Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat: Penoze: Can't Remember A Fucking Thing
Waar: NDSM Werf Amsterdam
Hoe laat: 22:00 - 08:00

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver Godver wat dik zeg !

Zit dan 'helaas' in Amerika, kan er niet bij zijn dus :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoogstwaarschijnlijk aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van de datum, dan ben ik op vakantie. Locatie schijnt namelijk heel vet te zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een line-up! :worship:
Hier ben ik sowieso bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette line-up zeg :D Alleen wel duur: 30 euro :$ Desalniettemin een optie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 19:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tering wat ziek, wellicht aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 19:37 
 
Hardtraxx Veteran

Flinke namen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 19:44 
 
Hardtraxx Elite

Wat een lineup, al mijn helden!! ik hoop mensen te kunnen regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 19:57 
 
Hardtraxxer

Gaaaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahah, zie ik nu goed dat Padaro op die poster staat? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ebbie schreef:
Hahah, zie ik nu goed dat Padaro op die poster staat? xd

Klopt, hij staat ook bij de line-up op loseyourmind.nl :P
Ziet er wel heel dik uit zo, misschien wel aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 21:04 
 

Optie dit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 21:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 21:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele dikke line-up :drool: Is er iemand bekend op die locatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tis dat Padaro er staat, anders was dit geen optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 22:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Locatie is echt monsterlijk. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die line up van Penoze he....de tering zeg. Hoe onwijs lekker is die dan. Maar helaas ga ik er niet heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 23:33 
 
Hardtraxx Veteran

Waarom nou altijd Alpha2 :thumbdown:

Maar de rest! Heerlijk! Balen dat ik dan op vakantie ben :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 11:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat een line up! :drool:
Helaas is mn stampmaat dan op vakantie. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 16:06 
 
Hardtraxx Elite

Aanwezig,
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Godverdomme wat een line up! :drool:
Helaas is mn stampmaat dan op vakantie. :(


Dan stamp je toch vrolijk met de rest mee. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartje binnen :thumbsup: , op partyflock zag ik staan dat het 16+ is nou maar hopen dat er geen kleutertjes op af komen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 19:10 
 
Hardtraxx Elite

Rossieking schreef:
Kaartje binnen :thumbsup: , op partyflock zag ik staan dat het 16+ is nou maar hopen dat er geen kleutertjes op af komen :x

Kleutertjes houden toch helemaal niet van raw? die zijn toch van de Wildstylez en Brennan Heart
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guido schreef:
Parvuz schreef:
Godverdomme wat een line up! :drool:
Helaas is mn stampmaat dan op vakantie. :(


Dan stamp je toch vrolijk met de rest mee. :cool:

Ik kom helaas niet uit de omgeving van Amsterdam. Anders was het het overwegen waard.
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten