Ik heb nog nooit zo'n slecht georganiseerd feest met zo'n goede sfeer meegemaakt.
Aan het publiek en de sets heeft het zeker niet gelegen. Prima vermaakt maar wat een chaos bij de entree.
De plusjes en de minnetjes:
+++ Sfeer, wat ging het ziek hard los!
++ Qua drukte was het precies goed, alle vrijheid om los te gaan
+ Grotere glazen
+ Wodka Redbull was een dikke laag wodka, mogen ze wel vaker doen
--- Wachtrij voor ticketcontrole, eerst buiten en vervolgens binnen. 3 poortjes voor 3x het aantal bezoekers dat bij de edities in de Kdanz kwam? Bij de Kdanz gebruiken ze al 3 poortjes.. Eerst een half uur buiten moeten wachten, vervolgens een half uur binnen moeten wachten.
-- Het geluid, voorin was de bass ver te zoeken.
-- De wc's, halverwege de zaal rook je de pis kruizen al
- Geen snacks, kroketje of patatje had wel lekker geweest
Vond het ook raar dat er maar een bar aanwezig was, of hebben jullie er geen last van gehad?
Organisatorisch had het allemaal een stuk beter gemogen maar de sfeer en de mensen hebben toch wel een hoop goed gemaakt
