet op de dag zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 21:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoop dat ik die actie win, dan ben ik er bij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 21:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Schandalig dat de timetable er nog niet is, ik zou niet meer gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

21:00 - 22:00 HAZES

22:00 - 23:30 Alphaverb
23:15 - 00:30 Alphatwins
00:15 – 01:30 Digital Punk
01:15 - 02:30 E-force
02:15 - 03:30 Frequencerz
03:15 – 05:00 B-front Ran-D
04:45 – 06:00 Adaro & Chain Reaction & Crypsis
06:00 – 06:30 G4H
06:30 – 07:30 Radical Redemtion & Titan
07:30 – 08:00 Danny Scandal

Holy shit wat ziek! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2013 23:39 
 
Hardtraxx Elite

ZIEK, timetable klopt voor geen meter trouwens..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 00:02 
 
Hardtraxx Elite

Net optijd, 2 uur rijden hopelijk is het het waard! :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten