Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 15:35 
 
Hardtraxx Elite

ArnoDekkers1995 schreef:
Gaan hier eik veel hardtraxxers heen? Meeting waardig?


Denk dat je iedereen vanzelf tegenkomt, rechts voor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Er is geen link, bedacht het me gewoon ineens. :P

Ah ok :P maar goed, jou meet ik vast nog wel een keertje, vanavond in ieder geval niet (tenzij je om onverklaarbare wijze in Enschede terecht komt, maar die kans schat ik nogal laag in xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier iedereen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt heel ziek was dit zeg! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 10:42 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

echt vet feestje was dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 14:34 
 
Hardtraxx Elite

Werd goed gedraaid, alleen het geluid was echt om te janken. Bijna geen bass helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 15:30 
 
Hardtraxxer

Wat draaide Danny Scandal ? is wel mooi voor hem woont hier bij mij in het dorp is maat van Adaro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 15:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb nog nooit zo'n slecht georganiseerd feest met zo'n goede sfeer meegemaakt.
Aan het publiek en de sets heeft het zeker niet gelegen. Prima vermaakt maar wat een chaos bij de entree.

De plusjes en de minnetjes:
+++ Sfeer, wat ging het ziek hard los!
++ Qua drukte was het precies goed, alle vrijheid om los te gaan
+ Grotere glazen
+ Wodka Redbull was een dikke laag wodka, mogen ze wel vaker doen ^^

--- Wachtrij voor ticketcontrole, eerst buiten en vervolgens binnen. 3 poortjes voor 3x het aantal bezoekers dat bij de edities in de Kdanz kwam? Bij de Kdanz gebruiken ze al 3 poortjes.. Eerst een half uur buiten moeten wachten, vervolgens een half uur binnen moeten wachten.
-- Het geluid, voorin was de bass ver te zoeken.
-- De wc's, halverwege de zaal rook je de pis kruizen al
- Geen snacks, kroketje of patatje had wel lekker geweest

Vond het ook raar dat er maar een bar aanwezig was, of hebben jullie er geen last van gehad?

Organisatorisch had het allemaal een stuk beter gemogen maar de sfeer en de mensen hebben toch wel een hoop goed gemaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest was heel dik!
Sfeer, locatie en dj sets waren echt top.

Geen last gehad van lange wachtrijen. Maar was rond 2300 al binnen.

Aan de rechterkant (met je gezicht naar de stage) had je een bar waar je eten kon kopen. Kwam ik ook pas 7 uur in de ochtend achter :p. Geen idee of ze ook patat hadden.

Enige min punt was idd de wc's. Aan t einde hing er indd een smerige pislucht achterin de zaal. Maar heb ik persoonlijk weinig last van gehad omdat ik daar toch niet stond.

Verder +++ voor de gratis pendelbus naar t station. Dat was een zeer aangename verassig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 19:51 
 
Hardtraxx Elite

Wauw, organisatorisch slecht georganiseerd WTF.

Geluid slecht
Drank was allemaal op rond een uur of 5/6, waardoor je alleen water van 2 bonnetjes kon drinken..
Eten was op (maakt nog niet zoveel uit)
99% nam can't remember a fucking thing wel heel serieus.. :thumbdown:

Vanaf 5 uur werd het eindelijk een keertje leuk
Locatie was erg vet
Ohja en setjesss wel oke

that's it
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 22:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Prima vermaakt, lekker sfeertje (vooral rechts vooraan) en lekkere muziek. Geluid was alleen wel erg matig, je moest echt net een goed plekje vinden waar het dan goed was. En het VDK gehalte was idd wel heel erg hoog ja xd Zag op een gegeven moment nog een jongen een soort van epileptische aanval krijgen leek het wel, daar schrok ik wel ff van. Hoop dat het inmiddels goed gaat.

Sets van de avond waren Frequencerz en Adaro/CR/Crypsis voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 12:05 
 
Hardtraxx Addict

Was echt een leuk feestje!
alleen de hier genoemde punten waren wat minder!
Had zelf geen last van de lange wachtrij omdat ik met mijn maten al vanaf t begin aanwezig was.

Waren inderdaad echt veel mensen hard VDK. Heb ook veel dextro lopen uitdelen. :P
had zelf wat 4-fa op maar dan is t best wel ziek om te zien hoeveel zombies er waren.
Alhoewel de decoratie er wel om vroeg zeg haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 12:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuke fuif.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Ik heb nog nooit zo'n slecht georganiseerd feest met zo'n goede sfeer meegemaakt.
Aan het publiek en de sets heeft het zeker niet gelegen. Prima vermaakt maar wat een chaos bij de entree.

De plusjes en de minnetjes:
+++ Sfeer, wat ging het ziek hard los!
++ Qua drukte was het precies goed, alle vrijheid om los te gaan
+ Grotere glazen
+ Wodka Redbull was een dikke laag wodka, mogen ze wel vaker doen ^^

--- Wachtrij voor ticketcontrole, eerst buiten en vervolgens binnen. 3 poortjes voor 3x het aantal bezoekers dat bij de edities in de Kdanz kwam? Bij de Kdanz gebruiken ze al 3 poortjes.. Eerst een half uur buiten moeten wachten, vervolgens een half uur binnen moeten wachten.
-- Het geluid, voorin was de bass ver te zoeken.
-- De wc's, halverwege de zaal rook je de pis kruizen al
- Geen snacks, kroketje of patatje had wel lekker geweest

Vond het ook raar dat er maar een bar aanwezig was, of hebben jullie er geen last van gehad?

Organisatorisch had het allemaal een stuk beter gemogen maar de sfeer en de mensen hebben toch wel een hoop goed gemaakt :)

Helemaal mee eens! Organisatie was matig maar de sfeer was echt top :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2013 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook eens met de rest.
Sfeer was ziek :thumbsup: :yay: :worship:
Maar inderdaad,hoop slecht geregeld.
Wou om half 8 me laatste muntje opmaken,toen alles dus op was. Zegt ze uh biertje?
Ja daag :thumbdown: Moest rijden. Maar gelukkig un redbull gekregen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten